Здравейте,
Имам няколко въпроса във връзка с турбината на GARRETT-GT2871R.Карам Golf 4 1.8T GTI AWW(150к.с.) и мисля да направя някои промени по него-турбо,колектор,кулер,инжектори,генерация,съединител,бенз помпа и накрая мапване,разбира се!Стремя се към около 300-320 коня на колелата.Притеснява ме обаче турбо-лага след смяната на заводската ми турбина(К03s) с въпросният GT2871R!Интересува ме лага ще се промени ли значително?Ако сега бууста ми идва към 2000 оборота(на 0.6bar си работи турбината),към колко оборота ще ми идва с Garretta?И ако може като цяло си кажете мнението за подобен проект!Ако някой има някакви препоръки за друга турбина,нека ги сполдели!Благодаря преварително!
Призовавам всички към писане само по-поставената тема. Не се заяждайте и ако имате отговори ... помогнете. А автора призовавам да си задава въпросите тук и да не прави нещата, които съм обяснил на ЛС. mod edit: group®
Турбо проект (Golf 4 GTI)
Аз определено не мисля,че е невъзможна работа защото тези 300-320к.с. определено не надвишават възможностите на този мотор!Сток- мотора (без кувани бутала,биели и т.н.) според мен може спокойно да издържа към 350-380 коня(дори и повече)!Въпросите ми по-скоро са свързани с избора на турбина!В тази част се нуждая най-много от съвети,иначе всичко друго е преценено!
- Vextor
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска
И аз съм на това мнение определеноPIPI написа:Аз определено не мисля,че е невъзможна работа защото тези 300-320к.с. определено не надвишават възможностите на този мотор!Сток- мотора (без кувани бутала,биели и т.н.) според мен може спокойно да издържа към 350-380 коня(дори и повече)!Въпросите ми по-скоро са свързани с избора на турбина!В тази част се нуждая най-много от съвети,иначе всичко друго е преценено!




И аз съм на това мнение определено Някакви си 350-380 коня не са никакъв проблем за мотора без да се подменят никакви 4асти по него .... Вземи про4ети малко теми , има 10000 изписани мнения за тия работи ,има 1000 теми за 1.8 Т мотора ... Пък тогава да пишем а ? [/quote]
Последна промяна от PIPI на Чет 27 мар 2008 17:29, променено общо 1 път.
- Vextor
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска
Ама само според тебPIPI написа:Сток- мотора (без кувани бутала,биели и т.н.) според мен може спокойно да издържа към 350-380 коня(дори и повече)!

Последна промяна от Vextor на Чет 27 мар 2008 17:29, променено общо 1 път.
- anastas_mateev
- Мнения: 55
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- npachovski
- Мнения: 551
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Искам само да попитам колегата пипи дали му е ясно какво са 320 коня!!! и дали си сметнал поне горе доло кое каква мошност ще ти даде за да ги приказваш 320 коня
това е много нещо човече не е като на приказка да ги приказваш 320 коня тва са си 320 коня откъдето ги погледнеш
опитай се да направиш проста аритметика и виж дали ще станат 250 



Re: Турбо проект (Golf 4 GTI)
PIPI написа:...Притеснява ме обаче турбо-лага след смяната на заводската ми турбина(К03s) с въпросният GT2871R!Интересува ме лага ще се промени ли значително?Ако сега бууста ми идва към 2000 оборота(на 0.6bar си работи турбината),към колко оборота ще ми идва с Garretta?...
Виж тука, така няма турбо лаг.


Този сет-ъп позволява така да си разчетеш турбините, че хем да нямаш лаг, хем да сложиш огромна турбина, която да ти докара конете, които търсиш (или поне 70-80% от тях).
Последна промяна от cupofcoffee на Чет 27 мар 2008 17:41, променено общо 1 път.
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не може и така да се смята, това 5, онова 10, третото 15, и накрая кат се закачи на диното, коренно различен резултат! Забравете ги тея сметки кое колко коня качва, това са някакви толкова неточни определения, че няма накъде! 320 к.с. става много трудно, Тошо Цунамито в момента продава една 4ка 1,8Т, която на диното е дала 270к.с., а колата не е с малко доработки, други турбини, мапвания, колектори, турбо-пътища, други интеркулери и т.н. цената й беше около 18 000-19 000лв, точно колко не си спомням!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта