V8 намеси....(продължава от стр.5)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

V8 намеси....(продължава от стр.5)

Мнениеот prj57 » Нед 19 фев 2006 20:23


Седя си и си мисля по цял ден какво да направя с Голф-а.....как да го накрам да тръгне по бързо, да има повече коне, ма тва пусто моно иска много работа и най вече много пари!!!!

Решил съм да го продам, ама още нищо, не че се и занимавам много де....

Имам две коли, ама едната не се кара хич, седи си в гаража а Голфа студува милия...

Та както си седя и си разглеждам из нета, търсех амортесьори за другата кола, и ме удари съчмата :twisted:

Защо да не я тунинговам.... верно много харчи, ама и много върви, а може с малко труд МНОГО повече да върви....


Та започна се едно дълго ровене и четене из нета да опозная новия си проект по добре...

Оказа се че аз съм имал златна мина!!! 8)

Може би вече се чудите за какво говоря..... ми става дума за джип, по точно '98 Grand Cherokee!!!

И без тва никой не го ще от 1 година на сам, пък си викам добре ще седи да дразни разни М класи и Каяени!!!

Та джипката притежава 8 цилиндров 5.2 литра двигател с 220 коня мощност заводско :lol:

При смаяна на разпределителен вал, колянов вал от малко по големия му събрат 5.9 да го направи някъде 5.5-5.6 литра и по големи клапани, колектор и хедърси разделени и малко врътки колата дава покачване със 136 конски сили и въртящия момент става около 520-560 Nm :shock

Имайки предвид че това е атмосферен, бавнооборотен двигател (ограничителя е на 5300) ще прави лудница!!!

Ако се видя в малко повече пари може и Supercharger да му сложа, тогава не отговарям за последствията (550-600 коня)!!!

Та в момента събирам списък с частите необходими за този проект, много хубавата част е че частите са почти без пари, понеже американеца само такива коли кара и части на кило :wink:


Какво мислите за този проект, как гледате на тази драстична промяна....

Последна промяна от prj57 на Съб 24 май 2008 19:29, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
POLO PAVLETI
Мнения: 1675
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)

Мнениеот POLO PAVLETI » Нед 19 фев 2006 20:31


Разбрах за този проект и мисля че ще стане лудница джипарата.Успех в начинанието и ни осведомявай до къде си стигнал.Евала bowdown


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 19 фев 2006 20:37


При поставяне на винтов компресор мксималните коне които ще докара са 584 и макс. въртящ момент от 784 Nm!!!


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Нед 19 фев 2006 21:27


Трябва да му боднеш и едно спортно оТкачване :wink: :lol:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 19 фев 2006 21:36


Ми то всичко тръгна от едно окачване, понеже малко ми люлее сега и знам една фирма дето прави страшни окачвания за тези видове автомобили.... та като се отплеснах :lol:

Ето тва е джипката:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Нед 19 фев 2006 22:16


Слагаш двигателя от джипката у голфа и си готов. И 220 коня ще са ти достатъчни :lol: :lol: :lol:


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Нед 19 фев 2006 22:20


Направо тургай суперчарджъра, не се занимавай с глупости :twisted:
Тунинга на атмосферен двигател е скъпоструващ и неблагодарен.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 19 фев 2006 22:28


Да, ама знаеш ли колко струва supercharger-a??? За него ще трябва да се преправят доста работи, особенно по предавателанта система.... щото 700Nm хич не са здравословни за някои части.....

С тунинга по атмосферката ще даде около 360 коня, голем двигател, малко пипаш много качва :lol:

Айде мога да ви пусни малко снимки и няко друго филмче да видите какво имам предвид 8)


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4230
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Нед 19 фев 2006 23:24


:roll: gruebel и после репортаж от божурище: "иии ето един малко странен двубои, порше бокстер срещу... ъъъъъ... грандчероки gruebel "


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 20 фев 2006 1:36


Ми фабричното ми ускорение е около 6- 6.3 секунди от 0-100, ма само дето не мога да стигна поршето по макс скорост :)


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Пон 20 фев 2006 14:58


spam колега тва чудовище ако го напраиш да върви ше ти требе една бензиностанция да си я караш отзаде за ремарке :D то и без тва арчи поне 20 сега
мани го джипчето си е екстра така,фани му купи едно огромни гуми само и тва е :) лашкай по дупките на газ


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4230
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пон 20 фев 2006 15:35


ако не излиза ужасно скъпо нищо не пречи мало да го пипнеш...
а мисля че ще имаш завиден ефект ако малко го олекотиш - предполагам замо резервната му гума е 30 кила...


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 20 фев 2006 20:19


рекорден нисък разход градско е 14.5/100 иначе ако се понастъпва не дава по малко от 19-20/100, извънградско е страшно удоволствие, тух, бърз, и харчи само 14/100 :lol:

за олекотяване си мислех, има доста големи панели, представям си от карбон как ще стоят и 300 кила по малко, имайки предвид че дори няма 2 тона..... ма пълен с багаж поема доста!!!

За момента съм си харесал едни 18 на 10 джанти с 285/35 гуми ама и те пусти та скъпи.....

Ако правилно съм му сметнал дупките би трябвало да 5 на 114, което мисля е на някои Пасати или Аудита, дали ще издържат на теглото е друг момент :wink:


shopa
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 14:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

предложение

Мнениеот shopa » Пон 20 фев 2006 21:00


Тури му 8 карбураторчета от ВАЗ,ако немаш ела при НАЗ... :lol: :lol:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 20 фев 2006 21:03


Браво много яко първо мнение.
Иначе джипака изглежда добре гледана, според мен по-добре да я оставиш с оригиналните джанти.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта