
VW Vento Variant OEM+
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered

Последна промяна от PabloEscobar на Пет 30 мар 2012 9:18, променено общо 1 път.
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered
На гуми или на маховик??????
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered
Това е добре, а на двигател вади ли данни или ги смятате?
- skary9
- Мнения: 771
- Регистриран на: Съб 21 ное 2009 19:23
- Автомобил: Vw MK3
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered
Добри резултати, браво 

- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered
Вече отново съм си в Германия, но има един малък проблем
Доста ми запират гумите в калниците. В момента съм с 8J и ЕТ30 (т.е. 30 мм фланец) Какво трябва да бъде ЕТ-то ми, за да мога да си карам без проблеми и дали фланец по-малък от 25 мм би паснал на джантите 


- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered
А колко е ЕТ-то на самата джанта?
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered
hooligan_sk написа:А колко е ЕТ-то на самата джанта?
60 без фланци
- tazzbg
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 10:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив/Кърджали
Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered
Ет 60 е джантата с 30 мм фланци, съдейки по горното мнение на колегата.
Ако намалиш фланците с 0.5 см най-вероятно ще спре да опира ...
Супер е вентото
Ако намалиш фланците с 0.5 см най-вероятно ще спре да опира ...
Супер е вентото

- GTI 16v DOHC
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 06 фев 2009 23:59
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered
http://www.youtube.com/watch?v=-ayqAB1AcRQ&feature=related
Геца така е най-лесно, само трябва да избереш точното фи.Че да не се нацепи боята... а може да ползващ и пистолет за горещ въздух, така е по-безопасно
Геца така е най-лесно, само трябва да избереш точното фи.Че да не се нацепи боята... а може да ползващ и пистолет за горещ въздух, така е по-безопасно

Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered
Съдейки по няколко такива изпълнения от БГ и личният ми опит, бих казал, че много по-добър вариант е пистолет за горещ въздух + тефлонов чук, става чудесно, без нараняване на боята.
- T.C.T.
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СофиЯ
Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered
chakazulu дай снимки да видиме твоя опит.
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: VW Vento Variant 1.9 TDII - TST Powered
Не искам да си пипам калниците
Интересува ме какво може да бъде максималното ЕТ при голф 3 БЕЗ да закача по калниците
Струва ми се че с 8J ET40 няма да има проблем, но до сега никой не сподели опит


Струва ми се че с 8J ET40 няма да има проблем, но до сега никой не сподели опит

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта