2Е+16вПЛ=>5стр. въпрос за бутала

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

2Е+16вПЛ=>5стр. въпрос за бутала

Мнениеот PL 16v » Чет 27 мар 2008 23:14


здр. на вси4ки
блок2Е, главатаПЛ и инжекциона, и разппределителни валове от АБФ.
дали ще имам проблеми да се събере вси4ко това в едно. доста 4етох по темите но като видях с4упеното бутало и се замислих 4е в вашите са с блок от АБФ тези бутала дали ще издържат 2Е.
приемам вси4ки забележки към мен и съвети

Последна промяна от PL 16v на Пет 12 дек 2008 14:04, променено общо 2 пъти.




cupofcoffee

Мнениеот cupofcoffee » Чет 27 мар 2008 23:18


А каква е целта на занятието?


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

за целта на занятието

Мнениеот PL 16v » Чет 27 мар 2008 23:22


пове4е коне, ускорение и т.н. :?:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 28 мар 2008 0:13


Що не разпробиеш блока на 83мм бутало???? Наскоро гледах едно Широко 1 с блок 2Е (отворен на 83мм бутало)+ глава от Ауди А4 + дросели!!!! Буташе 217 коня :wink:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 28 мар 2008 0:16


НИЩО НЕ ПРАВИШ!!!!!! моторя умира веднага като запали (ако запали)

има една тема ......"как 8В......16В....." ползвай търсачката и ше разбереш приликите и разликите в двата мотора!!!!!!


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: 2Е+16вПЛ+АБФ раз.валове=какво ще излезе?

Мнениеот Li4o » Пет 28 мар 2008 8:37


PL 16v написа:блок2Е, главатаПЛ и инжекциона, и разппределителни валове от АБФ.
дали ще имам проблеми да се събере вси4ко това в едно. доста 4етох по темите но като видях с4упеното бутало и се замислих 4е в вашите са с блок от АБФ тези бутала дали ще издържат 2Е.
приемам вси4ки забележки към мен и съвети

В блока от 2Е трябва да има бутала от АБФ - иначе степента на сгъстяване ще падне доста - без значение главата от 1.8, също така инжекциона от ПЛ е труден за бъзикане и няма да му харесат валове от АБФ...или с както каза Боби - ползвай пак търсачката има много изписано по въпроса...


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 28 мар 2008 9:48


също така абф инжекциона иска датчик за коляновия вал за който на 2е блока няма място ..требе ти блок от ади хихихих


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 2Е+16вПЛ+АБФ раз.валове=какво ще излезе?

Мнениеот Bobby_ » Пет 28 мар 2008 10:31


PL 16v написа:здр. на вси4ки
блок2Е, главатаПЛ и инжекциона, и разппределителни валове от АБФ.
дали ще имам проблеми да се събере вси4ко това в едно. доста 4етох по темите но като видях с4упеното бутало и се замислих 4е в вашите са с блок от АБФ тези бутала дали ще издържат 2Е.
приемам вси4ки забележки към мен и съвети


айде и аз набързо .......

"блок от 2е"

на този блок ше се наложи да му сложиш бутала от АБФ (2,0 16В)..... и пак няма да стане нищо защото има НЕ малка разлика в параметрите на буталата!

"главата ПЛ"

покрай тази глава трябва да смениш всички зъбни колела

"инжекция от ПЛ"

Е те това ще ти е най голямата грешка!!!!! няма да можеш да обясниш на 2 та компа с какво се занимаваш...

"валове от АБФ"

Стават има леееек ефект от тях във оборотите след 5500.....

ИЗВОД : НЕ СЕ ЗАНИМАВАЙ С ГЛУПОСТИ!!!!
намери си един читав мотор от АБФ или ПЛ или КР или 9А и твори върху него!


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 28 мар 2008 14:38


Блока може да използваш, бутала от 16 клапанов, глава от 16 клапанов и си насади един Диджифант от 8клапанов ПБ или ПФ, а с валовете няма какво да се занимаваш, разлика трудно ще усетиш! Юрни му едни 260градуса и ше усетиш разлика!


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Мнениеот PL 16v » Пет 28 мар 2008 23:58


знна4и ако имам блок абф ще се полу4и нещо като белия звяр на мусура
блока ме бърка ако ви разбирам.
ако е така си слагам само тези валове ако не полу4а удовлетворение ще търся белия звяр тои си търси маи


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 29 мар 2008 0:35


ти с какво разполагаш в момента?


Потребителски аватар
PL 16v
Мнения: 262
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен / Майнц

Мнениеот PL 16v » Съб 29 мар 2008 0:40


зна4и цял ПЛ
цял 2Е
и поръ4ани разпр. валове от абф
вси4ко кутии електр. и т.н. :)
4акам мнението ти


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 29 мар 2008 0:51


Да ти кажа не бих пипал ПЛ-то!
Аз лично така бих направил! Иначе ако си намериш бутала за АБФ, може да ги сложиш с едни нови сегменти на 2Е блока плюс нови осн. и биелни лагери, аможе и старите да си остави ако са добри! Слагаш валовете от АБф щом ги имаш! Всички семеринги и гарнитури смени да не стават лайняни работи после, затваряй с главата от ПЛ, малко преработки по колектора на ПЛ-то при мястото за инжекторите и бих сложил всички сезнори и т.н. от 2Е-то /най-добре си намери по-големия от КР, те имаше два модела колектори на ПЛ, единия беше по-голям и беше близък до този на КР/!


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 29 мар 2008 1:05


според мен блок 2Е, глава ПЛ, валове АБФ, бутала АБФ (може да се наложи и колянов вал+биели) и един мегаскуирт с инжектори от 1.8Т :wink: ще свърши останалата работа


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 29 мар 2008 1:07


PL 16v написа:зна4и цял ПЛ
цял 2Е
и поръ4ани разпр. валове от абф
вси4ко кутии електр. и т.н. :)
4акам мнението ти


В какво купе ще се монтира?


Като цяло пипни ПЛа !!! 2Ето е като трактор много муден мотор....ЗДРАВ но муден :(

ако си начинаещ тунингар слагаш и мех инжекция ако ли не с Дигифант....

Да ти кажа не бих пипал ПЛ-то!
Аз лично .......


Баце сигурен ли си че буталата са с еднакви размери ?
Не знам що си мисля че има един размер дето не може да е еднакъв или по-точно сгъстяването..... център на болта до челото.... тогава кво ще прави .....челосва блока ли? А преход? тогава каква гарнитура ще тури? не съм много сигурен в суапа дето му предлагаш..... нещо не ме радва..... а и зъбните колела (за ремъка) трябва да прехвърли..... а шйбите за какъв ремък са пистов, конусен.... МНООООГО ВЪПРОСИТЕЛНИ...... несигурен резултат!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 136 госта