Впечатления от двигателя на Опел Корса 1.0 44 к.с.

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
dinko_bonev
Мнения: 1025
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот dinko_bonev » Сря 19 дек 2007 10:05


Абе не е точно по темата, но е свързано със същия двигател - от къде му се пуска водата на туй чудо?! Трябва да я свърша тая работа около 22 - 23 часа на Коледа, а да светя и да се пуля точно тогава под капака на хлопела... Тогава ще пристигнат италианците, а са с водичка...

Благодаря!




Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 19 дек 2007 10:07


същата корса само че С, демек 2001 година 3 цилиндровия 1000 кубика
с верига, 12 клапана е 55 коня
я карах 2 месеца, докато колегата я продаде
с климата се спъваше, без клима вървеше прилично за конете и купето
харча е колкото на моята, не усетих разлика
много бързо ускорение по светофари, може би защото е лека
мотора притриса на празен ход, може би щото е 3 цил :wink:
здрава хубава градска кола, апропо с много приятна хидравлиска на волана, която е с ел. помпа и много як климатик


Потребителски аватар
emohrisstov
Мнения: 1487
Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Село София
Контакти:

Мнениеот emohrisstov » Сря 19 дек 2007 13:00


Благодаря ви колеги, не че нещо съм се спрял на тоя мотор, просто корсата, която и хареса беше с този мотор и реших да попитам как е. Както и да е, тя май се отказа от тоя двигател..... :wink:


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Сря 19 дек 2007 17:06


Rabbit_TDI написа:
vladtod® написа:
Rabbit_TDI написа:
vladtod® написа:
lrlmodo написа:Ми с верига е, егр клапан си има, държи си 120км/h без проблеми.
Ма 3 цилиндъра е !!! търси другия нов мотор 1.2 16v - 65кс е.

twinport ,като оса е ,а тези трицилиндровите са много икономични а учудващо 180км си ги развиват за разлика от някои голфове и пасати

И един мармот завива шоколада в станиол :lol:

тома неверни

Ми кво да му вярвам.Закони на физика :stll think: .По тая логика 2 литра моторите на Опел трябва да вдигат 250 и всички други автопройзводители отдавна да са изчезнали.За 180 км. в час ти трябват 80-90 коня при хечбек - 1.0 е видно че ги няма :wink:

нали и аз затова ти казвам ,че не си видял и говориш наизуст,и двете корси съм ги карал и казвам,няма физика няма химия.Тва показва .Но няма значение щом колегата само пита.Градско еднолитровата е на 6/100


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 19 дек 2007 17:29


vladtod® написа:
Rabbit_TDI написа:
vladtod® написа:
Rabbit_TDI написа:
vladtod® написа:
lrlmodo написа:Ми с верига е, егр клапан си има, държи си 120км/h без проблеми.
Ма 3 цилиндъра е !!! търси другия нов мотор 1.2 16v - 65кс е.

twinport ,като оса е ,а тези трицилиндровите са много икономични а учудващо 180км си ги развиват за разлика от някои голфове и пасати

И един мармот завива шоколада в станиол :lol:

тома неверни

Ми кво да му вярвам.Закони на физика :stll think: .По тая логика 2 литра моторите на Опел трябва да вдигат 250 и всички други автопройзводители отдавна да са изчезнали.За 180 км. в час ти трябват 80-90 коня при хечбек - 1.0 е видно че ги няма :wink:

нали и аз затова ти казвам ,че не си видял и говориш наизуст,и двете корси съм ги карал и казвам,няма физика няма химия.Тва показва .Но няма значение щом колегата само пита.Градско еднолитровата е на 6/100

Епък доста съм се повозвал в една такава - верно че не сме я изпъвали докрай ,но си е доволно тегава.Или сте били на ебати наклон с попътен вятър ,или километража си показва квото си иска.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 19 дек 2007 21:27


[quote="vladtod®"]
каква е разшифровката на "twinport " ?? Интересно ми е много -карам - TS -Twin Spark / за нея знам какво е :wink: /


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 19 дек 2007 21:36


Система за вкарване на отработили газове в колекторите.Няма нищо общо с Твин Спарк.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 20 дек 2007 10:08


екологична работа е това


Atanas14
Мнения: 749
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Atanas14 » Чет 20 дек 2007 10:43


Rabbit_TDI написа:Система за вкарване на отработили газове в колекторите.Няма нищо общо с Твин Спарк.


ами не е точно това.

туин порт е евтинто подобие на ФСИ на фолксваген, с други думи подобрява впръскването на гориво в двигателя.
устройството е много просто, има една клапа която затваря половината смукателен колектор и насочва постъпващата смес към свеща. простичко и върши работа


Потребителски аватар
z_stef
Мнения: 49
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот z_stef » Чет 20 дек 2007 10:45


От спомената кола нямам преки впечатления, но подобна комбинация е на жената колата Пежо 106 1.0 54кс. За градска кола, за жена за първа кола е екстра.


Потребителски аватар
dinko_bonev
Мнения: 1025
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот dinko_bonev » Чет 20 дек 2007 10:47


dinko_bonev написа:Абе не е точно по темата, но е свързано със същия двигател - от къде му се пуска водата на туй чудо?! Трябва да я свърша тая работа около 22 - 23 часа на Коледа, а да светя и да се пуля точно тогава под капака на хлопела... Тогава ще пристигнат италианците, а са с водичка...

Благодаря!



Какво става?! Никой ли не знае?!


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Чет 20 дек 2007 10:55


dinko_bonev написа:
Какво става?! Никой ли не знае?!

Ами докато е още топла колата, вадиш долния маркуч на радиатора и внимаваш да не се изгориш.


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Чет 20 дек 2007 13:38


Tomcat написа:
Rabbit_TDI написа:Система за вкарване на отработили газове в колекторите.Няма нищо общо с Твин Спарк.


ами не е точно това.

туин порт е евтинто подобие на ФСИ на фолксваген, с други думи подобрява впръскването на гориво в двигателя.
устройството е много просто, има една клапа която затваря половината смукателен колектор и насочва постъпващата смес към свеща. простичко и върши работа


Така е, само да доизясня:)
FSI не е само тази клапа, а също и разположението на всмукателните колектори, формата на буталото, разположението на дюзата, вида на дюзата и т.н...
Клапата предизвиква завихрянето на постъпващия в цилиндъра въздух при ниско натоварване(едновременно дюзата впръсква гориво, но не върху свеща), за да се постигне хомогенна смес. При максимално натоварване тази клапа е отворена.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта