Турбо проект (Golf 4 GTI)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Турбо проект (Golf 4 GTI)

Мнениеот PIPI » Чет 27 мар 2008 16:46


Здравейте,

Имам няколко въпроса във връзка с турбината на GARRETT-GT2871R.Карам Golf 4 1.8T GTI AWW(150к.с.) и мисля да направя някои промени по него-турбо,колектор,кулер,инжектори,генерация,съединител,бенз помпа и накрая мапване,разбира се!Стремя се към около 300-320 коня на колелата.Притеснява ме обаче турбо-лага след смяната на заводската ми турбина(К03s) с въпросният GT2871R!Интересува ме лага ще се промени ли значително?Ако сега бууста ми идва към 2000 оборота(на 0.6bar си работи турбината),към колко оборота ще ми идва с Garretta?И ако може като цяло си кажете мнението за подобен проект!Ако някой има някакви препоръки за друга турбина,нека ги сполдели!Благодаря преварително!


Призовавам всички към писане само по-поставената тема. Не се заяждайте и ако имате отговори ... помогнете. А автора призовавам да си задава въпросите тук и да не прави нещата, които съм обяснил на ЛС. mod edit: group®




Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Чет 27 мар 2008 17:03


320 коня на колелата с тая турбина на твоя 1.8 е меко казано доооста трудна работа :wink:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 27 мар 2008 17:12


300 коня на колелата само с тези промени няма никакъв шанс да стане, но пък около 200 може и да успееш :)


PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Чет 27 мар 2008 17:18


Аз определено не мисля,че е невъзможна работа защото тези 300-320к.с. определено не надвишават възможностите на този мотор!Сток- мотора (без кувани бутала,биели и т.н.) според мен може спокойно да издържа към 350-380 коня(дори и повече)!Въпросите ми по-скоро са свързани с избора на турбина!В тази част се нуждая най-много от съвети,иначе всичко друго е преценено!


Потребителски аватар
Vextor
Мнения: 1221
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска

Мнениеот Vextor » Чет 27 мар 2008 17:23


PIPI написа:Аз определено не мисля,че е невъзможна работа защото тези 300-320к.с. определено не надвишават възможностите на този мотор!Сток- мотора (без кувани бутала,биели и т.н.) според мен може спокойно да издържа към 350-380 коня(дори и повече)!Въпросите ми по-скоро са свързани с избора на турбина!В тази част се нуждая най-много от съвети,иначе всичко друго е преценено!
И аз съм на това мнение определено :lol: :lol: :lol: Някакви си 350-380 коня не са никакъв проблем за мотора без да се подменят никакви 4асти по него .... Вземи про4ети малко теми , има 10000 изписани мнения за тия работи ,има 1000 теми за 1.8 Т мотора ... Пък тогава да пишем а ? :wink:


PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Чет 27 мар 2008 17:26


И аз съм на това мнение определено Някакви си 350-380 коня не са никакъв проблем за мотора без да се подменят никакви 4асти по него .... Вземи про4ети малко теми , има 10000 изписани мнения за тия работи ,има 1000 теми за 1.8 Т мотора ... Пък тогава да пишем а ? [/quote]

Последна промяна от PIPI на Чет 27 мар 2008 17:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vextor
Мнения: 1221
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска

Мнениеот Vextor » Чет 27 мар 2008 17:28


PIPI написа:Сток- мотора (без кувани бутала,биели и т.н.) според мен може спокойно да издържа към 350-380 коня(дори и повече)!
Ама само според теб :wink: 4ети ...

Последна промяна от Vextor на Чет 27 мар 2008 17:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
anastas_mateev
Мнения: 55
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот anastas_mateev » Чет 27 мар 2008 17:29


дори да стане 320 коня ще бъде меко казано глупаво. Въпреки всичко това е кола с предно предаване.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 27 мар 2008 17:30


На тебе буталата сега ако мислиш, че са ти като на нормалния 20 клапанов 125 к.с. жестоко се лъжеш! За да имаш 300-320 коня, с 0,6 бар трудно ше стане, ако отидеш над 1 бар, с доста добро мапване, големи инжектори и т.н. може да се доближиш някъде до тази мощност!


PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Чет 27 мар 2008 17:32


А за Октавията на RS-MAD какво ви е мнението,там главата не е отваряна,мотора си е напълно сток-формат!


Потребителски аватар
npachovski
Мнения: 551
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот npachovski » Чет 27 мар 2008 17:35


Искам само да попитам колегата пипи дали му е ясно какво са 320 коня!!! и дали си сметнал поне горе доло кое каква мошност ще ти даде за да ги приказваш 320 коня :roll: това е много нещо човече не е като на приказка да ги приказваш 320 коня тва са си 320 коня откъдето ги погледнеш :lol: опитай се да направиш проста аритметика и виж дали ще станат 250 :P


cupofcoffee

Re: Турбо проект (Golf 4 GTI)

Мнениеот cupofcoffee » Чет 27 мар 2008 17:37


PIPI написа:...Притеснява ме обаче турбо-лага след смяната на заводската ми турбина(К03s) с въпросният GT2871R!Интересува ме лага ще се промени ли значително?Ако сега бууста ми идва към 2000 оборота(на 0.6bar си работи турбината),към колко оборота ще ми идва с Garretta?...

Виж тука, така няма турбо лаг. :wink:
Изображение
Този сет-ъп позволява така да си разчетеш турбините, че хем да нямаш лаг, хем да сложиш огромна турбина, която да ти докара конете, които търсиш (или поне 70-80% от тях).

Последна промяна от cupofcoffee на Чет 27 мар 2008 17:41, променено общо 1 път.


PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Чет 27 мар 2008 17:37


Никой не казва,че с 0.6bar налягане ще гоня каквато и да била мощност,още повече не става въпрос за сегашната турбина(К03s)!Със новият Garrett налягането няма да е под 1.4-1.5 bar,a за инжекторите,мапа и т.н. вече споменах,че там горе-долу нещата са преценени!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 27 мар 2008 17:40


Посвали малко това 1,4-1,5 .. плс ..
иначе това което го мислиш ще стане с много много много пари :)
на ицо широкото мисля че беше около 400 коня на колелата
и.. да ти кажа нямаше нищо от 1.8Т по него дори и главата до колкото помня :lol:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 27 мар 2008 17:41


Не може и така да се смята, това 5, онова 10, третото 15, и накрая кат се закачи на диното, коренно различен резултат! Забравете ги тея сметки кое колко коня качва, това са някакви толкова неточни определения, че няма накъде! 320 к.с. става много трудно, Тошо Цунамито в момента продава една 4ка 1,8Т, която на диното е дала 270к.с., а колата не е с малко доработки, други турбини, мапвания, колектори, турбо-пътища, други интеркулери и т.н. цената й беше около 18 000-19 000лв, точно колко не си спомням!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта