
VW Golf 4 TDI
- mario_panaiotov
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Veliko Turnovo
Re: VW Golf 4 TDI
Колега, следих целия проект с интерес (без да коментирам), коментара исках да оставя за накрая! Искам да кажа само, че всички идеи които си вкарал в колата са доста стойностни! Особено съм възхитен от фаровете, защото в тях има идея, има голяма играчка, но ефекта е очевиден! Като цяло голфа ми допада страшно много и бих ти казал едно голямо ЕВАЛА за труда и идеите! 

- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
Благодаря!
Вече Голфа е с черни дръжки в цвета на колата и ефекта е повече от задоволителен, в сравнение със металните плаки. Много по добре стои
Тези дни да се оправи времето и ще кача някоя и друга снимка
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
малко да раздвижим темата 
След тежката зима се наложи пребоядисване на броните, дръжките и огледалата, но вече всичко е добре, като се пренебрегне това че вчера в тъпата София един бакшиш ме тресна отзад
и сега пак има поражение, но не е много и съм решил да го оставя така и да не се занимавам повече с глупости, ЗАЩОТО ЯВНО КОЛКОТО И ДА ИСКАМ ДА Е ВСИЧКО ПЕРФЕКТНО НЯМА КАК, ВСЕ СЕ НАМЕРИ НЯКОЙ ДА РАЗВАЛИ ПЕЙЗАЖА

След тежката зима се наложи пребоядисване на броните, дръжките и огледалата, но вече всичко е добре, като се пренебрегне това че вчера в тъпата София един бакшиш ме тресна отзад
и сега пак има поражение, но не е много и съм решил да го оставя така и да не се занимавам повече с глупости, ЗАЩОТО ЯВНО КОЛКОТО И ДА ИСКАМ ДА Е ВСИЧКО ПЕРФЕКТНО НЯМА КАК, ВСЕ СЕ НАМЕРИ НЯКОЙ ДА РАЗВАЛИ ПЕЙЗАЖА

- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
Ето как стои с дръжки в цвета на колата:
преди

след

поиграх си малко и с карбоново фолио и стана добър резултат - направих панелите на вратите между двете стъкла карбон, на снимката малко се забелязва, но е доста добре



ето и още една глезотийка


И накрая двете Голфчета

преди

след

поиграх си малко и с карбоново фолио и стана добър резултат - направих панелите на вратите между двете стъкла карбон, на снимката малко се забелязва, но е доста добре



ето и още една глезотийка


И накрая двете Голфчета

Последна промяна от vankata__098 на Съб 02 юни 2012 21:38, променено общо 1 път.
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
morfei1 написа:Добре и стоят стопчетата на синята

- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: VW Golf 4 TDI
Браво !Личи си че всичко се прави със вкус и мерак.Винаги ми е харесвал,само една забелжка...вземи я скъси малко тая антена.Сигурно и сателити ловиш с нея 

- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
момчета дойде ред за ремонт на турбо.
Вкарах се във филма и това си е. Попитах няколко майстора за цена и
от 460лв. до 700лв. като най високата в Реал Турбо София.
Поръчах си ремонтен комплект от английски сайт за торбо части, пристигна ми на цената до адрес 157лв.

Свалих си колекторите и при вадене на турбината утрепах студения охльов (счупих периферията на турбината). Много беше клеясала турбината за топлата част.


намерих от едно приятелче две прецакани турбини от Ауди А4 110к.с. и от едната взех периферията.

Оказа се че на тази турбина е по-голяма перката на студената част с 2-3мм в диаметър. Взех перката и охльова и ги сложих на моята турбина.



Преди да я събера отидох при един стругар в Самоков да замерим оста и да преценим коля втулка да се сложи. С микрометър мернахме и поставихме точната. майстора каза че новите втулки са от доста по-здрав материал от старата, така че дано са качествени.
Сглобих я и я изпратих за баланс в Реал Турбо в Пловдив. Мислех да я нося лично в сервиза им в София но след разговор по телефона с тях се уверих че те гледат само да ти вземат парите.
Доста голям КИСЕЛЯК беше този БАШ МАЙСТОР и реших да звънна в Пловдив. Този човек Йордан Янев се представи беше доста любезен и отзивчив и се разбрахме. Пратих я по Еконт вчера и днес ми се обади че турбината ми е готова и че е перфектна, почистена балансирана и не пуска грам масло. Утре ще е при мен и така.
Почистих всички части от системата на турбото(въздуховоди, кулер, даже бяха малко подвити ребрата на питата та се наложи да ги изправя и ето резултата, ЕГР-а нямаше грам нагоряло, само беше облян в масло, изпускателния колектор нямаше сажди, а всмукателния имаше съвсем малко налепи но вече е като нов).




ето колко малко имаше сажди. Давах и за душицата и явно е имало ефект

Лопатките на геометрията се движеха доста добре

Тук вече почистена и чака за монтаж

Вкарах се във филма и това си е. Попитах няколко майстора за цена и
от 460лв. до 700лв. като най високата в Реал Турбо София.Поръчах си ремонтен комплект от английски сайт за торбо части, пристигна ми на цената до адрес 157лв.

Свалих си колекторите и при вадене на турбината утрепах студения охльов (счупих периферията на турбината). Много беше клеясала турбината за топлата част.


намерих от едно приятелче две прецакани турбини от Ауди А4 110к.с. и от едната взех периферията.

Оказа се че на тази турбина е по-голяма перката на студената част с 2-3мм в диаметър. Взех перката и охльова и ги сложих на моята турбина.



Преди да я събера отидох при един стругар в Самоков да замерим оста и да преценим коля втулка да се сложи. С микрометър мернахме и поставихме точната. майстора каза че новите втулки са от доста по-здрав материал от старата, така че дано са качествени.
Сглобих я и я изпратих за баланс в Реал Турбо в Пловдив. Мислех да я нося лично в сервиза им в София но след разговор по телефона с тях се уверих че те гледат само да ти вземат парите.
Доста голям КИСЕЛЯК беше този БАШ МАЙСТОР и реших да звънна в Пловдив. Този човек Йордан Янев се представи беше доста любезен и отзивчив и се разбрахме. Пратих я по Еконт вчера и днес ми се обади че турбината ми е готова и че е перфектна, почистена балансирана и не пуска грам масло. Утре ще е при мен и така.Почистих всички части от системата на турбото(въздуховоди, кулер, даже бяха малко подвити ребрата на питата та се наложи да ги изправя и ето резултата, ЕГР-а нямаше грам нагоряло, само беше облян в масло, изпускателния колектор нямаше сажди, а всмукателния имаше съвсем малко налепи но вече е като нов).




ето колко малко имаше сажди. Давах и за душицата и явно е имало ефект

Лопатките на геометрията се движеха доста добре

Тук вече почистена и чака за монтаж

Последна промяна от vankata__098 на Пет 20 юли 2012 14:35, променено общо 1 път.
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: VW Golf 4 TDI
Браво
!Предполагам че ти е излязло доста по евтино, от колкото да е пратиш да ти я направят.
!Предполагам че ти е излязло доста по евтино, от колкото да е пратиш да ти я направят.- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
като я сложа и всичко мине добре ще напиша точната цифра 

- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
Ето я и турбината
Направо все едно е чисто нова


Вчера я взех и вече е на колата. Много съм доволен! минах около 30км и ми се струва, че е доста добре. От ЕГР-а за сега няма масло, но дано да няма и занапред.


Вчера я взех и вече е на колата. Много съм доволен! минах около 30км и ми се струва, че е доста добре. От ЕГР-а за сега няма масло, но дано да няма и занапред.
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
Ето и някоя снимка от процедурата през която минах:


След огромния разход на масло, мислех да мина само с едни гумички на клапаните но уви. Колата си вървеше перфектно и затова мислех че са само гумичките.
Като махнахме пружините на клапаните направо припаднах - имаше луфт на клапаните във водачите някъде около 1-2 мм. Половината клапани бяха много вкопани и се наложи и нови клапани и съответно водачи на клапаните, нови гумички

така и така беше отворен двигатела и реших да видя какво е състоянието на сигментите.
Маслените бяха доста изхабени, а компресионните имаха много голям ръб. Но за щастие нямаше счупени сигменти та да направят по-голяма поразия.
Имаше и още една изненада - едно от буталата беше оръфано по горния ръб и са наложи и него да сменям.
Огледаха се и основни и биелни лагери. Основните бяха перфектни, а биелните бяха тръгнали и реших и тех да сменя.
И така се оказа не само гумички, а: гумички, клапани, водачи на клапани, сигменти, бутало, биелни лагери, гарнитури комплект (глава, изп.колектор, всмук.колектор), шлаиф на главата










За щастие главата мина само на 0,15мм и това ме успокои много и то толкова че инаше чуждо тяло залепено на буталото дето го смених и беше наранило главата и реших да я свалет с 0,15мм, иначе на 0,10мм беше вече идеално гладка. Не беше крива, което ме навежда да си мисля че не е прегрявана.
Тук вече с нови водачи

Паснати клапани




И само единия майстор
, че другия е срамежлив

Евала на тези момчета подходиха доста коректно и майсторски


След огромния разход на масло, мислех да мина само с едни гумички на клапаните но уви. Колата си вървеше перфектно и затова мислех че са само гумичките.
Като махнахме пружините на клапаните направо припаднах - имаше луфт на клапаните във водачите някъде около 1-2 мм. Половината клапани бяха много вкопани и се наложи и нови клапани и съответно водачи на клапаните, нови гумички

така и така беше отворен двигатела и реших да видя какво е състоянието на сигментите.
Маслените бяха доста изхабени, а компресионните имаха много голям ръб. Но за щастие нямаше счупени сигменти та да направят по-голяма поразия. Имаше и още една изненада - едно от буталата беше оръфано по горния ръб и са наложи и него да сменям.
Огледаха се и основни и биелни лагери. Основните бяха перфектни, а биелните бяха тръгнали и реших и тех да сменя.
И така се оказа не само гумички, а: гумички, клапани, водачи на клапани, сигменти, бутало, биелни лагери, гарнитури комплект (глава, изп.колектор, всмук.колектор), шлаиф на главата










За щастие главата мина само на 0,15мм и това ме успокои много и то толкова че инаше чуждо тяло залепено на буталото дето го смених и беше наранило главата и реших да я свалет с 0,15мм, иначе на 0,10мм беше вече идеално гладка. Не беше крива, което ме навежда да си мисля че не е прегрявана.
Тук вече с нови водачи

Паснати клапани




И само единия майстор

Евала на тези момчета подходиха доста коректно и майсторски

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта
глезотийката на огледалата ми харесват