
VW Golf 4 TDI
- mario_panaiotov
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Veliko Turnovo
Re: VW Golf 4 TDI
Колега, следих целия проект с интерес (без да коментирам), коментара исках да оставя за накрая! Искам да кажа само, че всички идеи които си вкарал в колата са доста стойностни! Особено съм възхитен от фаровете, защото в тях има идея, има голяма играчка, но ефекта е очевиден! Като цяло голфа ми допада страшно много и бих ти казал едно голямо ЕВАЛА за труда и идеите! 

- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
Благодаря!
Вече Голфа е с черни дръжки в цвета на колата и ефекта е повече от задоволителен, в сравнение със металните плаки. Много по добре стои
Тези дни да се оправи времето и ще кача някоя и друга снимка


- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
малко да раздвижим темата 
След тежката зима се наложи пребоядисване на броните, дръжките и огледалата, но вече всичко е добре, като се пренебрегне това че вчера в тъпата София един бакшиш ме тресна отзад
и сега пак има поражение, но не е много и съм решил да го оставя така и да не се занимавам повече с глупости, ЗАЩОТО ЯВНО КОЛКОТО И ДА ИСКАМ ДА Е ВСИЧКО ПЕРФЕКТНО НЯМА КАК, ВСЕ СЕ НАМЕРИ НЯКОЙ ДА РАЗВАЛИ ПЕЙЗАЖА


След тежката зима се наложи пребоядисване на броните, дръжките и огледалата, но вече всичко е добре, като се пренебрегне това че вчера в тъпата София един бакшиш ме тресна отзад






- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
Ето как стои с дръжки в цвета на колата:
преди

след

поиграх си малко и с карбоново фолио и стана добър резултат - направих панелите на вратите между двете стъкла карбон, на снимката малко се забелязва, но е доста добре



ето и още една глезотийка


И накрая двете Голфчета

преди

след

поиграх си малко и с карбоново фолио и стана добър резултат - направих панелите на вратите между двете стъкла карбон, на снимката малко се забелязва, но е доста добре



ето и още една глезотийка


И накрая двете Голфчета


Последна промяна от vankata__098 на Съб 02 юни 2012 21:38, променено общо 1 път.
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
morfei1 написа:Добре и стоят стопчетата на синята

- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: VW Golf 4 TDI
Браво !Личи си че всичко се прави със вкус и мерак.Винаги ми е харесвал,само една забелжка...вземи я скъси малко тая антена.Сигурно и сателити ловиш с нея 

- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
момчета дойде ред за ремонт на турбо.
Вкарах се във филма и това си е. Попитах няколко майстора за цена и
от 460лв. до 700лв. като най високата в Реал Турбо София.
Поръчах си ремонтен комплект от английски сайт за торбо части, пристигна ми на цената до адрес 157лв.

Свалих си колекторите и при вадене на турбината утрепах студения охльов (счупих периферията на турбината). Много беше клеясала турбината за топлата част.


намерих от едно приятелче две прецакани турбини от Ауди А4 110к.с. и от едната взех периферията.

Оказа се че на тази турбина е по-голяма перката на студената част с 2-3мм в диаметър. Взех перката и охльова и ги сложих на моята турбина.



Преди да я събера отидох при един стругар в Самоков да замерим оста и да преценим коля втулка да се сложи. С микрометър мернахме и поставихме точната. майстора каза че новите втулки са от доста по-здрав материал от старата, така че дано са качествени.
Сглобих я и я изпратих за баланс в Реал Турбо в Пловдив. Мислех да я нося лично в сервиза им в София но след разговор по телефона с тях се уверих че те гледат само да ти вземат парите.
Доста голям КИСЕЛЯК беше този БАШ МАЙСТОР и реших да звънна в Пловдив. Този човек Йордан Янев се представи беше доста любезен и отзивчив и се разбрахме. Пратих я по Еконт вчера и днес ми се обади че турбината ми е готова и че е перфектна, почистена балансирана и не пуска грам масло. Утре ще е при мен и така.
Почистих всички части от системата на турбото(въздуховоди, кулер, даже бяха малко подвити ребрата на питата та се наложи да ги изправя и ето резултата, ЕГР-а нямаше грам нагоряло, само беше облян в масло, изпускателния колектор нямаше сажди, а всмукателния имаше съвсем малко налепи но вече е като нов).




ето колко малко имаше сажди. Давах и за душицата и явно е имало ефект

Лопатките на геометрията се движеха доста добре

Тук вече почистена и чака за монтаж

Вкарах се във филма и това си е. Попитах няколко майстора за цена и

Поръчах си ремонтен комплект от английски сайт за торбо части, пристигна ми на цената до адрес 157лв.

Свалих си колекторите и при вадене на турбината утрепах студения охльов (счупих периферията на турбината). Много беше клеясала турбината за топлата част.


намерих от едно приятелче две прецакани турбини от Ауди А4 110к.с. и от едната взех периферията.

Оказа се че на тази турбина е по-голяма перката на студената част с 2-3мм в диаметър. Взех перката и охльова и ги сложих на моята турбина.




Преди да я събера отидох при един стругар в Самоков да замерим оста и да преценим коля втулка да се сложи. С микрометър мернахме и поставихме точната. майстора каза че новите втулки са от доста по-здрав материал от старата, така че дано са качествени.
Сглобих я и я изпратих за баланс в Реал Турбо в Пловдив. Мислех да я нося лично в сервиза им в София но след разговор по телефона с тях се уверих че те гледат само да ти вземат парите.

Почистих всички части от системата на турбото(въздуховоди, кулер, даже бяха малко подвити ребрата на питата та се наложи да ги изправя и ето резултата, ЕГР-а нямаше грам нагоряло, само беше облян в масло, изпускателния колектор нямаше сажди, а всмукателния имаше съвсем малко налепи но вече е като нов).




ето колко малко имаше сажди. Давах и за душицата и явно е имало ефект


Лопатките на геометрията се движеха доста добре

Тук вече почистена и чака за монтаж

Последна промяна от vankata__098 на Пет 20 юли 2012 14:35, променено общо 1 път.
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: VW Golf 4 TDI
Браво
!Предполагам че ти е излязло доста по евтино, от колкото да е пратиш да ти я направят.

- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
като я сложа и всичко мине добре ще напиша точната цифра 

- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
Ето я и турбината
Направо все едно е чисто нова


Вчера я взех и вече е на колата. Много съм доволен! минах около 30км и ми се струва, че е доста добре. От ЕГР-а за сега няма масло, но дано да няма и занапред.



Вчера я взех и вече е на колата. Много съм доволен! минах около 30км и ми се струва, че е доста добре. От ЕГР-а за сега няма масло, но дано да няма и занапред.
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
Ето и някоя снимка от процедурата през която минах:


След огромния разход на масло, мислех да мина само с едни гумички на клапаните но уви. Колата си вървеше перфектно и затова мислех че са само гумичките.
Като махнахме пружините на клапаните направо припаднах - имаше луфт на клапаните във водачите някъде около 1-2 мм. Половината клапани бяха много вкопани и се наложи и нови клапани и съответно водачи на клапаните, нови гумички

така и така беше отворен двигатела и реших да видя какво е състоянието на сигментите.
Маслените бяха доста изхабени, а компресионните имаха много голям ръб. Но за щастие нямаше счупени сигменти та да направят по-голяма поразия.
Имаше и още една изненада - едно от буталата беше оръфано по горния ръб и са наложи и него да сменям.
Огледаха се и основни и биелни лагери. Основните бяха перфектни, а биелните бяха тръгнали и реших и тех да сменя.
И така се оказа не само гумички, а: гумички, клапани, водачи на клапани, сигменти, бутало, биелни лагери, гарнитури комплект (глава, изп.колектор, всмук.колектор), шлаиф на главата










За щастие главата мина само на 0,15мм и това ме успокои много и то толкова че инаше чуждо тяло залепено на буталото дето го смених и беше наранило главата и реших да я свалет с 0,15мм, иначе на 0,10мм беше вече идеално гладка. Не беше крива, което ме навежда да си мисля че не е прегрявана.
Тук вече с нови водачи

Паснати клапани




И само единия майстор
, че другия е срамежлив

Евала на тези момчета подходиха доста коректно и майсторски


След огромния разход на масло, мислех да мина само с едни гумички на клапаните но уви. Колата си вървеше перфектно и затова мислех че са само гумичките.
Като махнахме пружините на клапаните направо припаднах - имаше луфт на клапаните във водачите някъде около 1-2 мм. Половината клапани бяха много вкопани и се наложи и нови клапани и съответно водачи на клапаните, нови гумички

така и така беше отворен двигатела и реших да видя какво е състоянието на сигментите.

Имаше и още една изненада - едно от буталата беше оръфано по горния ръб и са наложи и него да сменям.
Огледаха се и основни и биелни лагери. Основните бяха перфектни, а биелните бяха тръгнали и реших и тех да сменя.
И така се оказа не само гумички, а: гумички, клапани, водачи на клапани, сигменти, бутало, биелни лагери, гарнитури комплект (глава, изп.колектор, всмук.колектор), шлаиф на главата










За щастие главата мина само на 0,15мм и това ме успокои много и то толкова че инаше чуждо тяло залепено на буталото дето го смених и беше наранило главата и реших да я свалет с 0,15мм, иначе на 0,10мм беше вече идеално гладка. Не беше крива, което ме навежда да си мисля че не е прегрявана.
Тук вече с нови водачи

Паснати клапани




И само единия майстор



Евала на тези момчета подходиха доста коректно и майсторски

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта