Проект VW POLO 2.0 16V?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
wolf
Мнения: 211
Регистриран на: Съб 14 май 2005 14:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проект VW POLO 2.0 16V?

Мнениеот wolf » Сря 23 апр 2008 16:42


от няколко дни ми се върти в главата нещо.
възможно ли е на поло 6н1 да се монтира двигател от голф 2.0 16в със всичките му нужни компоненти, да сменя задния мост от такова поло с задни дискови спирачки и колко пари ще излезат тези манипулации.
също съм решил да го барна малко и външно - фарчета, брони, и т.н.




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 23 апр 2008 16:44


За такова поло имаше много добри Guide-та за 1.8Т да ти кажа под секрет аз.. мисли и за този вариянт според мен
май излизаше по лесен.. но ще те излъжа
утре ще потърся че сега тръгвам от работа


Потребителски аватар
wolf
Мнения: 211
Регистриран на: Съб 14 май 2005 14:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот wolf » Сря 23 апр 2008 16:47


ок колега ще чакам с нетърпение


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Сря 23 апр 2008 16:50


като работа между 1.8т и абф няма да има разлика . Пак трябва да се прави съединителя да е с помпа , пак трябва да се измисли как да се закрепи предната греда (защото просто я няма при полото) .... Ако магарето пасне от мк3 отзад ще е супер :lol: Ще ми се да погледна как са задните тампони :roll:


Потребителски аватар
wolf
Мнения: 211
Регистриран на: Съб 14 май 2005 14:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот wolf » Чет 24 апр 2008 15:16


някои има ли представа колко пари ще ми излезе това удоволствие = 2.0 16V?


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 24 апр 2008 15:54


Да използва 020 кутия от Голф 2!


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 25 апр 2008 8:00


ами хиляда мотора ..... хиляда за ремонт по предницата мотора и спирачките...хиляда за дребни неща който ще изникнат ... и това е минимум ако искаш нещата да станат както трябва


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 25 апр 2008 14:02


Поне 3 000лв. :lol: ма поне после ще кине синджира, АБФ мотор ще намериш много по-лесно и на много по-добри пари от колкото 1.8Т.

А и не е задължитлено мотора да е АБФ може да използваш друг 16V мотор VW/Audi ACE, KR, PL и т.н. според зависи от това какво ще ти изпадне.

Сега един мой прятел прави нещо подобно и си отиват парички подготви се за непредвидени разходи. :lol:


Потребителски аватар
inoi
Мнения: 493
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 8:03
Автомобил: VW Golf III
Двигател: AFT 1996
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот inoi » Пет 25 апр 2008 15:54


Само да попитам - нямаше ли Сеат ибиза с такъв мотор или се бъркам нещо?


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Пет 25 апр 2008 17:06




Потребителски аватар
VR5
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 26 окт 2006 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VR5 » Пет 25 апр 2008 17:15


inoi написа:Само да попитам - нямаше ли Сеат ибиза с такъв мотор или се бъркам нещо?

един приятел беше сложил на неговата Ибиза 9А мотор от пасат и направо летеше ама едвам спираше :lol:


Потребителски аватар
Cupra
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 0:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Cupra » Нед 27 апр 2008 9:14




Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Нед 27 апр 2008 12:08


сток ли е така или си го слага ти ? Ако не е било сток стандартно като на полото ли е коша , смисъл няма предната греда и единия тампон виси на рога ?


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Нед 27 апр 2008 12:46


alpine написа:като работа между 1.8т и абф няма да има разлика . Пак трябва да се прави съединителя да е с помпа , пак трябва да се измисли как да се закрепи предната греда (защото просто я няма при полото) .... Ако магарето пасне от мк3 отзад ще е супер :lol: Ще ми се да погледна как са задните тампони :roll:


1.8Т не стъпва на предна греда,а виси на тампони на подкалниците!!!За разлика от АБФ-а


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Нед 27 апр 2008 13:21


е виж тук как си е направено ....
Изображение
Изображение



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта