Продадох манията

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 06 апр 2007 10:56


:oops:
Вече не джипка :ihihih:




Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пет 06 апр 2007 10:59


jafara написа:добре е вентото ще стане още по-яко с окачването:) абе напрао си готов почти за тунинг феста на Божура май месец :)


Чак за тунинг феста , не съм още , а и ако е в началото на май , няма да успея , че окачването идва около 15'ти , днес му търсих тампони , ама избирам най-доброто , ще трябва да се монтира , а и ще трябва да се монтират и новите фарчета , ето ги


Изображение


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Пет 06 апр 2007 13:42


Вземи си купи един по хубав апарат (дори на старо), че с тоя телефон снимките са много зле и се губи доста от реалната красота. Иначе честито за фаровете, ама я дай някоя друга снимка, къде си видял венто с такива фарове, която да е по добра....и защо реши точно тея, а не някви енджъл айс например.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пет 06 апр 2007 13:56


buFka написа:Вземи си купи един по хубав апарат (дори на старо), че с тоя телефон снимките са много зле и се губи доста от реалната красота.


:lol: :lol: :lol:

Иначе съм ги виждал тук

http://images12.snimka.bg/001575328-big.jpg

тук

http://images12.snimka.bg/001575379-big.jpg

и тук

http://images12.snimka.bg/001575434-big.jpg


Потребителски аватар
stoqn_gti
Мнения: 1278
Регистриран на: Сря 10 май 2006 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот stoqn_gti » Съб 07 апр 2007 20:19


С нетърпение чакам завършването на твоя проека :P
Мисля че краиният резолтат ще е няква лудница :wink:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 16 апр 2007 19:09


Дали не дойде врема да дам пак едно "уп" на моята тема :twisted:

Ето ги новите бебчета

Изображение

Изображение

Изображение

:yahoo: :yahoo: :yahoo:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 16 апр 2007 19:40


Много лачени :wink:

Хайде слагай ги и дай снимки, да се порадваме :wink:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Вто 17 апр 2007 0:12


Да хубави са, и добре ще ти седят на колата :wink:


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Вто 17 апр 2007 0:52


ще споделиш ли само дали светят добре щото аз от много отдавна съм се навил на тия ама все ми казват че няма да свети като оригинала.


Потребителски аватар
stoqn_gti
Мнения: 1278
Регистриран на: Сря 10 май 2006 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот stoqn_gti » Вто 17 апр 2007 8:06


Фаровете са жестоки :да:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Нед 22 апр 2007 11:47


Ето и най-новата ми придобивка :twisted:

Изображение


Понеже от извастно време на сам занм че имам проблем с wastegate на турбото , и не знам точно каде се връзва ще ви дам не гарантирано инфо за показанията в момента .

Проблема с wastegate почва след като издуя колата на макс (5000++ оборота) , и точно това направих сутринта преди да го купя , та колата клекна с вървежа и премерих първо така .


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 700#550700
Взех въздух от всмукателния колектор кадето се пъха маркуча за компютъра .

Позасилих колата (нямаше много каде но ) на 4'та в баир и нанадолнище , на около 3800 об. показа 0.8бара , след което от 4000об. на горе се получава спад в турбото , почна надува да пада .

След това , (до сега съм го правил 3'пъти и знам че колата се оправя) ивадих маркуча на wastegate , от клапан N75 и го пъхнах на мястото кадето седи маркуча на EGR'а , с цел да му дам вакум . Напъхах всички маркучу по местата и тръгнах отново да тествам .

На 1'ва колата подпали гумите и замериса много неприятно на изгорели гуми . На 4'та пак в баир и в нанадолнище , с газ до дупка уреда показа 1.35 бар :shock и колата си влезе баз проблем в 5000оборота без спад в турбо надува . Кефнах се и се качих да пиша , вместо да почна да го монтирам по таблото .

Възможно ли е да има турбото 1.35бара надув . Да вярвам ли на уреда ?


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Пон 23 апр 2007 21:02


честити придобивки ,
п.с. не се отварят снимките ;)


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 23 апр 2007 21:17


alpine написа:честити придобивки ,
п.с. не се отварят снимките ;)


кой снимки да ги поправя ?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 24 апр 2007 9:29


Абе ти що не писа че проблема в гейта ти е след 4000 оборота.Ми то е направено след 4000 да сече турбото заводско :!: После ти е направило 1.35 щото си подминал Н75 като си вързал маркучите за ЕГР-а.Уреда ти отчита вярно на 4000 оборота трябва да е толкова 0.75-0.8.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 24 апр 2007 23:22


Бе и аз малко така си го обяснявам , ма и Ванката каза нещо за холуд буст и овер буст (чувал съм го и преди , ма не знам да ли написах имената правилно) .Пурво турбото дава пик 1.3 , и после спада на 0.9 . Иначе не съм елиминирал Н75 а компа и тогава дава 1.35 постоянно , без спад . Това са най-точните данни!!!



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта