И ще разкрие ли автора на темата мистерията около този въпрос, или ще останат неграмотните ни души да тънат в неведение за тази загадка на мирозданието?
П.С. Не че ме интересува, зачетох се, защото карам автоматик
ръчка и автоматик- разлика в мотора?
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: ръчка и автоматик- разлика в мотора?
4елото на коляновия вал при автоматика е два пъти по малко от такъв при ръ4ни скорости.когато се слага маховик ,тои наполовина виси във въздуха и се крепи само на болтовете(това е при К.вал автоматик)при ръ4ни скорости маховика си ляга изцяло върху коляновия вал;отделно 4е централния отвор при вала за автомата е по голям с няколко мм от на ръ4ния к.вал
п.с идеята на темата беше 4е ако на някои му се прецака мотора и кара с автомати4ни скорости и сменя мотор,трябва да има предвид то4но тези дребни разлики.собствениците на автомобили обърнати от автомат на ръ4ка ,да не се 4удят ако понякога имат неосбясними вибрации
п.с идеята на темата беше 4е ако на някои му се прецака мотора и кара с автомати4ни скорости и сменя мотор,трябва да има предвид то4но тези дребни разлики.собствениците на автомобили обърнати от автомат на ръ4ка ,да не се 4удят ако понякога имат неосбясними вибрации
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: ръчка и автоматик- разлика в мотора?
niks76 написа:никъде не съм писал 4е не става конверсията от автоматик към ръ4ка.въпроса ми е къде е раликата в коляновия вал
последиците са отвреме навреме необясними вибрации ,които все пак си имат обяснение
Мисля че тези вибрации са от маховика, а не от раликите.
При нас не се получиха.
Поиграй си със синхронизацията и ще изчезнат ако са слаби.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: ръчка и автоматик- разлика в мотора?
не става въпрос само за помпадюза ,а и за по старите мотори с роторна помпа
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: ръчка и автоматик- разлика в мотора?
Аз имам аномалия с моето творение:
ДВГ-то е автомат и в момента съм с ръчни скорости и днес беше 3-ят път който чупи притискател,но разлика не мога да хвана в вала понеже нямам нищо за сравнение.
Вибрации нямам,чупи се примерно при превключване от 2-ра на 3-та,но 3-та не влиза,а си натиснал едновременно и съединител и гази "супата е готова"
ДВГ-то е автомат и в момента съм с ръчни скорости и днес беше 3-ят път който чупи притискател,но разлика не мога да хвана в вала понеже нямам нищо за сравнение.
Вибрации нямам,чупи се примерно при превключване от 2-ра на 3-та,но 3-та не влиза,а си натиснал едновременно и съединител и гази "супата е готова"

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 29 госта