Автърмаркет ангренажен ремък на 1.9тди АФН на 144к.км ?
- stefarata
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: Автърмаркет ангренажен ремък на 1.9тди АФН на 144к.км ?
Ремъка на 100 000 км. може външно да е добре, но всъщност да е бомба със закъснител. Но всеки си преценява риска
- stefan4o
- Мнения: 19216
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Автърмаркет ангренажен ремък на 1.9тди АФН на 144к.км ?
Има един нюанс. Не са само км пробег. Ако, примерно, колата е карана предимно градско - за същият пробег, този ремък се е въртял два-три пъти повече по ролките, отколкото на такава, карана магистрално.
- Tsankovski
- Мнения: 366
- Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
- Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
- Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
- Местоположение: Русе
Re: Автърмаркет ангренажен ремък на 1.9тди АФН на 144к.км ?
Комплект ангренажен ремък на ИНА сменям на 100000км, това е пробег за около 2г и ремъка е като нов след смяната. Но предимно се кара магистрално.
- samo_pechka
- Мнения: 8617
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Автърмаркет ангренажен ремък на 1.9тди АФН на 144к.км ?
Днес продължих пак малко с колата ( когато има време , тогава се работи по нея)
Та проблема е с разпадащите се лулички по подгревните свещи. Правил съм през годините разни изпълнения , стават прилично здрави, но нямат фаца От али-то поръчах едни лулички , ще им наслагам кабелите и ще стане джиджана . Разбира се и моркова се счупи на масломерната щека. Стандартен проблем за 15+ годишните коли по нашата марка. Моя оцеля почти двойно време , ма щото едно нещо като работи ( добре!) , не барам там.
Слагането на новия морков лятото няма проблем, в студеното време обаче се чупи под натиск, затова с леко подгряване с пищоф на горещ въздух и става лесно набиването му. Това важи и за подгрева , винаги се вадят луличките на топъл мотор , ако не може- подгряваш с пистолета. Моите обаче бяха предали богу дух и сутрин беше почнала да понамирисва на кофти горене, тя ква била работата.. лулите се измъкнали от свещите ( поне две! )
Използвах момента да видя как е и компресията ( за близо 400к.км мотор )
Доволен съм от видяното, почти идентични данни и на четирите цилиндъра
По принцип компресия не се мери на напълно студен мотор , особено на такъв дето е стоял две седмици непален. Получават се лъжливи и подвеждащи показания , по-ниски, нереални ,или с разлика м/у цилиндри, но никога по-високи :) . Добре е . Отлага се ремонта по двигателя .
И свещите са ок. Ако се виждат на снимките марката. Искра е. На 144к.км
Сложих ги пак разбира се .
Свещите задължително се обмазват с пастичка против задиране. Моите излязоха адски леко.
Та проблема е с разпадащите се лулички по подгревните свещи. Правил съм през годините разни изпълнения , стават прилично здрави, но нямат фаца От али-то поръчах едни лулички , ще им наслагам кабелите и ще стане джиджана . Разбира се и моркова се счупи на масломерната щека. Стандартен проблем за 15+ годишните коли по нашата марка. Моя оцеля почти двойно време , ма щото едно нещо като работи ( добре!) , не барам там.
Слагането на новия морков лятото няма проблем, в студеното време обаче се чупи под натиск, затова с леко подгряване с пищоф на горещ въздух и става лесно набиването му. Това важи и за подгрева , винаги се вадят луличките на топъл мотор , ако не може- подгряваш с пистолета. Моите обаче бяха предали богу дух и сутрин беше почнала да понамирисва на кофти горене, тя ква била работата.. лулите се измъкнали от свещите ( поне две! )
Използвах момента да видя как е и компресията ( за близо 400к.км мотор )
Доволен съм от видяното, почти идентични данни и на четирите цилиндъра
По принцип компресия не се мери на напълно студен мотор , особено на такъв дето е стоял две седмици непален. Получават се лъжливи и подвеждащи показания , по-ниски, нереални ,или с разлика м/у цилиндри, но никога по-високи :) . Добре е . Отлага се ремонта по двигателя .
И свещите са ок. Ако се виждат на снимките марката. Искра е. На 144к.км
Сложих ги пак разбира се .
Свещите задължително се обмазват с пастичка против задиране. Моите излязоха адски леко.
- samo_pechka
- Мнения: 8617
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Автърмаркет ангренажен ремък на 1.9тди АФН на 144к.км ?
За утре остана теста с надуване на турбопътищата ( слагат се едни тапи и се надуват с компресор, следи се за спад в системата) . Кулера почистен , за отвън говоря , ламелите, налепи мръсотия , издухан и измит с водоструйка , отвътре няма какво да го чистя .
Слагам и бронята , течностите ( антифриз, спир.течност, хидр.масло) и обратно на пътя.
За догодина оставени - нов съединител комплект , профилактика на стартер и ново масло на скоростната.
Слагам и бронята , течностите ( антифриз, спир.течност, хидр.масло) и обратно на пътя.
За догодина оставени - нов съединител комплект , профилактика на стартер и ново масло на скоростната.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта