Въпрос за турбо при кола с механичен инжекцион.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Въпрос за турбо при кола с механичен инжекцион.

Мнениеот fast_t » Пон 21 апр 2008 20:03


Въпроса ми е доста лаишки, но нали пък затова питам в правилният форум. ;)
По принцип знам как стоят нещата при колите с ECU и ел-маг. дюзи, на които се слага турбо, но тук във форума на някоко пъти срещнах коментари за коли с мех. инжекциони, на които е сложено турбо. Та въпросът ми е, аз ли не съм разбрал, или наистина има такива коли?
Ако има такива коли искам да попитам още нещо. Да вземем за пример KR(или DX ;) ) двигател. Доколкото знам при тях дюзите се отварят от вакуума, който създава буталото(ако не е така ме поправете). Ако се сложи на такъв двигател турбо, което естествено надува, това няма ли да доведе до загуба на гореспоменатият вакуум и дюзите да не се отворят? Благодаря предварително! :)




Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 21 апр 2008 20:10


има такива коли ...ауди 200 петцилиндровите турбомотори 2100 и 2200 кубика 10 клапанови са с k jetronic


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Пон 21 апр 2008 20:21




Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Пон 21 апр 2008 22:10



Благодаря колега, чел съм темата, но за съжаление там не пише за последният ми въпрос: "Ако се сложи на такъв двигател турбо, което естествено надува, това няма ли да доведе до загуба на гореспоменатият вакуум и дюзите да не се отворят?"


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пон 21 апр 2008 22:42


fast_t написа:

Благодаря колега, чел съм темата, но за съжаление там не пише за последният ми въпрос: "Ако се сложи на такъв двигател турбо, което естествено надува, това няма ли да доведе до загуба на гореспоменатият вакуум и дюзите да не се отворят?"
В известен смисъл си прав,но всъщност дюзите се отварят от налягането на горивото,което се управлява от клапата на мех. инжекцион! :wink:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пон 21 апр 2008 23:11


Направих си труда да изчета гореспоменатата тема цялата и честно казано си загубих времето защото всички заключения до който стигнахте там са отдавна потвърдени.
Мех. инжекция с турбо в България няма и това е факт. (Говоря само за КР и ПЛ моторите...без газови простотии). Дали може все пак да се направи....хъммм...ми може ама не си заслужава затова и няма направена :idea:

Колегата пуснал темата да вземе да се ровне малко с търсачката на форума и ще си отговори на 90% от въпросите който го чакам да зададе иначе в селедващите няколко дни. Нищо лично, но имаш огромно пропуски за човек с това си самочувствие.

Лека нощ :|

РАСО


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Вто 22 апр 2008 2:56


ivkata написа:В известен смисъл си прав,но всъщност дюзите се отварят от налягането на горивото,което се управлява от клапата на мех. инжекцион! :wink:

Знам как действа механ. инжекцион. Единственото, което ми беше противоречиво, беше отварянето на дюзите, защото едно време ми обясняваха, че налягането от помпата не е достатъчно да се отвори дюзата(нарочно било така), а когато буталото засмуква, този вакуум(+налягането от помпата) помага на дюзата да се отвори. Изхождайки от това написах въпроса си по-горе. Затова я пуснах тази тема!

Сега обаче се усетих, че съм бил напразно заблуден от трето лице, което обесмисля темата за мен!
:lock:


paco написа:Колегата пуснал темата да вземе да се ровне малко с търсачката на форума и ще си отговори на 90% от въпросите който го чакам да зададе иначе в селедващите няколко дни. Нищо лично, но имаш огромно пропуски за човек с това си самочувствие.

Лека нощ :|

РАСО


Първо: търсачката е почти безполезна, защото тука всеки си кръщава темите по много трудно откриваем смислов начин! :lol:

Второ: други въпроси нямам за автомобилите с турбо! (защото харесвам компресорите ;) )

Трето: явно още си сърдит за коментара ми в една друга тема. :)


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 22 апр 2008 7:22


ега се неразсърди Пацо за такива работи :lol: :lol: :lol:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта