Голф IV 1.8Т VS. BMW 318 Е46

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen

Голф IV 1.8Т VS. BMW 318 Е46

Голф 4 1.8Т
88
77%
БМВ 318 Е46
26
23%
 
Общо гласове: 114
Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 03 окт 2007 12:51


Едни фарове и табло не означават, че колата е на базата да даден модел :lol:
CLK във всичките си модификации е на базата (шасито) на С класата.




Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Сря 03 окт 2007 13:03


brabus написа:Едни фарове и табло не означават, че колата е на базата да даден модел :lol:
CLK във всичките си модификации е на базата (шасито) на С класата.


Не си го измислям, чел съм го в Ауто Билд и изданието за коли втора употреба на Ауто мотор унд спорт, но не гарантирам 100% имам такъв спомен.
Неподготвен по принцип не говоря.


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Сря 03 окт 2007 13:27


А ве и аз бих взел голфа :)
БМВ-то си по висок клас ама от страна на подръжката ще патиш доста повече
Голфа хем ще върви повече хем ще е по икономичен :wink:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 03 окт 2007 13:31


nando 16v написа:А ве и аз бих взел голфа :)
БМВ-то си по висок клас ама от страна на подръжката ще патиш доста повече
Голфа хем ще върви повече хем ще е по икономичен :wink:
И аз съм на същото мнение но за визия и лукс определено бавареца превъхожда.Вътре като седнещ просто е истинса красота и возията е в пъти по добра :wink:


Потребителски аватар
xP_NiRee
Мнения: 559
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 15:43
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот xP_NiRee » Сря 03 окт 2007 13:32


Голф-а ще сцепи БМВ-то. Аз преди 3-4 дена случайно се пробвах с едно БМВ Е36 не го знам кво беше. Собственика каза че било 318iS. Просто не можа да ме изпревари. И той като каза че било 318 му викам "бахти куцото бмв". Така че Голфа ще размаже БМВ-то :)


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 03 окт 2007 13:37


xP_NiRee написа:Голф-а ще сцепи БМВ-то. Аз преди 3-4 дена случайно се пробвах с едно БМВ Е36 не го знам кво беше. Собственика каза че било 318iS. Просто не можа да ме изпревари. И той като каза че било 318 му викам "бахти куцото бмв". Така че Голфа ще размаже БМВ-то :)
То това е ясно колега та дори и бавареца да е 150кс пак пада от голфа :wink: Като цяло си имат и двете коли предимства и колегата трябва да реши какво да си избере :wink:


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 03 окт 2007 13:51


От тези двете специално - Голфа. Иначе бих взел БМВ-то, само че с по-голям двигател. За предпочитане - 320д, но може и 320и, ако ще е бензин. 318 е слабичко.

П.С. - в БМВ форума за тия пари (17к лв) мернах Е36 М Power, двигателя е над 300 коня... Много симпатична колица. Само за маниаци :wink:

Последна промяна от ACCELERATOR на Сря 03 окт 2007 13:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Сря 03 окт 2007 13:53


Моето мнение е да взимаш Голф-а и изобщо да не се чудиш ;) Ще останеш доволен! Карам такъв голф и ти го препоръчвам. Много ще се кефиш на първа скорост, турбото поема от ниски обороти и мнооого рядко някой ще те дръпне с еквивалентна кола...на втора вдигаш 100...


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Сря 03 окт 2007 13:58


Истинското BMW е поне 6 цилиндъра :oops: - лично мнение


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 03 окт 2007 15:55


Veso101 написа:
brabus написа:СLK е на базата на C класа, а не на Е и аз също съм страшен фен точно на първото CLK :lol:
За мен 318 е слабо, но както каза мой приятел, който си пада много по тази марка (кара е36 320), би взел и 316 само да е е46.
Наистина красива кола е БМВ-то.
Ако се качваш на "новата" кола от тази, която ти е в гаража според мен ще си доволен от към вървеж.
Лично бих взел Голфа, но аз съм болен...


Първото CLK е на базата на Е , а второто след 2002 със съединените фарове е на С. Затва искам първото.

Точно щото е на Е базата/и аз съм на тва мнение/ с тоя мотор си е мъртвец-един приятел имаше и принципно беше читава :?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 03 окт 2007 15:58


Дилемата е интересна.По принцип БМВ-то си е БМВ ,ама все пак 1.8Т си е пъргав и икономичен мотор а и върви с добро ниво на оборудване.С малко но субективното ми мнение надделява за Голф-а/просто е по практичен/


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 03 окт 2007 16:35


Rabbit_TDI написа:Първото CLK е на базата на Е , а второто след 2002 със съединените фарове е на С. Затва искам първото.

Точно щото е на Е базата/и аз съм на тва мнение/ с тоя мотор си е мъртвец-един приятел имаше и принципно беше читава :?


Какво разбирате за база?
Табло, фарове или междуосие?
Замисял ли си се от къде идва съкращението CLK
C klass Light Coupe тук не е така, но и това ще намеря как точно бяха буквите.
Поровете в нета да намерите междуосието на една С класа, на Е класа и едно CLK и да видим кои два модела са с еднакво.
Пак казвам едни фарове не са водещи, едно табло не е водещо.
Приятно търсене :lol:

1996–2002 (W208)

Main article: Mercedes-Benz W208

The first-generation CLK was introduced in 1996, 3 years after the 1st generation (W202) C-Class model. The launch of the CLK also marked Mercedes' first foray into the mid-sized coupe market and was, finally, the marque's first rival to the BMW 3-Series Coupe.

Although a mid-sized coupe, and based on the mid-sized/compact executive C-Class, the CLK's styling drew very heavily on the front and rear styling cues of the latest (W210) E-Class model, itself inspired by a 1993 concept car (which the CLK eventually looked very similar to).

There was a reason for the similarities with the current E-Class. When Mercedes replaced the (W124) E-Class in 1995 the coupe version was not replaced. Instead, Mercedes decided to introduce a smaller mid-sized coupe to rival the BMW 3-Series Coupe, but in order to attract customers who previously went for the executive-class E-Class Coupe Mercedes gave the CLK the latest (W210) E-Class' styling features with the 4 headlights and rectangular tail-lights which extended on to the bootlid. This gave the impression that the (W124) E-Class Coupe was directly replaced, which was made cleverer in that the CLK was launched 12-months after the (W210) E-Class - the usual gestation time for a saloon spawned coupe by Mercedes. Even the engine range of the CLK was closer to the E-Class than the C-Class. For example, the AMG version used the 5.5 litre V8 from the E55 AMG rather than the 3.6 litre from the C36 AMG.


Дано сте добре с английския, но и тук (wikipedia) е обяснено добре, че е на базата на С класа, но поради многото прилики с Е класата, както външни, така и в монтираните двигатели (примерно С 36 AMG е най-мощната, а има CLK 55 AMG, което съотвества на Е класа). Говорим запървите модели, после има С 43 и С 55, но доста по-късно.
Също така CLK излиза на пазара в момент, в който дебютира "новата" Е класа W210. Добре знаете, че няма фирма, която да пусне едновременно със седана си и купето. Купето, комбито и кабриолета винаги излизат поне година по-късно.
П.П. Това изобщо не по темата на Таянкишев.
П.П.1 Купи си Голф 1.8Т!!!

Последна промяна от brabus на Сря 03 окт 2007 17:43, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Сря 03 окт 2007 16:47


поредна смешна тема
незнам защо си мислите че бмв-тата са бързи коли или поне ускоряват бързо????
един прост пример , като моя голф ЕЗ(83 от когато почват) 1.6 кабруратор 75 коня , е с 0.2 секунди по бавен от бмв 316и 102коня(от 91 до 00 се произвежда)
говориме 0-100км/ч
голф 13 сек
бмв 12.8 сек
приблизителна разлика в конете +27 за бмв-то
за разход няма да говориме че е от ясно по ясно



според мен хората мислят че бмв са бързи защото имат двигатели който другите коли освен мерцедес нямат а иманно 3000i 3500i , 745(4500) 328i и такива подони

давам и още опримери
KR vs 320i 150k
GTi-2,3 VS 318i - 115k
ABF VS 320i 150k
VR6 VS 320i 170k
в всичките случей голфовете са по барзи...
да не говорим за астра/кадет GSI 150 VS 320i


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4295
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Сря 03 окт 2007 17:43


защо всичко свързвате с ускорението??? Мен лично ме по кефи БМВ-то от голфа и на външен вид и на вътрешен са вярно е по тромаво но е различен клас от голфа все пак. И возията е в полза на БМВ-то 100%. Аз гласувам с БМВ-то. Въпреки че съм луд фен и на голф, но просто в този случей изневерявам му :oops:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 03 окт 2007 17:50


brabus написа:Казваш, че си пробвал БМВто, но май не си пробвал 1.8Т на Голф?


mhihi mhihi mhihi

и аз това си помислих, като прочетох коментара на колегата :wink:

БМВ-то е една идея по-луксозното возило, с по-добър имидж, примерно пред девойките, но от към динамика, максимална скорост, дори и място на задната седалка - Голфа води убедително и пред 320ис/150 к.с.

Според мен, единствения плюс на бимата е задното предаване, което обаче за да доставя удоволствие (поне за мен) трябва да е съчетано с двигател доста над 118 к.с. (поне 180-200)



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта