Ръждясал капак на главата

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Ръждясал капак на главата

Мнениеот ANNIHILATOR » Нед 29 яну 2006 11:23


Пускам тук тази тема за де не се нахвърлят, някой фърху мене, че пускам глупави теми!!!
Още откакто взех колата капака на главата си беше ръждясал.Не на цяло но най-вече над одушника. Та вчера с един колега си зяпам колата и тои м вика:
-Аве защо ти е ръждив капака. Да не е прегряван двигателя или нещо такова.
В интерес на истината и аз си помислих з прегряване. После забелязах че и тръбата дето е за удущника и тя има петна .по нея петната приличат на капки.
Та въпроса ми е:възможно ли е да падне боята от прегряване, и как мога да разбера дали двигателя е прегряван?
И възможно ли е от миенето на двигателя с разни препараи пак да падне боята?

п.п. колата е г3 1.8, АБС, 92г.




Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Нед 29 яну 2006 11:43


Ако си забелязал всички двигатели ( главите де ) например на Горубляне са въждясали ( или поне са тръгнали натам )... това е просто защото са добре измити :)... според мен няма причини за притеснение но нека все пак каже някой по-опитен.
Въпреки всичко на мен по- си ми харесва омасления вид на двигателя ми :).


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Нед 29 яну 2006 13:13


ръждата да не те тревожи,пък и по нея не можиш да съдиш за прегряване


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Нед 29 яну 2006 13:52


Като обикалях за кола и на мен ми беше направило впечатление-на всички коли внос от Германия и Австрия бяха ръждясали не само капака ,но и алтернатора,блока :!: и всичко по окачването.
Точно за това взех италианка...хода на мисли беше такъв- щом се е стигнало да ръждяса сплавта на алтернатора и блока какво остава за ламарините :shock .


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Нед 29 яну 2006 14:14


Боята на капака е масло и температуроустойчива...
та за да се прецака боята, този капак трябва да се е нагрял до 300 градуса поне..

А представяш ли си как мотора ще загрее толкова?

Абе на теб всичко ли ти работи по колата та за ръждясалият капак си се захванал....

я си карай и си свиркай..
И му прати на твоят приятел дето ти е изръсил тази дивотия много поздрави :)


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Нед 29 яну 2006 14:31


за прегряване може да видиш колекторите , мисля че там си личеше най добре , като за външен оглед де

една вечер се кефихме с едно опелче GSI яко ръчкане цяла вечер , и накрая като спряхме отворихме капака , мисле че нещо беше станало ли кво не помня точно кво беше , ама колекторите бате светехаааа яко като нощна лампа (аре май ша ма джаснат у бисерите)
на другия ден като ги гледахме бяха синкаво-лилави :twisted: :twisted:


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Нед 29 яну 2006 15:31


Благодаря на всички за отговорите. Аз също се замислих, че ако е от прегряване паднала боята то в двиггатела под капака трябва да е била температура от порядъка на 300 градуса.
Но смисала на темата ми беше колко често се среща това, и каква е причината.
Според мене причината остават препаратите за миене на двигателите.
Wili общо взето всичко бачка да ти кажа. С изключение на ел стъклото на водача.Бачка когато си иска. Ама чакам да се стопли и ще си уговоря една среща с машинката.
Още веднъж благодаря на всички.

п.п. дано темата е полезна и за други колеги!!!


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 29 яну 2006 22:06


Няма да се плашиш, нагледал съм се на ръждясали капаци на ДВГ и картери пак така.
Решението е сваляш почистваш, изпръскваш половин черен спрей, нова гарнитурка и се кефиш на лъскав капак.
Определено не си само ти. :lol:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 29 яну 2006 22:06


Ами има препарати дето мият всичко. Но има 1 много малка подробност -много малка трябва да се използват с инхибитори или след измиване да се напръска с инхибитори / предпазват от корозия / След измиване като се нанесат се намалява корозията , ама кой да пръска после с тях. Има 1 препарат английски на ф-ма "Rocol"да не се бърка с "Rockwool' в описанието на който препарат задължително пише след използване да се третира с инхибитори.


ila
Мнения: 998
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ila » Пон 30 яну 2006 9:51


моя също е ръждясал (боята е паднала), а също и двете метални тръби. Нямам никави проблеми с двигателя.


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Пон 30 яну 2006 9:57


Според мен ръждата може да свидетелства само за липсана течове на масло :)

spam Моя защо не е ръждясал ...........:)


Потребителски аватар
tr0ll
Мнения: 254
Регистриран на: Съб 12 ное 2005 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tr0ll » Пон 30 яну 2006 10:13


И аз се кефих като си взех колата, че моя капак не ръждясва, ама нещо ми се губеше бая масълце. Откак смених гарнитурата, капачето доста поръждяса /никога не е бил измиван на автомивка/, но вече няма загуби на масло :) нормално е да ръждяса, все пак колата не е нова самото покритие е на бая годинки, а влага /в момента/ има колкото си искаш.


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Пон 30 яну 2006 14:34


По-добре такъв,ръждясал,отколкото двигател изкъпан с масло. :wink:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта