За постоянния PR на Киа и Хюндай

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
maxpayne
Мнения: 2808
Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 12:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот maxpayne » Сря 27 юни 2012 19:28


Luciano написа:Иска ми се да видя някой от тия мега автомобили, когато е на 15-20г :screwy :012:

Ми можеш да ги видиш на всяка крачка - ок такси. Елантри на по 6-700 000 км и Сонати на по 400 000 с лопата да ринеш. Годините на са толкова, но пробега е аналогичен.




Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот enigma79 » Сря 27 юни 2012 19:36


Предишната ми работа беше да разглобявам коли на основните им части и един ден пристигна едно или беше i20 или i30 с челен удар.Та дойдоха клиенти за части,много ги търсеха тоз модел за части из между другото mhihi щото сигурно е много качествен :063: Та с изненда открихме с колегите когато сваляхме оборудването на едната врата че вътре имаше не малко ръжда scare Тука говорим за кола излезла от автосалона преди 4-5 месеца scare и това е видяно от документите на бараката.Та какво говорим за старите бараки като голф 2,поло,пасат?Според мен тази барака наречена или набедена за кола точно и давам 2-3 години и ще бъде нагризана като опел кадет от 80те години.След известно време обезкостихме и другата врата и там същата изстория изводите оставям на Вас,за мен е ясно,ще си карам старият курник който не гние такак както тези нови пластмасови играчки :063: .


Потребителски аватар
Exell
Мнения: 2232
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Все НякъДе

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот Exell » Сря 27 юни 2012 19:46


Айде пак се почна плЮенето по корейските кенефи.... лично аз карам КИА от 2005-та година до ден днешен. В идеално с-ние е с минимални ремонти /подразбирайте нищо по ходова част и по мотор/. И сега кво стана , кола на 7 години в идеално с-ние. След още толкова с правилната поддръжка ще изглежда също толкова "добре".

Около мен се въртят и едни КИА - РИО , които са на по 10-на+ години и да Ви кажа и те се движат и изглеждат добре.


Потребителски аватар
tisho_psg
Мнения: 1334
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот tisho_psg » Сря 27 юни 2012 20:10


enigma79 написа:Предишната ми работа беше да разглобявам коли на основните им части и един ден пристигна едно или беше i20 или i30 с челен удар.Та дойдоха клиенти за части,много ги търсеха тоз модел за части из между другото mhihi щото сигурно е много качествен :063: Та с изненда открихме с колегите когато сваляхме оборудването на едната врата че вътре имаше не малко ръжда scare Тука говорим за кола излезла от автосалона преди 4-5 месеца scare и това е видяно от документите на бараката.Та какво говорим за старите бараки като голф 2,поло,пасат?Според мен тази барака наречена или набедена за кола точно и давам 2-3 години и ще бъде нагризана като опел кадет от 80те години.След известно време обезкостихме и другата врата и там същата изстория изводите оставям на Вас,за мен е ясно,ще си карам старият курник който не гние такак както тези нови пластмасови играчки :063: .

Изгнила от вътре врата на кола на 4-5 месеца? :shock Това да го видя няма да го повярвам. То ще излезе,че още в завода слагат вратата с ръждата.
Нека запознат колега да каже колко години гаранция дават Хюндай срещу ръжда.
Май пак се почна с градските легенди...


Потребителски аватар
STEYN
Мнения: 342
Регистриран на: Чет 03 юни 2010 13:34
Автомобил: A4 B6
Двигател: AVF
Местоположение: BAPHA

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот STEYN » Сря 27 юни 2012 20:17


Щом разполагат със средства за толкова масов PR явно за дръпнали наистина напред. Не разчитам много на авто списанията, защото от доста време и там се пишат добри приказки за който плати повече, но дори и във въпросните такива се сочат доста предимства на Киа/Хюндай. Тези две марки винаги от скоро са основни спонсори на световни първенства по футбол, явно се печели.

Сравненията със старото поколение автомобили според мен да неуместни. Преди време автомобилостроенето като цяло е било по-различно - поради това след 15 години още ще може да се види голф 2 по пътищата, а киа рио примерно никой да не я кара.

Но замислете се, че не само Киа и Хюндай налагат масово рекламите си по телевизията примерно. На мен ми правят впечатление и честите реклами преди време на Шкода Йети, сега въртят постоянно на тази малката Шкодичка, Сити ли как беше, по стадионите във всички първенства пък най-големите транспаранти до тъч линиите са на Сеат и т.н. Просто зависи кой си прави рекламата най-интересна за да ви се набие в главата mhihi


Потребителски аватар
hooligans
Мнения: 18734
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот hooligans » Сря 27 юни 2012 20:30


enigma79 написа:Предишната ми работа беше да разглобявам коли на основните им части и един ден пристигна едно или беше i20 или i30 с челен удар.Та дойдоха клиенти за части,много ги търсеха тоз модел за части из между другото mhihi щото сигурно е много качествен :063: Та с изненда открихме с колегите когато сваляхме оборудването на едната врата че вътре имаше не малко ръжда scare Тука говорим за кола излезла от автосалона преди 4-5 месеца scare и това е видяно от документите на бараката.Та какво говорим за старите бараки като голф 2,поло,пасат?Според мен тази барака наречена или набедена за кола точно и давам 2-3 години и ще бъде нагризана като опел кадет от 80те години.След известно време обезкостихме и другата врата и там същата изстория изводите оставям на Вас,за мен е ясно,ще си карам старият курник който не гние такак както тези нови пластмасови играчки :063: .



Аз пък съм сигурен, че си пишеш колко да не заспиш. :screwy


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот Bai Sando » Сря 27 юни 2012 20:37


И да плюете и да не плюете,китайските и корейските автомобили малко по малко завземат територии които до преди 10-15 години държеха европейските марки.Нищо чудно след 15 години някои марки вече да ги няма.
Аз ако имах повечко мангизи бих предпочел нова Шкода пред прехваления VW,ама това е друга тема вече.
Иначе не ми пречат грам рекламите на Киа и Хюндай :да:


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот nokiangage » Сря 27 юни 2012 20:52


maxpayne написа:Елантри на по 6-700 000 км и Сонати на по 400 000 с лопата да ринеш. Годините на са толкова, но пробега е аналогичен.


Едно е да бъдат таксита колега (тук спор няма), друго е да се ползват като лични автомобили според мен де. То и Tico-та още се движат, ама едно е постоянно да е топла колата, друго си е стандартната употреба.

ПС. Аз не се сещам скоро да съм гледал реклама в национален ефир на Бенц или БМВ примерно, пък се съмнявам да са по-зле по каквито и критерии от кучеядците mhihi


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот enigma79 » Сря 27 юни 2012 20:53


hooligans написа:

Аз пък съм сигурен, че си пишеш колко да не заспиш. :screwy

Толкова ли си сигурен а?
Нещо като не ви изнася май и започвате градски легенди и т.н.Ако има възможност тогава да го снимам, с удоволствие,но за съжаление финансите ми позволявах тогава да имам китайско менте с 0.3мп камера и отделно клиента ни висеше на главите с една дума и се чудихме как да завъртим вратата та да не види това което видяхме вътре в нея.Не ми дреме дали ми вярвяте или не,ама хич.Но не можете да ми кажете че това което съм видял не е това което е всъшност.Май антикоразионото покритие на вратите им куца и то сериозно или просто там се задържа влага,вода може и уплътненията да пропускат.Относно по другите детайли,купе,главини,под и т.н нямаше грам ръжда и даже като сваляхме карето и носача,тука не бях аз а колегата,та колегата ги демонтира без никакъв проблем и даже без да се изцапа,новото си е ново.

Последна промяна от enigma79 на Сря 27 юни 2012 20:54, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот stefan4o » Сря 27 юни 2012 20:53


Същите глупости са се говорили сигурно и през 70-те и 80-те години на миналия век, когато японските коли тепърва е трябвало да докажат качествата си на международните пазари.
Киа имат прилични модели, не виждам нещо лошо да ги изкарват добри. Доста са далеч отпреди 15 години, когато просто правиха непретенциозни автомобили. Нормално е и цените да скочат - като скочи търсенето, скача и цената - пазарна икономика :wink:
Освен това 15-20 години са достатъчно много време за тия гениални азиатчета да натрупат опит и да купят ноу-хау, откъдето е нужно 8)
Не виждам нищо чудно в писанките на автомобилните издания.
Освен това не виждам защо някои колеги са като ощипани госпожици на тема "нови автомобили", като в тоя форум сигурно всички сме наясно, че ФВ изобщо не са това, което са били, когато бяха шаблон в класа си. За съжаление, мисля, че това време е отминало вече или поне "шаблонът" вече се е превърнал в "средна работа кола".

Последна промяна от stefan4o на Сря 27 юни 2012 21:01, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот bobocamaro » Сря 27 юни 2012 21:00


stefan4o написа:.. когато японските коли ..

са имали електронно запалване, немците са нямали електричество в домовете си.
извинявам се :oops: mhihi


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот stefan4o » Сря 27 юни 2012 21:03


Е, което си е истина, такова си е. Надявам се някои от пишещите са чели историята на марката Фолксваген. Японските коли в края на 70-те и началото на 80-те са подбили много сериозно пазара и са се наложили в САЩ (ако помня правилно това е наложило и затварянето на завода в Уестморленд). Та... до ден-днешен :wink: Интересното е, че не само по продажби се нареждат на челни позиции, ами и по най-малко проблеми :wink:


Потребителски аватар
vwfena
Мнения: 1827
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 0:14
Автомобил: VW passat
Двигател: PB 1991
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот vwfena » Сря 27 юни 2012 21:20


PR-a на Хюндай и Киа не ми пречи. В началото и аз мислих, че са някакви бангии докато не ги покарах. Имаме 3 служебни Хюндая- един ван на около 8 години и 300 хил. км. и две сонати на около 5 години 70-90 хил. км. Освен консумативи и части по окачването нищо друго не е правено. За мен са си доста надеждни коли, които почти не отстъпват на други по-реномирани марки.


polo88
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 19:29
Автомобил:
Двигател:

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот polo88 » Чет 28 юни 2012 2:15


Аз не се оплаквам, че са некачествени, напротив. Ясно е, че Киа и Хюндай са по-качествени от френските, Фиат, Форд и Опел, и то още от края на 90-те. Яд ме е, че започнаха да ги хвалят и превъзнасят точно в момента, в който ги загрозиха с евродизайн. До преди 8-9 години си имаха свой, уникален дизайн и не подражаваха на европейците. Тогава всички ги игнорираха, а сега изведнъж ахнаха и ги превъзнасят, пък новото i30 мяза на нещо, което е излязло от Франция... нищо общо с Акцента от преди години (2000-2003), който с 3 врати напомняше на спортно купе. И точно това ми харесваше в тях, че се отличаваха от сивата маса фордове, опели, пежа, ситроени и рена. За съжаление и японците напоследък са така и подражават на европейския дизайн, особено на французите. facepalm


Потребителски аватар
tisho_psg
Мнения: 1334
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот tisho_psg » Чет 28 юни 2012 7:31


polo88 написа:Аз не се оплаквам, че са некачествени, напротив. Ясно е, че Киа и Хюндай са по-качествени от френските, Фиат, Форд и Опел, и то още от края на 90-те. Яд ме е, че започнаха да ги хвалят и превъзнасят точно в момента, в който ги загрозиха с евродизайн. До преди 8-9 години си имаха свой, уникален дизайн и не подражаваха на европейците. Тогава всички ги игнорираха, а сега изведнъж ахнаха и ги превъзнасят, пък новото i30 мяза на нещо, което е излязло от Франция... нищо общо с Акцента от преди години (2000-2003), който с 3 врати напомняше на спортно купе. И точно това ми харесваше в тях, че се отличаваха от сивата маса фордове, опели, пежа, ситроени и рена. За съжаление и японците напоследък са така и подражават на европейския дизайн, особено на французите. facepalm

Дизайна е субективен и е въпрос на вкус.Никоя марка няма да си прави дизайна на колите според това кое ти харесва на теб и кое не ти харесва.
Я дай пример за този за този уникален дизайн от преди 8-9 години? Кажи 2-3 модела с уникалния характерен дизайн?
И новия Хюндай i40 на коя френска кола прилича,че ми е бедно въображението за да ти проследя мисълта mhihi



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта