
Значи тия дни оправих легените,след някой друг ден ще боядисам останалата част от колата отвътре,там където има точки ръжда ще се обработи и започвам изолацията.Материалите са набавени,само трябва свободно време и да е по-топло.На следващите снимки се вижда работата по купето отвътре:
Използвах известния ръждопреобразувател на Вюрт,от който съм много доволен!След като намазах започна да поСИНява,а като изсъхна напълно поСИВя(на трета снимка се вижда).
Тука набързо минах с някакъв алкиден грунд на ръка,колкото да защитя след ръждопреобразувателя:
Процедурата продължи няколко дни,като на пасажерския леген нанесох 2 пъти ръждопреобразувател,защото не стана добре от първия път-това стана като почистих ръждопреобразувателя с шкурка и телена четка и нанесох наново.От втория път вече ръждата се покри хубаво.