musura написа:Аз също бих избрал бензиновата - ако говорим за разходи - не трябва да забравяме, че те не са само за горива. А съм чувал от доста хора, че специално този 150 к.с. помпа-дюза дизел е много капризен към качеството на нафтата - демек, голям риск с българската "качествена" нафта да има чести посещения в бокса. Отделно един читав газов инжекцион (2500 лева) и разхода ти пада поне с 30% под дизеловия вариант. За вървеж - също бензиновата ще е едни гърди напред, независимо от по-големия въртящ момент на дизела, просто при дизела този въртящ момент е до към 4000 оборота, докато при бензиновия вариант го има до 6500 ...
Ми аз досега не съм чул някой с 1.8Т да зарежда А92 - няма кво да се лъжем и двата мотора не са от най-евтините за поддръжка/земеш ли ги само най-скъпото гориво на ОМВ слагаш/ ,но за това което дават са направо супер.Малкия обортен диапазон е предимство ,а не недостатък

