VW Vento Variant OEM+

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
PabloEscobar
Мнения: 704
Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57D30O2

Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered

Мнениеот PabloEscobar » Нед 10 апр 2011 16:45


:)

Последна промяна от PabloEscobar на Пет 30 мар 2012 9:18, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered

Мнениеот Vento » Нед 10 апр 2011 16:47


На гуми или на маховик??????


Потребителски аватар
PabloEscobar
Мнения: 704
Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57D30O2

Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered

Мнениеот PabloEscobar » Нед 10 апр 2011 16:53


На гуми.


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered

Мнениеот Vento » Нед 10 апр 2011 17:12


Това е добре, а на двигател вади ли данни или ги смятате?


Потребителски аватар
skary9
Мнения: 771
Регистриран на: Съб 21 ное 2009 19:23
Автомобил: Vw MK3
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered

Мнениеот skary9 » Нед 10 апр 2011 18:34


Добри резултати, браво :banana


Потребителски аватар
PabloEscobar
Мнения: 704
Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57D30O2

Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered

Мнениеот PabloEscobar » Пон 11 апр 2011 12:03


Изображение
Изображение
Изображение


kabdak
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 07 апр 2011 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered

Мнениеот kabdak » Пет 15 апр 2011 12:07


Евала,доста си се постарал и е станало отлично.


Потребителски аватар
PabloEscobar
Мнения: 704
Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57D30O2

Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered

Мнениеот PabloEscobar » Нед 01 май 2011 22:47


Вече отново съм си в Германия, но има един малък проблем :lol: Доста ми запират гумите в калниците. В момента съм с 8J и ЕТ30 (т.е. 30 мм фланец) Какво трябва да бъде ЕТ-то ми, за да мога да си карам без проблеми и дали фланец по-малък от 25 мм би паснал на джантите scare


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered

Мнениеот hooligan_sk » Пон 02 май 2011 14:30


А колко е ЕТ-то на самата джанта?


Потребителски аватар
PabloEscobar
Мнения: 704
Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57D30O2

Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered

Мнениеот PabloEscobar » Пон 02 май 2011 15:21


hooligan_sk написа:А колко е ЕТ-то на самата джанта?

60 без фланци


Потребителски аватар
tazzbg
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 10:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/Кърджали

Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered

Мнениеот tazzbg » Пон 02 май 2011 15:22


Ет 60 е джантата с 30 мм фланци, съдейки по горното мнение на колегата.
Ако намалиш фланците с 0.5 см най-вероятно ще спре да опира ...
Супер е вентото heavy metal zork


Потребителски аватар
GTI 16v DOHC
Мнения: 35
Регистриран на: Пет 06 фев 2009 23:59
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered

Мнениеот GTI 16v DOHC » Пон 02 май 2011 22:25


http://www.youtube.com/watch?v=-ayqAB1AcRQ&feature=related
Геца така е най-лесно, само трябва да избереш точното фи.Че да не се нацепи боята... а може да ползващ и пистолет за горещ въздух, така е по-безопасно :wink:


Потребителски аватар
chakazulu
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: RS

Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered

Мнениеот chakazulu » Вто 03 май 2011 20:28


Съдейки по няколко такива изпълнения от БГ и личният ми опит, бих казал, че много по-добър вариант е пистолет за горещ въздух + тефлонов чук, става чудесно, без нараняване на боята.


Потребителски аватар
T.C.T.
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СофиЯ

Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered

Мнениеот T.C.T. » Вто 03 май 2011 21:05


chakazulu дай снимки да видиме твоя опит.


Потребителски аватар
PabloEscobar
Мнения: 704
Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57D30O2

Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered

Мнениеот PabloEscobar » Сря 04 май 2011 11:06


Не искам да си пипам калниците :lol: Интересува ме какво може да бъде максималното ЕТ при голф 3 БЕЗ да закача по калниците scare
Струва ми се че с 8J ET40 няма да има проблем, но до сега никой не сподели опит :roll:



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта