от няколко дни ми се върти в главата нещо.
възможно ли е на поло 6н1 да се монтира двигател от голф 2.0 16в със всичките му нужни компоненти, да сменя задния мост от такова поло с задни дискови спирачки и колко пари ще излезат тези манипулации.
също съм решил да го барна малко и външно - фарчета, брони, и т.н.
Проект VW POLO 2.0 16V?
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Поне 3 000лв.
ма поне после ще кине синджира, АБФ мотор ще намериш много по-лесно и на много по-добри пари от колкото 1.8Т.
А и не е задължитлено мотора да е АБФ може да използваш друг 16V мотор VW/Audi ACE, KR, PL и т.н. според зависи от това какво ще ти изпадне.
Сега един мой прятел прави нещо подобно и си отиват парички подготви се за непредвидени разходи.

А и не е задължитлено мотора да е АБФ може да използваш друг 16V мотор VW/Audi ACE, KR, PL и т.н. според зависи от това какво ще ти изпадне.
Сега един мой прятел прави нещо подобно и си отиват парички подготви се за непредвидени разходи.

- faint
- Мнения: 704
- Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
има
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/10161.html
а и 1.8т 20в имало .. http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/10167.html

а и 1.8т 20в имало .. http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/10167.html
- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
alpine написа:като работа между 1.8т и абф няма да има разлика . Пак трябва да се прави съединителя да е с помпа , пак трябва да се измисли как да се закрепи предната греда (защото просто я няма при полото) .... Ако магарето пасне от мк3 отзад ще е суперЩе ми се да погледна как са задните тампони
1.8Т не стъпва на предна греда,а виси на тампони на подкалниците!!!За разлика от АБФ-а
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта