Luciano написа:Иска ми се да видя някой от тия мега автомобили, когато е на 15-20г![]()
Ми можеш да ги видиш на всяка крачка - ок такси. Елантри на по 6-700 000 км и Сонати на по 400 000 с лопата да ринеш. Годините на са толкова, но пробега е аналогичен.
Luciano написа:Иска ми се да видя някой от тия мега автомобили, когато е на 15-20г![]()
щото сигурно е много качествен
Та с изненда открихме с колегите когато сваляхме оборудването на едната врата че вътре имаше не малко ръжда
Тука говорим за кола излезла от автосалона преди 4-5 месеца
и това е видяно от документите на бараката.Та какво говорим за старите бараки като голф 2,поло,пасат?Според мен тази барака наречена или набедена за кола точно и давам 2-3 години и ще бъде нагризана като опел кадет от 80те години.След известно време обезкостихме и другата врата и там същата изстория изводите оставям на Вас,за мен е ясно,ще си карам старият курник който не гние такак както тези нови пластмасови играчки
.enigma79 написа:Предишната ми работа беше да разглобявам коли на основните им части и един ден пристигна едно или беше i20 или i30 с челен удар.Та дойдоха клиенти за части,много ги търсеха тоз модел за части из между друготощото сигурно е много качествен
Та с изненда открихме с колегите когато сваляхме оборудването на едната врата че вътре имаше не малко ръжда
Тука говорим за кола излезла от автосалона преди 4-5 месеца
и това е видяно от документите на бараката.Та какво говорим за старите бараки като голф 2,поло,пасат?Според мен тази барака наречена или набедена за кола точно и давам 2-3 години и ще бъде нагризана като опел кадет от 80те години.След известно време обезкостихме и другата врата и там същата изстория изводите оставям на Вас,за мен е ясно,ще си карам старият курник който не гние такак както тези нови пластмасови играчки
.


enigma79 написа:Предишната ми работа беше да разглобявам коли на основните им части и един ден пристигна едно или беше i20 или i30 с челен удар.Та дойдоха клиенти за части,много ги търсеха тоз модел за части из между друготощото сигурно е много качествен
Та с изненда открихме с колегите когато сваляхме оборудването на едната врата че вътре имаше не малко ръжда
Тука говорим за кола излезла от автосалона преди 4-5 месеца
и това е видяно от документите на бараката.Та какво говорим за старите бараки като голф 2,поло,пасат?Според мен тази барака наречена или набедена за кола точно и давам 2-3 години и ще бъде нагризана като опел кадет от 80те години.След известно време обезкостихме и другата врата и там същата изстория изводите оставям на Вас,за мен е ясно,ще си карам старият курник който не гние такак както тези нови пластмасови играчки
.


maxpayne написа:Елантри на по 6-700 000 км и Сонати на по 400 000 с лопата да ринеш. Годините на са толкова, но пробега е аналогичен.

hooligans написа:
Аз пък съм сигурен, че си пишеш колко да не заспиш.
stefan4o написа:.. когато японските коли ..


polo88 написа:Аз не се оплаквам, че са некачествени, напротив. Ясно е, че Киа и Хюндай са по-качествени от френските, Фиат, Форд и Опел, и то още от края на 90-те. Яд ме е, че започнаха да ги хвалят и превъзнасят точно в момента, в който ги загрозиха с евродизайн. До преди 8-9 години си имаха свой, уникален дизайн и не подражаваха на европейците. Тогава всички ги игнорираха, а сега изведнъж ахнаха и ги превъзнасят, пък новото i30 мяза на нещо, което е излязло от Франция... нищо общо с Акцента от преди години (2000-2003), който с 3 врати напомняше на спортно купе. И точно това ми харесваше в тях, че се отличаваха от сивата маса фордове, опели, пежа, ситроени и рена. За съжаление и японците напоследък са така и подражават на европейския дизайн, особено на французите.

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта