здр. на вси4ки
блок2Е, главатаПЛ и инжекциона, и разппределителни валове от АБФ.
дали ще имам проблеми да се събере вси4ко това в едно. доста 4етох по темите но като видях с4упеното бутало и се замислих 4е в вашите са с блок от АБФ тези бутала дали ще издържат 2Е.
приемам вси4ки забележки към мен и съвети
2Е+16вПЛ=>5стр. въпрос за бутала
- PL 16v
- Мнения: 262
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен / Майнц
2Е+16вПЛ=>5стр. въпрос за бутала
Последна промяна от PL 16v на Пет 12 дек 2008 14:04, променено общо 2 пъти.
- PL 16v
- Мнения: 262
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен / Майнц
за целта на занятието
пове4е коне, ускорение и т.н. 

- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: 2Е+16вПЛ+АБФ раз.валове=какво ще излезе?
PL 16v написа:блок2Е, главатаПЛ и инжекциона, и разппределителни валове от АБФ.
дали ще имам проблеми да се събере вси4ко това в едно. доста 4етох по темите но като видях с4упеното бутало и се замислих 4е в вашите са с блок от АБФ тези бутала дали ще издържат 2Е.
приемам вси4ки забележки към мен и съвети
В блока от 2Е трябва да има бутала от АБФ - иначе степента на сгъстяване ще падне доста - без значение главата от 1.8, също така инжекциона от ПЛ е труден за бъзикане и няма да му харесат валове от АБФ...или с както каза Боби - ползвай пак търсачката има много изписано по въпроса...
Re: 2Е+16вПЛ+АБФ раз.валове=какво ще излезе?
PL 16v написа:здр. на вси4ки
блок2Е, главатаПЛ и инжекциона, и разппределителни валове от АБФ.
дали ще имам проблеми да се събере вси4ко това в едно. доста 4етох по темите но като видях с4упеното бутало и се замислих 4е в вашите са с блок от АБФ тези бутала дали ще издържат 2Е.
приемам вси4ки забележки към мен и съвети
айде и аз набързо .......
"блок от 2е"
на този блок ше се наложи да му сложиш бутала от АБФ (2,0 16В)..... и пак няма да стане нищо защото има НЕ малка разлика в параметрите на буталата!
"главата ПЛ"
покрай тази глава трябва да смениш всички зъбни колела
"инжекция от ПЛ"
Е те това ще ти е най голямата грешка!!!!! няма да можеш да обясниш на 2 та компа с какво се занимаваш...
"валове от АБФ"
Стават има леееек ефект от тях във оборотите след 5500.....
ИЗВОД : НЕ СЕ ЗАНИМАВАЙ С ГЛУПОСТИ!!!!
намери си един читав мотор от АБФ или ПЛ или КР или 9А и твори върху него!
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да ти кажа не бих пипал ПЛ-то!
Аз лично така бих направил! Иначе ако си намериш бутала за АБФ, може да ги сложиш с едни нови сегменти на 2Е блока плюс нови осн. и биелни лагери, аможе и старите да си остави ако са добри! Слагаш валовете от АБф щом ги имаш! Всички семеринги и гарнитури смени да не стават лайняни работи после, затваряй с главата от ПЛ, малко преработки по колектора на ПЛ-то при мястото за инжекторите и бих сложил всички сезнори и т.н. от 2Е-то /най-добре си намери по-големия от КР, те имаше два модела колектори на ПЛ, единия беше по-голям и беше близък до този на КР/!
Аз лично така бих направил! Иначе ако си намериш бутала за АБФ, може да ги сложиш с едни нови сегменти на 2Е блока плюс нови осн. и биелни лагери, аможе и старите да си остави ако са добри! Слагаш валовете от АБф щом ги имаш! Всички семеринги и гарнитури смени да не стават лайняни работи после, затваряй с главата от ПЛ, малко преработки по колектора на ПЛ-то при мястото за инжекторите и бих сложил всички сезнори и т.н. от 2Е-то /най-добре си намери по-големия от КР, те имаше два модела колектори на ПЛ, единия беше по-голям и беше близък до този на КР/!
PL 16v написа:зна4и цял ПЛ
цял 2Е
и поръ4ани разпр. валове от абф
вси4ко кутии електр. и т.н.![]()
4акам мнението ти
В какво купе ще се монтира?
Като цяло пипни ПЛа !!! 2Ето е като трактор много муден мотор....ЗДРАВ но муден

ако си начинаещ тунингар слагаш и мех инжекция ако ли не с Дигифант....
Да ти кажа не бих пипал ПЛ-то!
Аз лично .......
Баце сигурен ли си че буталата са с еднакви размери ?
Не знам що си мисля че има един размер дето не може да е еднакъв или по-точно сгъстяването..... център на болта до челото.... тогава кво ще прави .....челосва блока ли? А преход? тогава каква гарнитура ще тури? не съм много сигурен в суапа дето му предлагаш..... нещо не ме радва..... а и зъбните колела (за ремъка) трябва да прехвърли..... а шйбите за какъв ремък са пистов, конусен.... МНООООГО ВЪПРОСИТЕЛНИ...... несигурен резултат!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта