hooligan_sk написа:muns61 написа:Основната причина е, че пада процента на застрахованите МПС под определена стойност и подлежим на санкции от ЕК. Една от причините за падане на процента са колите, които не се карат, но не са спрени от движение, или бракувани, а се водят на отчет.
Те тва е цялата работа. За да може авто парка ни да е с със статут на такъв от ЕС, има минимални изисквания.

vanesto написа:Да, по Бтв мисля че беше, и то за Голф2. Сметките бяха горе-долу точни. Идеята беше, че поддръжката на тази кола в Бг за година е колкото струва цялата кола, невероятно но факт.
По-директни анализи -няма и накъде."Видяла жабата ,че подковават коня и тя си дигнала крака" Че и нашата работа българска-хем купуваме на Европа излезлите и неотговарящи на изискванията им МПС-та,хем трябва да ги представим пред тая Европа като отговарящ на изискванията им Автопарк...Хем пък някои хора явно ги е срам че българина все още кара "железния" Г2,а това е признак на ниска доходност и срам пред европейските ни "партньори".
Да,ама не -това имам ,това карам и го поддържам по-добре от италианците новите си коли.
Напълно подкрепям мненията на цитираните колеги.
