Пламенчо в началото на темата още пишеше че ще е ВР бре пак не четеш
А турбо няма да има не защото жената ще ме изгони а защото не искам
Rallye-Завръщането на една легенда
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Rallye-Завръщането на една легенда
нещата с мотора изглеждат долу горе така


сега започва голямото напасване наместване и изчистване на коша от всичко излишно
нещата ще стават бавно но както аз искам


сега започва голямото напасване наместване и изчистване на коша от всичко излишно
нещата ще стават бавно но както аз искам
- v1aDo
- Мнения: 153
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 23:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Rallye-Завръщането на една легенда
Браво за инициативата
Стига с тез дизели
Обаче се опасявам че скоро темата ще мине в секция силов тунинг, ще има снимки на турбини и халдекси... 



- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Rallye-Завръщането на една легенда
Влади засега няма УЖ да слагам нищо от изброеното от теб ама знаеш ли какъв студен вятър ще ме духне утре 

- Karaboichev
- Мнения: 19
- Регистриран на: Чет 17 апр 2008 15:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Rallye-Завръщането на една легенда
rabotnika написа:Влади засега няма УЖ да слагам нищо от изброеното от теб ама знаеш ли какъв студен вятър ще ме духне утре
Какъв студен вятър бе брат.......??? При вас някой пика в ракията по магазините много сериозно..
Иначе Владо е прав трябва да има турбо и колата ще е трепач.
Иначе Респек

Но аз съм облъчен сектант и бих набутал TDI, със сигурност няма да върви така както с ВР ама нещата ще се случват много по лесно.
Това прасе ми седи под спалнята, само кажи и ти го подарявам само и само проекта да тръгне в правилна посока..


- djonni_1989
- Мнения: 80
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 20:34
- Автомобил: Audi S8
- Двигател: AHC
- Местоположение: Разград
Re: Rallye-Завръщането на една легенда
аз бих казал че вр6 4х4 без да има две турбини няма смисъл да се прави
разликата между вр6 2.8 с предно и 2.9 синхро е доста голяма и се осеща след 100-120
разликата между вр6 2.8 с предно и 2.9 синхро е доста голяма и се осеща след 100-120
Re: Rallye-Завръщането на една легенда
Кажи го на момчетата от DragPower
Ето, наслаждавай се на проекта:
viewtopic.php?f=52&t=91161
rabotnika, успех със легендата

Ето, наслаждавай се на проекта:
viewtopic.php?f=52&t=91161
rabotnika, успех със легендата

- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Rallye-Завръщането на една легенда
djonni_1989 написа:аз бих казал че вр6 4х4 без да има две турбини няма смисъл да се прави
разликата между вр6 2.8 с предно и 2.9 синхро е доста голяма и се осеща след 100-120
Ще плачеш момче само да запали и да тръгне/като ми извадиш инсталацията/

- vento man
- Мнения: 268
- Регистриран на: Вто 13 юли 2010 19:26
- Автомобил: Vw vento
- Двигател:
- Местоположение: dupnica
Re: Rallye-Завръщането на една легенда
Ще плачеш момче само да запали и да тръгне/като ми извадиш инсталацията/
[/quote]
Усещам че ще има извращения с това рали тея думи не са случайни

Усещам че ще има извращения с това рали тея думи не са случайни

- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Rallye-Завръщането на една легенда
И аз искам още едно рали да си направя с vr6 

- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Rallye-Завръщането на една легенда
alpine написа:И аз искам още едно рали да си направя с vr6
Ти па земи са запри малко е


- v1aDo
- Мнения: 153
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 23:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Rallye-Завръщането на една легенда
rabotnika написа:Влади засега няма УЖ да слагам нищо от изброеното от теб ама знаеш ли какъв студен вятър ще ме духне утре
Аз пък ти казвам че е неизбежно


- djonni_1989
- Мнения: 80
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 20:34
- Автомобил: Audi S8
- Двигател: AHC
- Местоположение: Разград
Re: Rallye-Завръщането на една легенда
като почнеш да си обслужваш мотора погледни това
http://www.youtube.com/watch?v=6PkgPPOU ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=6PkgPPOU ... re=related

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Rallye-Завръщането на една легенда
rabotnika написа:не е нищо кой знае колко сложно реже се едното ухо на кутията и другото ухо се разширява само отвора после се заваряват нови уши и всичко става
ние си писахме по този въпрос... стана ми интересно и изрових от гаража две камбани- на 4 и 6 цилиндрови мотори.
Снимките са достатъчно ясни смятам- очертан е профила на 4 цилиндрова на найлон найлон, наложен в/у 6 цилиндровата камбана. Съвсем грубо.
ИМа неща дето бая се разминават, не е само до едно две уши, поне мен ме притесняват.
За да няма завъртане на кутията спрямо блока, нито един отвор не съвпада, друг е въпроса какъв е проблема, да има леко завъртане. В стартера ми се видяха големи разминавания. Но пък щом си написал че си го решил проблема, значи проблем няма




- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Rallye-Завръщането на една легенда
pe6kata написа:rabotnika написа:не е нищо кой знае колко сложно реже се едното ухо на кутията и другото ухо се разширява само отвора после се заваряват нови уши и всичко става
ние си писахме по този въпрос... стана ми интересно и изрових от гаража две камбани- на 4 и 6 цилиндрови мотори.
Снимките са достатъчно ясни смятам- очертан е профила на 4 цилиндрова на найлон найлон, наложен в/у 6 цилиндровата камбана. Съвсем грубо.
ИМа неща дето бая се разминават, не е само до едно две уши, поне мен ме притесняват.
За да няма завъртане на кутията спрямо блока, нито един отвор не съвпада, друг е въпроса какъв е проблема, да има леко завъртане. В стартера ми се видяха големи разминавания. Но пък щом си написал че си го решил проблема, значи проблем няма. Надявам се всичко е да точно, напиши какво си правил и как се държи като сглобиш, че ще е полезно
![]()
пасва пасва

като завърша със кутията ще снимам и ще ти покажа че не е толкова сложно колкото изглежда
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 109 госта