Rallye-Завръщането на една легенда

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Rallye-Завръщането на една легенда

Мнениеот rabotnika » Вто 15 ное 2011 20:47


Пламенчо в началото на темата още пишеше че ще е ВР бре пак не четеш
А турбо няма да има не защото жената ще ме изгони а защото не искам




Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Rallye-Завръщането на една легенда

Мнениеот rabotnika » Сря 16 ное 2011 11:03


нещата с мотора изглеждат долу горе така
Изображение
Изображение
сега започва голямото напасване наместване и изчистване на коша от всичко излишно
нещата ще стават бавно но както аз искам


Потребителски аватар
v1aDo
Мнения: 153
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Rallye-Завръщането на една легенда

Мнениеот v1aDo » Вто 22 ное 2011 0:06


Браво за инициативата :applause: Стига с тез дизели :lol: Обаче се опасявам че скоро темата ще мине в секция силов тунинг, ще има снимки на турбини и халдекси... :lol:


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Rallye-Завръщането на една легенда

Мнениеот rabotnika » Вто 22 ное 2011 8:39


Влади засега няма УЖ да слагам нищо от изброеното от теб ама знаеш ли какъв студен вятър ще ме духне утре :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Karaboichev
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 17 апр 2008 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Rallye-Завръщането на една легенда

Мнениеот Karaboichev » Вто 22 ное 2011 10:35


rabotnika написа:Влади засега няма УЖ да слагам нищо от изброеното от теб ама знаеш ли какъв студен вятър ще ме духне утре :Mr Green Fun

Какъв студен вятър бе брат.......??? При вас някой пика в ракията по магазините много сериозно..
Иначе Владо е прав трябва да има турбо и колата ще е трепач.

Иначе Респек : vw fen

Но аз съм облъчен сектант и бих набутал TDI, със сигурност няма да върви така както с ВР ама нещата ще се случват много по лесно.

Това прасе ми седи под спалнята, само кажи и ти го подарявам само и само проекта да тръгне в правилна посока..

Изображение
Изображение


Потребителски аватар
djonni_1989
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 03 авг 2008 20:34
Автомобил: Audi S8
Двигател: AHC
Местоположение: Разград

Re: Rallye-Завръщането на една легенда

Мнениеот djonni_1989 » Вто 22 ное 2011 19:51


аз бих казал че вр6 4х4 без да има две турбини няма смисъл да се прави
разликата между вр6 2.8 с предно и 2.9 синхро е доста голяма и се осеща след 100-120


Потребителски аватар
all4u
Мнения: 225
Регистриран на: Чет 23 юли 2009 16:25
Автомобил:
Двигател:

Re: Rallye-Завръщането на една легенда

Мнениеот all4u » Вто 22 ное 2011 20:06


Кажи го на момчетата от DragPower scare

Ето, наслаждавай се на проекта:

viewtopic.php?f=52&t=91161


rabotnika, успех със легендата :да:


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Rallye-Завръщането на една легенда

Мнениеот rabotnika » Вто 22 ное 2011 20:34


djonni_1989 написа:аз бих казал че вр6 4х4 без да има две турбини няма смисъл да се прави
разликата между вр6 2.8 с предно и 2.9 синхро е доста голяма и се осеща след 100-120

Ще плачеш момче само да запали и да тръгне/като ми извадиш инсталацията/ :Mr Green Fun


Потребителски аватар
vento man
Мнения: 268
Регистриран на: Вто 13 юли 2010 19:26
Автомобил: Vw vento
Двигател:
Местоположение: dupnica

Re: Rallye-Завръщането на една легенда

Мнениеот vento man » Вто 22 ное 2011 21:39


Ще плачеш момче само да запали и да тръгне/като ми извадиш инсталацията/ :Mr Green Fun[/quote]



Усещам че ще има извращения с това рали тея думи не са случайни heavy metal zork


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Rallye-Завръщането на една легенда

Мнениеот alpine » Вто 22 ное 2011 21:45


И аз искам още едно рали да си направя с vr6 :lol:


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Rallye-Завръщането на една легенда

Мнениеот ZeroCool » Вто 22 ное 2011 23:10


alpine написа:И аз искам още едно рали да си направя с vr6 :lol:


Ти па земи са запри малко е :) :)


Потребителски аватар
v1aDo
Мнения: 153
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Rallye-Завръщането на една легенда

Мнениеот v1aDo » Сря 23 ное 2011 0:03


rabotnika написа:Влади засега няма УЖ да слагам нищо от изброеното от теб ама знаеш ли какъв студен вятър ще ме духне утре :Mr Green Fun


Аз пък ти казвам че е неизбежно :lol: С тая база... голф рали с атмосферен вр6 еми не се вързва :D


Потребителски аватар
djonni_1989
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 03 авг 2008 20:34
Автомобил: Audi S8
Двигател: AHC
Местоположение: Разград

Re: Rallye-Завръщането на една легенда

Мнениеот djonni_1989 » Сря 23 ное 2011 1:35


като почнеш да си обслужваш мотора погледни това
http://www.youtube.com/watch?v=6PkgPPOU ... re=related
scare


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Rallye-Завръщането на една легенда

Мнениеот pe6kata » Сря 07 дек 2011 15:00


rabotnika написа:не е нищо кой знае колко сложно реже се едното ухо на кутията и другото ухо се разширява само отвора после се заваряват нови уши и всичко става


ние си писахме по този въпрос... стана ми интересно и изрових от гаража две камбани- на 4 и 6 цилиндрови мотори.
Снимките са достатъчно ясни смятам- очертан е профила на 4 цилиндрова на найлон найлон, наложен в/у 6 цилиндровата камбана. Съвсем грубо.
ИМа неща дето бая се разминават, не е само до едно две уши, поне мен ме притесняват.
За да няма завъртане на кутията спрямо блока, нито един отвор не съвпада, друг е въпроса какъв е проблема, да има леко завъртане. В стартера ми се видяха големи разминавания. Но пък щом си написал че си го решил проблема, значи проблем няма :lol: . Надявам се всичко е да точно, напиши какво си правил и как се държи като сглобиш, че ще е полезно :да:


Изображение
Изображение


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Rallye-Завръщането на една легенда

Мнениеот rabotnika » Сря 07 дек 2011 17:31


pe6kata написа:
rabotnika написа:не е нищо кой знае колко сложно реже се едното ухо на кутията и другото ухо се разширява само отвора после се заваряват нови уши и всичко става


ние си писахме по този въпрос... стана ми интересно и изрових от гаража две камбани- на 4 и 6 цилиндрови мотори.
Снимките са достатъчно ясни смятам- очертан е профила на 4 цилиндрова на найлон найлон, наложен в/у 6 цилиндровата камбана. Съвсем грубо.
ИМа неща дето бая се разминават, не е само до едно две уши, поне мен ме притесняват.
За да няма завъртане на кутията спрямо блока, нито един отвор не съвпада, друг е въпроса какъв е проблема, да има леко завъртане. В стартера ми се видяха големи разминавания. Но пък щом си написал че си го решил проблема, значи проблем няма :lol: . Надявам се всичко е да точно, напиши какво си правил и как се държи като сглобиш, че ще е полезно :да:


Изображение
Изображение

пасва пасва :Mr Green Fun
като завърша със кутията ще снимам и ще ти покажа че не е толкова сложно колкото изглежда



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 115 госта