Абе не е точно по темата, но е свързано със същия двигател - от къде му се пуска водата на туй чудо?! Трябва да я свърша тая работа около 22 - 23 часа на Коледа, а да светя и да се пуля точно тогава под капака на хлопела... Тогава ще пристигнат италианците, а са с водичка...
Благодаря!



Впечатления от двигателя на Опел Корса 1.0 44 к.с.
- dinko_bonev
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16339
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
същата корса само че С, демек 2001 година 3 цилиндровия 1000 кубика
с верига, 12 клапана е 55 коня
я карах 2 месеца, докато колегата я продаде
с климата се спъваше, без клима вървеше прилично за конете и купето
харча е колкото на моята, не усетих разлика
много бързо ускорение по светофари, може би защото е лека
мотора притриса на празен ход, може би щото е 3 цил
здрава хубава градска кола, апропо с много приятна хидравлиска на волана, която е с ел. помпа и много як климатик
с верига, 12 клапана е 55 коня
я карах 2 месеца, докато колегата я продаде
с климата се спъваше, без клима вървеше прилично за конете и купето
харча е колкото на моята, не усетих разлика
много бързо ускорение по светофари, може би защото е лека
мотора притриса на празен ход, може би щото е 3 цил

здрава хубава градска кола, апропо с много приятна хидравлиска на волана, която е с ел. помпа и много як климатик
- emohrisstov
- Мнения: 1487
- Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Село София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:vladtod® написа:Rabbit_TDI написа:vladtod® написа:lrlmodo написа:Ми с верига е, егр клапан си има, държи си 120км/h без проблеми.
Ма 3 цилиндъра е !!! търси другия нов мотор 1.2 16v - 65кс е.
twinport ,като оса е ,а тези трицилиндровите са много икономични а учудващо 180км си ги развиват за разлика от някои голфове и пасати
И един мармот завива шоколада в станиол
тома неверни
Ми кво да му вярвам.Закони на физика.По тая логика 2 литра моторите на Опел трябва да вдигат 250 и всички други автопройзводители отдавна да са изчезнали.За 180 км. в час ти трябват 80-90 коня при хечбек - 1.0 е видно че ги няма
нали и аз затова ти казвам ,че не си видял и говориш наизуст,и двете корси съм ги карал и казвам,няма физика няма химия.Тва показва .Но няма значение щом колегата само пита.Градско еднолитровата е на 6/100
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
vladtod® написа:Rabbit_TDI написа:vladtod® написа:Rabbit_TDI написа:vladtod® написа:lrlmodo написа:Ми с верига е, егр клапан си има, държи си 120км/h без проблеми.
Ма 3 цилиндъра е !!! търси другия нов мотор 1.2 16v - 65кс е.
twinport ,като оса е ,а тези трицилиндровите са много икономични а учудващо 180км си ги развиват за разлика от някои голфове и пасати
И един мармот завива шоколада в станиол
тома неверни
Ми кво да му вярвам.Закони на физика.По тая логика 2 литра моторите на Опел трябва да вдигат 250 и всички други автопройзводители отдавна да са изчезнали.За 180 км. в час ти трябват 80-90 коня при хечбек - 1.0 е видно че ги няма
нали и аз затова ти казвам ,че не си видял и говориш наизуст,и двете корси съм ги карал и казвам,няма физика няма химия.Тва показва .Но няма значение щом колегата само пита.Градско еднолитровата е на 6/100
Епък доста съм се повозвал в една такава - верно че не сме я изпъвали докрай ,но си е доволно тегава.Или сте били на ебати наклон с попътен вятър ,или километража си показва квото си иска.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 749
- Регистриран на: Пон 03 апр 2006 9:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Rabbit_TDI написа:Система за вкарване на отработили газове в колекторите.Няма нищо общо с Твин Спарк.
ами не е точно това.
туин порт е евтинто подобие на ФСИ на фолксваген, с други думи подобрява впръскването на гориво в двигателя.
устройството е много просто, има една клапа която затваря половината смукателен колектор и насочва постъпващата смес към свеща. простичко и върши работа
- dinko_bonev
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
dinko_bonev написа:Абе не е точно по темата, но е свързано със същия двигател - от къде му се пуска водата на туй чудо?! Трябва да я свърша тая работа около 22 - 23 часа на Коледа, а да светя и да се пуля точно тогава под капака на хлопела... Тогава ще пристигнат италианците, а са с водичка...
Благодаря!
Какво става?! Никой ли не знае?!
Tomcat написа:Rabbit_TDI написа:Система за вкарване на отработили газове в колекторите.Няма нищо общо с Твин Спарк.
ами не е точно това.
туин порт е евтинто подобие на ФСИ на фолксваген, с други думи подобрява впръскването на гориво в двигателя.
устройството е много просто, има една клапа която затваря половината смукателен колектор и насочва постъпващата смес към свеща. простичко и върши работа
Така е, само да доизясня:)
FSI не е само тази клапа, а също и разположението на всмукателните колектори, формата на буталото, разположението на дюзата, вида на дюзата и т.н...
Клапата предизвиква завихрянето на постъпващия в цилиндъра въздух при ниско натоварване(едновременно дюзата впръсква гориво, но не върху свеща), за да се постигне хомогенна смес. При максимално натоварване тази клапа е отворена.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта