По въпроса за прослувутата куча марка,аз го разбирам за здравина,дето се казва издържливо като куче

За общият план как би изглеждало,така планът на действие е такъв,на предните врати съм решил и взел решетки от опел вектра мисля че беше Б от по новите,просто се вързват на решетките за задната кора от АУДИ.Тъй като не са малки тези решетки,мога да събера спокойно 2 колони за ниските pioneer и нокиа,над тях две двулентови мак и blaupunkti и най горе една или две високи нокиа,ако успея да сложа на таблото една висока то долу на вратата ще е една.Отделно ще има и филтри за ниските не знам дали ще трябва и за двулентовите.Преди да се монтират на вратите ще се направи ''корито'' за колоните което ще е закрепено на вратата със съответната звукоизолация.Така на задните странични кори ще се монтират една басова нокиа и една двулентова оем от нисан за високи ще се види в движение на място.Тука на задните кори също ще се прави ''корито'' за колоните като имам пак готова решетка която да ги скрие и двете заедно.Така на задната кора,две jvc в оригинална решетка от Ауди комбинирани с високи,два двулентови blaupunktа и може пак високи но 10 см. на нокиа.В багажника в една бас каса с две колони.За резерва оставам едни пайнерки,елитки и още две колонки и високи

Така подредено за мен не е кичозно,просто защото колоните няма да се виждат а само ще се чуват

Решил съм на всякаде да има стабилна звукоизолация и съответната решетка която да покрива всичките колони,като на кората това не е възможно,за това ще има по две на страна и една на страна 10см за високите на нокиа,това ме устройва напълно и няма да бие на кич.Целта с занятието е възможно не най голям бас,а възможно най качествено звучаване,като във всички диапазони,високи,средни и ниски да излиза качественно узвучаване,казано по градски музиката да ми гали ушите
