За СКФ аз лично имам страхотно мнение.Преди време имах мотор ЕТЗ и целият двигател го бях тунинговал с тези лагери.По мое мнение са по-евтини от КОЙО.МЗ-етката винаги вървеше в критичните обороти

...ти си знаеш де...
Имай предвид,че има различни видове лагери за различни цели.Аз знам за 2 вида сепаратори(обвивката на сачмите)-метален и текстолитов.Текстолитовият сепаратор,кара лагера да работи по-тихо.

Освен това,в лагерите се оставя и заводска хлабина(различна за различни цели и натоварвания).Голямото натоварване,води до загряване,а то от своя страна до разширение.За мотора ползвах максималната заводска хлабина и всичко беше точно.При теб мисля ще ти трябва нещо средно.Разпитай и се информирай добре,защото както сам виждаш това е важно.
