Спортна генерация!

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Спортна генерация!

Мнениеот Golf_Blade » Вто 13 мар 2007 1:16


Колеги видях обявата на Мартин-Г60 за спортната мотоциклетна генерация,и ми дойде една мислъл в главата :roll: ! Може ли генерация на мотор да се преработи в генерациа 4-1 или 4-2-1 за Голфетка! Каква е разликата в диаметъра и осъществимо ли е като идея? :?:




Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Вто 13 мар 2007 13:15


То при желание всичко може, ама струва ли си?!И ква е файдата?Дали ще се преправя изцяло или ще се направи нов колектор, мисля че просто не си заслужава.А парите са кажи речи еднакви.


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Golf_Blade » Вто 13 мар 2007 13:23


Ем да речем че цялата полза идва от това че вече споменатите колектори за мотор са с равни дължини,изчислена извивка от блока надолу,което ти спестява бая мерене и нерви! Остава ти само да ги донапаснеш с още някоя и друга кривка и си 6+! А един колектор на мотор да речем 94,95год не е повече от 200 кинта,а да си направиш изцяло нов колектор от неръждавейка коства 1-во много пари и една кошница нервн окончания!


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Вто 13 мар 2007 19:14


Че то се продаваше у форума и спортен колектор, ма забравих коя марка е

Аз исках да слагам ауспу от матор да ге, ама ми мина мерака


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Вто 13 мар 2007 23:05


8) ауспух от мотор става, само касмет на какъв ще попаднеш.в САЩ с един френд спасявахме положението на една Тойотка с гърне от 650 куб хонда, 2 имахме, едното много звук изкара ама другото заспа,... :) . абе луда работа, 8)


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Golf_Blade » Сря 14 мар 2007 14:53


Колега не питам за гърнета от мотор а за КОЛЕКТОРИ,ако някой има неква подробна информациа за подробен проект да сподели че ми е много интересно ще може ли да се направи! :D


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Сря 14 мар 2007 20:36


На повечето мотори(баикове) е Ф 30-35 а за кола е хубаво да са Ф45 може и............... Ф 40


Иво Калоянов
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 02 яну 2009 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Мнениеот Иво Калоянов » Съб 03 яну 2009 0:00


[quote="Golf_Blade"]Колега не питам за гърнета от мотор а за КОЛЕКТОРИ,ако някой има неква подробна информациа за подробен проект да сподели че ми е много интересно ще може ли да се направи! :D[/quo

Здравей аз се казвам Иво и имам приятна новина за теб тук в Струмяни близо до Сандански скоро ще започнем да правим спортни генерации. В момента само чакам да довърша една машина която е нужна за изработката на спортните генерации.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Съб 03 яну 2009 0:15


Според мен трудно ще постигнеш ефект с мотоциклетен колектор. На различните фолксвагенови мотори се изисква да сметнеш и да направиш точно от неръждавайка колектор от който искаш положителен ефект + това и вътрешния диаметър трябва да е по голям при автомобилите.


Потребителски аватар
kimif2008
Мнения: 564
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kimif2008 » Съб 03 яну 2009 16:31


за какьв двигател става въпрос


Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Мнениеот neiki4a » Съб 03 яну 2009 17:10


ok 200 кинта колектора от мотора ами после другите кудесийки фланци и тем подобни пък и колектора на мотора няма същата кривина като на колата трябва да се огъва и така на татъка може и да стане ама тва си е губене на нерви и пари има доста вирми който предлагат колектори и не са толкова скъпи някой път даже да ти го направят излиза по скъпо от колкото и да си го вземеш готов лично мое мнение не се занимавай с глупости :wink:


Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Мнениеот apa6o » Съб 03 яну 2009 17:49


Интересно предложение но защо да откриваме топлата вода наново :roll: То ако беше безпроблемно приспособяването досега да са го направили хората :wink:



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта