2.0 GTI с G60 компресор ПОМОЩ !!!

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
VR6
Мнения: 201
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лондон

2.0 GTI с G60 компресор ПОМОЩ !!!

Мнениеот VR6 » Пон 21 апр 2008 17:38


Първо здравейте! Ще слагаме G-lader na 2000 кубика 115-ка, та въпроса ми е главата, има ли значение дали има портове или не? Главата е свалена максимално, колко гарнитури да сложим за да се разреди мотора като знаем, че компресора помпи 0,8 - 0,9 ? За да върви повече, как е най-добре? По-сгъстен мотор с компресора, или по-разреден мотор с компресора? МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ !!! :roll:




G60

Мнениеот G60 » Пон 21 апр 2008 18:19


Направо звънни на 0887469716 Пепи или му пиши във форума (hose) тои прави точно това само че слага Г60 на КР. А що се отнася до степента на сгъстяване трябва да я докарате някъде до към 8,1:1 също незнам дали са достатъчно здрави буталата на 2А-то за 0,9 бара :roll: По принцип това което сте направили с главата е грешка при условие че мотора ще се турбинира. Наи добре питаи Пепи за всичко което те интересува тои вече е минал през това :wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 21 апр 2008 19:13


Колко гарнитури ... то това да не е мандра да слагаш 15 гарнитури! :shock Г60 е разреден, ама е разреден откъм бутала! 2Е мотора има същата глава като на ПБ/ПФ/ПГ(Г60)/1Х(Г60), разликата е във всмукателните отвори на главата, че при 2Е-то са продълговати, а не кръгли, като горивни камери, клапани са еднакви! На 0,9 ми се струва, че тея бутала няма да издържат! Най-добре изпускателен колектор от някой дизел, плюс една турбинка на лек полъх около 0,4-0,5!


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Пон 21 апр 2008 20:16


до колкото си спомням на скоро едно момче от пловдив се беше похвалил че си е направил 2Е-то търбо може да попиташ него ама нямам време да търся темата да ти я покажа :roll:


Потребителски аватар
Net_Master
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Net_Master » Пон 21 апр 2008 23:23


Ей хора...от известно време насам искам и аз, полудял съм направо с това турбо. Аз също имам 2Е, давайте акъли кой да ми го направи, само чакам да се сдобия с пари и хуквам :maaad:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0 GTI с G60 компресор ПОМОЩ !!!

Мнениеот paco » Пон 21 апр 2008 23:52


VR6 написа:....


Ако главата няма портове то е кубче алумин :lol: Ако питаш дали трябва да е портвана...не е задължително, но препоръчително предвид това , че е 8винтила.
Това за свалената глава и колко гарнитури...само формулите ще ти кажат като си измериш това дето си произвел от главата.
Докато стигнеш до това "че компресора помпи 0,8 - 0,9 " вече си пропуснал поне 3неща с който си окотил мотора...аз ще ти дам само един джокер....блока има ли пръскалки за масло към буталата? само питам...ти ми кажи дали си проверил и дали си събрал нужната информация за това което правите .
Горе колегата те е питал за буталата ... с колко кубика горивна камера са съм почти сигурен , че незнаеш (в момента и аз незнам преди да проверя) и тогава се оказва , че и формулите няма да ти помогнат поради многото неизвестни в схемата ти :idea:

РАСО

Последна промяна от paco на Пон 21 апр 2008 23:58, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 21 апр 2008 23:55


Net_Master написа:Ей хора...от известно време насам искам и аз, полудял съм направо с това турбо. Аз също имам 2Е, давайте акъли кой да ми го направи, само чакам да се сдобия с пари и хуквам :maaad:

KILLERGTI и мойта я чака същата зла участ :олелеее


VR6
Мнения: 201
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лондон

Re: 2.0 GTI с G60 компресор ПОМОЩ !!!

Мнениеот VR6 » Сря 23 апр 2008 21:41


paco написа:
VR6 написа:....


един джокер....блока има ли пръскалки за масло към буталата?

РАСО


Блока има пръскалки за масло също и моторите: PG, 1H, KR, PL и ABF ги имат. Нищо ново не ти казвам :wink:


Потребителски аватар
Boxer
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 0:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boxer » Чет 24 апр 2008 8:27


Най-добре си вземи стандартно висока глава за 2Е и работи с нея, така ще трябва да слагаш по-малко гарнитури :) А ако искаш наистина да стане маниашко, смени буталата. :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MyLens и 21 госта