Продължително каране при темп 100 градуса.

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 11 юли 2008 5:58


Аз пък да ви светна че при 200 водата мое си е на 80-90-100 щото въздушния поток студи водата в радиатора при датчика ма пък маслото е на 120- 150 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: и това не значи че на колата и има каквото и да е ... и кво се шашкате за глупости ...карайте и свиркайте :)




Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пет 11 юли 2008 8:53


Vizor написа:Винаги, когато караш на по високи обороти, трябва колата да се охлажда по добре!!!!!!

Това твърдение е вярно за Камаз ,Шкода Мадара и др. на които перките се въртят с оборотите на мотора. Логиката е систематизиран метод за достигане на грешни решения.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 11 юли 2008 10:06


vladtod® написа:
Vizor написа:Винаги, когато караш на по високи обороти, трябва колата да се охлажда по добре!!!!!!

Това твърдение е вярно за Камаз ,Шкода Мадара и др. на които перките се въртят с оборотите на мотора. Логиката е систематизиран метод за достигане на грешни решения.


Искаш да ми кажеш, че и при бмв е така ? :)
на 1000 оборота колко ти е налягането на мяслото ? 1 бар ?!
на 3к оборота колко ти е ? 4 бар-а ?

адски много фактори има !

Tyane тоя път май каза глупост :)
Следях на кр-а борд компа във всеки един момент
температурата на маслото вървеше ТОЧНО с 20 градуса над температурата на водата ! АМА ТОЧНО..
на много места съм го чел че трябва да е така
килъра също го потвърди

кр-а когато го карах на ръчка в града .. макс температура 112 градуса на маслото
92 на водата (проверих си датчика с мултицет че е абсолютно верен!)

извънградско .. 105 градуса темп на маслото и падаше до 100 градуса
и ако съдя по датчика темп-а на водата си беше точно с 15-тина 20 градуса под маслото :)

на синхрото като видех да се качва темпа на водата до към 100 градуса (лятото винаги ставаше .. не знам как 1 читав термостат не си купих ;( всичките ментета.. после датчици за перката и хиляди работи..) когато е на място или в задръствания .. извънградско ковеше 88-90 градуса!

това ми е от личен опит
с камаз, шкода, мадара, зил, ифа и разни такива нямам опит :)



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта