ivkata написа:В известен смисъл си прав,но всъщност дюзите се отварят от налягането на горивото,което се управлява от клапата на мех. инжекцион!

Знам как действа механ. инжекцион. Единственото, което ми беше противоречиво, беше отварянето на дюзите, защото едно време ми обясняваха, че налягането от помпата не е достатъчно да се отвори дюзата(нарочно било така), а когато буталото засмуква, този вакуум(+налягането от помпата) помага на дюзата да се отвори. Изхождайки от това написах въпроса си по-горе. Затова я пуснах тази тема!
Сега обаче се усетих, че съм бил напразно заблуден от трето лице, което обесмисля темата за мен!
paco написа:Колегата пуснал темата да вземе да се ровне малко с търсачката на форума и ще си отговори на
90% от въпросите който го чакам да зададе иначе в селедващите няколко дни. Нищо лично, но имаш огромно пропуски за човек с това си самочувствие.
Лека нощ
РАСО
Първо: търсачката е почти безполезна, защото тука всеки си кръщава темите по много трудно откриваем смислов начин!
Второ: други въпроси нямам за автомобилите с турбо! (защото харесвам компресорите

)
Трето: явно още си сърдит за коментара ми в една друга тема.
