Климатроник и запотяване на преден джам А4
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Климатроник и запотяване на преден джам А4
При голф 3-ката този маркуч е вакума за управление на клапите...
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Климатроник и запотяване на преден джам А4
Това маркуче е за акумулатора ти. На някои модели акумулатори има щуцерче, на което се нанизва този маркуч. Идеята е да отвежда киселинните изпарения и евентуално ако кипне акумулатора.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Климатроник и запотяване на преден джам А4
brabus написа:Това маркуче е за акумулатора ти. На някои модели акумулатори има щуцерче, на което се нанизва този маркуч. Идеята е да отвежда киселинните изпарения и евентуално ако кипне акумулатора.
А да благодаря...вярно че е за това.Иначе ето снимки и къде го скрих към момента,защото новият е обслужваем(маха се капака и се виждат клетките)




Като заводско


- Angel Stavrev
- Мнения: 1830
- Регистриран на: Сря 24 сеп 2008 20:36
- Автомобил: VW Polo 86c 2f
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Хасково
Re: Климатроник и запотяване на преден джам А4
Питай хората който носят очила що като са били навън и се прибират на топло дограмата се изпотява при теб е същото.Стъклото ти е студено климатроника духа топло и докато не се затопли и прозореца кондензира..това е нормално.Някакви проблеми да ти прави климатроника?Ние примерно пасата го караме на парно и няма проблем.. доста бързо загрява 

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Климатроник и запотяване на преден джам А4
И моята взе бързо да загрява.Нещо и прищракна..явно се е обезвъздушила по-добре.Иначе сложих нов акумулатор и веднага забелязах много странно нещо,което не знам дали е свързано.Преди климатроника духваше на средна степен при 70гр по табло,сега още преди да е минало 60гр е посредата(винаги е в автоматичен режим,а покрай те студено компресора не се е вкл..тоест работи като парно).
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта