Автърмаркет ангренажен ремък на 1.9тди АФН на 144к.км ?
- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: Автърмаркет ангренажен ремък на 1.9тди АФН на 144к.км ?
Ремъка на 100 000 км. може външно да е добре, но всъщност да е бомба със закъснител. Но всеки си преценява риска
- stefan4o
- Мнения: 19307
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Автърмаркет ангренажен ремък на 1.9тди АФН на 144к.км ?
Има един нюанс. Не са само км пробег. Ако, примерно, колата е карана предимно градско - за същият пробег, този ремък се е въртял два-три пъти повече по ролките, отколкото на такава, карана магистрално.
- Tsankovski
- Мнения: 366
- Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
- Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
- Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
- Местоположение: Русе
Re: Автърмаркет ангренажен ремък на 1.9тди АФН на 144к.км ?
Комплект ангренажен ремък на ИНА сменям на 100000км, това е пробег за около 2г и ремъка е като нов след смяната. Но предимно се кара магистрално.
- samo_pechka
- Мнения: 8969
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Автърмаркет ангренажен ремък на 1.9тди АФН на 144к.км ?
Днес продължих пак малко с колата ( когато има време , тогава се работи по нея)
Та проблема е с разпадащите се лулички по подгревните свещи. Правил съм през годините разни изпълнения , стават прилично здрави, но нямат фаца
От али-то поръчах едни лулички , ще им наслагам кабелите и ще стане джиджана . Разбира се и моркова се счупи на масломерната щека. Стандартен проблем за 15+ годишните коли по нашата марка. Моя оцеля почти двойно време , ма щото едно нещо като работи ( добре!) , не барам там.
Слагането на новия морков лятото няма проблем, в студеното време обаче се чупи под натиск, затова с леко подгряване с пищоф на горещ въздух и става лесно набиването му. Това важи и за подгрева , винаги се вадят луличките на топъл мотор , ако не може- подгряваш с пистолета. Моите обаче бяха предали богу дух и сутрин беше почнала да понамирисва на кофти горене, тя ква била работата.. лулите се измъкнали от свещите ( поне две! )
Използвах момента да видя как е и компресията ( за близо 400к.км мотор )
Доволен съм от видяното, почти идентични данни и на четирите цилиндъра
По принцип компресия не се мери на напълно студен мотор , особено на такъв дето е стоял две седмици непален. Получават се лъжливи и подвеждащи показания , по-ниски, нереални ,или с разлика м/у цилиндри, но никога по-високи :) . Добре е . Отлага се ремонта по двигателя .
И свещите са ок. Ако се виждат на снимките марката. Искра е. На 144к.км
Сложих ги пак разбира се .
Свещите задължително се обмазват с пастичка против задиране. Моите излязоха адски леко.
Та проблема е с разпадащите се лулички по подгревните свещи. Правил съм през годините разни изпълнения , стават прилично здрави, но нямат фаца

Слагането на новия морков лятото няма проблем, в студеното време обаче се чупи под натиск, затова с леко подгряване с пищоф на горещ въздух и става лесно набиването му. Това важи и за подгрева , винаги се вадят луличките на топъл мотор , ако не може- подгряваш с пистолета. Моите обаче бяха предали богу дух и сутрин беше почнала да понамирисва на кофти горене, тя ква била работата.. лулите се измъкнали от свещите ( поне две! )
Използвах момента да видя как е и компресията ( за близо 400к.км мотор )
Доволен съм от видяното, почти идентични данни и на четирите цилиндъра
По принцип компресия не се мери на напълно студен мотор , особено на такъв дето е стоял две седмици непален. Получават се лъжливи и подвеждащи показания , по-ниски, нереални ,или с разлика м/у цилиндри, но никога по-високи :) . Добре е . Отлага се ремонта по двигателя .
И свещите са ок. Ако се виждат на снимките марката. Искра е. На 144к.км
Сложих ги пак разбира се .
Свещите задължително се обмазват с пастичка против задиране. Моите излязоха адски леко.
- samo_pechka
- Мнения: 8969
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Автърмаркет ангренажен ремък на 1.9тди АФН на 144к.км ?
За утре остана теста с надуване на турбопътищата ( слагат се едни тапи и се надуват с компресор, следи се за спад в системата) . Кулера почистен , за отвън говоря , ламелите, налепи мръсотия , издухан и измит с водоструйка , отвътре няма какво да го чистя .
Слагам и бронята , течностите ( антифриз, спир.течност, хидр.масло, двиг.масло) и обратно на пътя.
За догодина оставени - нов съединител комплект , профилактика на стартер и ново масло на скоростната.
Слагам и бронята , течностите ( антифриз, спир.течност, хидр.масло, двиг.масло) и обратно на пътя.
За догодина оставени - нов съединител комплект , профилактика на стартер и ново масло на скоростната.
- samo_pechka
- Мнения: 8969
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Автърмаркет ангренажен ремък на 1.9тди АФН на 144к.км ?
Миналата седмица на едно кръстовище във Варна колата на ниски почна едно тресене . Първите неща които ми дойдоха на ума бяха : тампон мотор ( сменяни и веднага отпаднаха) , маховик ( все още не е сменян, ще се сменя комплект, но нещата са в рамки там ) и меката връзка след турбото .
Меката връзка се предаде на 412к.км , времянка решение е това :
Купена е новата мека връзка , хубавото на точно тази е, че е с фланец към турбото и е удължена с около 10-15мм , не съм мерил точно с колко, тръба откъм фланеца. Идеята за това удължение е, че като се отреже старата мека връзка, се вкарва тръбата откъм кат-а в новата мека връзка . Т.е. така има малко аванс . Прикапва се на място и след това се смъква и заварява напълно.
Наясно съм, че тази мека връзка няма качеството на оригинала, но... все пак по-доброто решение от старата скъсана .
Меката връзка се предаде на 412к.км , времянка решение е това :
Купена е новата мека връзка , хубавото на точно тази е, че е с фланец към турбото и е удължена с около 10-15мм , не съм мерил точно с колко, тръба откъм фланеца. Идеята за това удължение е, че като се отреже старата мека връзка, се вкарва тръбата откъм кат-а в новата мека връзка . Т.е. така има малко аванс . Прикапва се на място и след това се смъква и заварява напълно.
Наясно съм, че тази мека връзка няма качеството на оригинала, но... все пак по-доброто решение от старата скъсана .
- Traytor
- Мнения: 1876
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Автърмаркет ангренажен ремък на 1.9тди АФН на 144к.км ?
Надявам се да имаш по-добър късмет от мен, аз на пасата АФН който имах 3 пъти сменях докато нацеля такава която да не се къса…. 4тата беше от блъснат пасат и нямах повече ядове.
- samo_pechka
- Мнения: 8969
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Автърмаркет ангренажен ремък на 1.9тди АФН на 144к.км ?
Ще я видим. Слагал съм на други коли и по евтини , и по-скъпи. Има различни по изработка и да, не всяка е подходяща за точно там. Както споменах има разлика в изработката им. Някои са прекалено меки, други имат и гофрата отвътре, но явно силите на усукване им идват в повече и се предават бързо, трети пък са прекалено твърди и т.н.
Трудно се уцелват, но има предложения.
Който му се рови, по ибей излизат оферти разни...
Тази "полската" се приближава максимално до оригинала, с изключение на плътността на оплетката отвън. На оригинала е сякаш по-гъста .
Най-важно е да се напасне на място и след това да се удари шева напълно. Заварена дори и с малко "накриво" или при монтажа ако се усуква ( особено това) , има напрежение , се прецаква скоропостижно.
Отделно има кофти мастери, примерно за смяна на тампон по скоростна или мотор по конкретно тези пасати и алдита с надлъжните мотори, ги мързи да откачат тръбата от турбото и напъват мотора на една страна с крик , да измъкнат стария тампон и сложат новия. Ей това как разпъва меката връзка, представа си няма човек. Дори перфектна /нова такава , се прецаква малко след "ремонта" ...
Трудно се уцелват, но има предложения.
Който му се рови, по ибей излизат оферти разни...
Тази "полската" се приближава максимално до оригинала, с изключение на плътността на оплетката отвън. На оригинала е сякаш по-гъста .
Най-важно е да се напасне на място и след това да се удари шева напълно. Заварена дори и с малко "накриво" или при монтажа ако се усуква ( особено това) , има напрежение , се прецаква скоропостижно.
Отделно има кофти мастери, примерно за смяна на тампон по скоростна или мотор по конкретно тези пасати и алдита с надлъжните мотори, ги мързи да откачат тръбата от турбото и напъват мотора на една страна с крик , да измъкнат стария тампон и сложат новия. Ей това как разпъва меката връзка, представа си няма човек. Дори перфектна /нова такава , се прецаква малко след "ремонта" ...
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта