vladtod® написа:Vizor написа:Винаги, когато караш на по високи обороти, трябва колата да се охлажда по добре!!!!!!
Това твърдение е вярно за Камаз ,Шкода Мадара и др. на които перките се въртят с оборотите на мотора. Логиката е систематизиран метод за достигане на грешни решения.
Искаш да ми кажеш, че и при бмв е така ?
на 1000 оборота колко ти е налягането на мяслото ? 1 бар ?!
на 3к оборота колко ти е ? 4 бар-а ?
адски много фактори има !
Tyane тоя път май каза глупост
Следях на кр-а борд компа във всеки един момент
температурата на маслото вървеше ТОЧНО с 20 градуса над температурата на водата ! АМА ТОЧНО..
на много места съм го чел че трябва да е така
килъра също го потвърди
кр-а когато го карах на ръчка в града .. макс температура 112 градуса на маслото
92 на водата (проверих си датчика с мултицет че е абсолютно верен!)
извънградско .. 105 градуса темп на маслото и падаше до 100 градуса
и ако съдя по датчика темп-а на водата си беше точно с 15-тина 20 градуса под маслото
на синхрото като видех да се качва темпа на водата до към 100 градуса (лятото винаги ставаше .. не знам как 1 читав термостат не си купих ;( всичките ментета.. после датчици за перката и хиляди работи..) когато е на място или в задръствания .. извънградско ковеше 88-90 градуса!
това ми е от личен опит
с камаз, шкода, мадара, зил, ифа и разни такива нямам опит
