даде ама с различни акъли може да стане колата по-таван и после bishop ама нали беше така онака . Когато един шофьор се почуства сигурен в управлението на автомобила и в свойте умения той сам би се справил с някой основни трикове. А ако не знаеш как да пускаш съединителя с такива разни акъли не се стига до хубаво.
АБСОЛЮТНО ПРОТИВ
Майсторско управление
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сега ще ви кажа за какво съм против:
1. представетеси че чете новобранец шофьор как да се излезе от някаква кризисна ситуация.
какво си мислите че му е влязло в главата:
100% я да го пробвам това на някой полигон за какво аджеба пишат тия в този форум .
след 3-4 проби "Я аз съм много добър бе "
В прав текст ще ви кажа че това се нарича чист член на алкайда на пътната обстановка.
Изобщо нещата си идват с времето и стажа няма нужда от празни приказки това така това онака в кризисна ситуация на младия шофьор ще му тряба бутон F13 за рестарт камоли да се сети за каквито и да било подробности. Противоречивата информация в главата му от форума и инстинкта за самосъхранение + "добро шофиране' ще е равно на самоубиство. А тогава от своя страна статиите като БМВ или някакъв друг автомобил в автобусна спирка ще са ежедневие.
1. представетеси че чете новобранец шофьор как да се излезе от някаква кризисна ситуация.
какво си мислите че му е влязло в главата:
100% я да го пробвам това на някой полигон за какво аджеба пишат тия в този форум .
след 3-4 проби "Я аз съм много добър бе "
В прав текст ще ви кажа че това се нарича чист член на алкайда на пътната обстановка.
Изобщо нещата си идват с времето и стажа няма нужда от празни приказки това така това онака в кризисна ситуация на младия шофьор ще му тряба бутон F13 за рестарт камоли да се сети за каквито и да било подробности. Противоречивата информация в главата му от форума и инстинкта за самосъхранение + "добро шофиране' ще е равно на самоубиство. А тогава от своя страна статиите като БМВ или някакъв друг автомобил в автобусна спирка ще са ежедневие.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега можем да си представим много неща-нещо от рода на защо да ям като утре пак ще огладнея-всеки пълнолетен гражданин носи отговорност за действията си-не съм новобранец шофьор-книжка взех на 13.10.1989 а можех да карам без придружител 2 години преди това-не мога да кажа,че съм перфектен водач защото има ситуации в които не съм изпадал-споделянето в този форум може да е полезно за всеки,който не е попадал в описаната от някой друг ситуация това ми е идеята,а който начинаещ иска да си пробва уменията само от прочетено засягат го законите на Р България и отговорността му произтичаща от тях!!!
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
веселин написа:Колега можем да си представим много неща-нещо от рода на защо да ям като утре пак ще огладнея-всеки пълнолетен гражданин носи отговорност за действията си-не съм новобранец шофьор-книжка взех на 13.10.1989 а можех да карам без придружител 2 години преди това-не мога да кажа,че съм перфектен водач защото има ситуации в които не съм изпадал-споделянето в този форум може да е полезно за всеки,който не е попадал в описаната от някой друг ситуация това ми е идеята,а който начинаещ иска да си пробва уменията само от прочетено засягат го законите на Р България и отговорността му произтичаща от тях!!!
Много се съмнявам че ако попаднеш в някаква кофти ситуация изобщо ще се се сетиш за нещо просто ще разчиташ на инстинкта си.
Замисли се че като попаднеш в кофти положение първо действаш и чак след това правиш разбор на случилото се .
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Тая работа с инстинкта...к,во да ти кажа-нямаш опит нямаш инстинкт-зат,ва бешехубаво едно време със знака внимание на стъклото а сега не знаеш колегата пред теб дали не е пиян надрусан или не си е купил книжката-ето днес на цариградско-кремава лада чийто водач още от Евлоги Георгиев се меткаше наляво надясно и засичаше наред-така ли???Настига го после Веско преди Плиска престроявам се се съвсем културно пред него и поддържам 70 при ограничение 80-отдясно тролеи и маршрутки отдясно коли със 100 км/ч,колегата взе да светка да свирка отзад а аз само ,тва чаках кротнах на 60-ема още две ленти не съм му спирал пътя -мамка им на такива олигофрени!!!
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
И аз съм съгласен да си направим такава тема. Като не става въпрос за каране на ръчна и разни простотий, (а за авариино спиране,как да не ни блокират колелата и с ква сила да натискаме спирачката когато нямаме абс... или пък когато падне някво дърво на пътя, колко точно да извъртя с волана, така, че да не обърна колата и да избегна опасността - за такива работи става въпрос - когато някой е минал през това, и сподели тук, всички ще знаем какво да правим) Според мен има кой какво да научи като си споделяме преживени критични ситуаций... И който иска да прави експерименти, да си види лимитите на колата, отива на божурище и тва е.
- ickata
- Мнения: 594
- Регистриран на: Пон 08 ное 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Абе колкото повече се замислям, ssivanov май е прав. Никой не може да ти каже примерно колко да завъртиш волана без да обърнеш колата - ти трябва да го усетиш. Така, че практика му е майката, а пък иначе ако има някаква школа (поне навремето май имаше) за шофиране в екстремни ситуации - най-добре курс там.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Да ама не -бая пари трябва да събереме-голф пасат корадо джета щото пътното поведение на жигата с т,ва леко дупенце е различно от наште колици иначе е много яка идеята и се сещам навремето във ветеринарния като учих в Стара Загора-мислихме със съквартирантите да си купим една циганка-за секс и за домакинска работа
сори за спама,просто ми дойде на акъла 


- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Гледах някъде, май беше по дойче веле, в Германия, Франция, абе въобще европа имат такива курсове за напреднали, при които желаещите се обучават точно на такива работи - как да спреш най бързо като нямаш абс или как се овладява колата когато занесе в зависимост от силовото предаване. Даже в репортажа показаха една мацка как се занася като закачили на колата някви приспособления и допълнителни колела, и всичко се управлява с компютър... абе много е полезно и тук да има такива курсове, обаче няма кой да ги направи, или поне аз не съм чул за такова нещо... но там хората бяха много доволни от резултата накрая на предаването. Доста неща им се изясниха за тва как да реагират в екстремни ситуаций.
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
Айде четете: http://www.rallyfan.ru/driving/index.php
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
та и аз да се изкажа по въпроса , и на мене ми харесва , 6тот съм малко щурав, и ще ми е полезно.
днес, кво направих , излизам от нас , и на 200 метра имаше пясък( останал от тия ш*бани дъждове), и си викам чекай си дръпнем една ръчна , леко да се кривне, и ша си изправим (редовен номер) , и като се завъртях, обърнах се 180градуса, не е истина а уж т'ва он'ва
та мисля че може да има полза .........
днес, кво направих , излизам от нас , и на 200 метра имаше пясък( останал от тия ш*бани дъждове), и си викам чекай си дръпнем една ръчна , леко да се кривне, и ша си изправим (редовен номер) , и като се завъртях, обърнах се 180градуса, не е истина а уж т'ва он'ва
та мисля че може да има полза .........
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта