
аз залагам на Мотула 6100... това съм си харесал, следващия път ще го сменям с Мотул Льо Ман и за него ли трябва да се притеснявам.

п.п. а как сте сигурни, че антифриза ви е качестверн, ми ако е оцветена вода... щото нали е БГ всичко е възможно...

rpm написа:Kaкто знаете маслото се змърсява от лошите горива,а в БГ всички знаем какви са,на това масло му дават двоен пробег защото в него има компоненти и добавки които задържат повече замарсители от всяко друго минерално масло,не се дават точно километри,а ти дават двоино повече защото всеки двигател е с различно топлинно число!За рекламният трик е на кой както му изнася на тубата си пише LONG DRAIN което значи по-дълаг интервал при източване!:idea:
musura написа:rpm написа:Kaкто знаете маслото се змърсява от лошите горива,а в БГ всички знаем какви са,на това масло му дават двоен пробег защото в него има компоненти и добавки които задържат повече замарсители от всяко друго минерално масло,не се дават точно километри,а ти дават двоино повече защото всеки двигател е с различно топлинно число!За рекламният трик е на кой както му изнася на тубата си пише LONG DRAIN което значи по-дълаг интервал при източване!:idea:
Другият вариант е, ако караш предимно градско, да сменяш маслото вместо на 10к на 6 примерно. Както знаем най-хубавото масло е освен всичко друго и НОВОТО. Един френд има много убедителна теория, че по-добре да караш с масло за 10 лева 1000 км и да го смениш, отколкото с такова за 100 лв и да го сменяш на 10 000км и съм склонен да му вярвам
buFka написа:. Само едно немога да си обясня, защо Бг всички казват, че маслото се сменя на 10 000, а тук навсякъде се носи теорията за 15 000 (по която се ръководя и аз в интерес на истината).
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта