Г4 1.8ГТИ или 1.9ТДИ 150кс ОТНОВО

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 12 ное 2007 21:19


musura написа:Аз също бих избрал бензиновата - ако говорим за разходи - не трябва да забравяме, че те не са само за горива. А съм чувал от доста хора, че специално този 150 к.с. помпа-дюза дизел е много капризен към качеството на нафтата - демек, голям риск с българската "качествена" нафта да има чести посещения в бокса. Отделно един читав газов инжекцион (2500 лева) и разхода ти пада поне с 30% под дизеловия вариант. За вървеж - също бензиновата ще е едни гърди напред, независимо от по-големия въртящ момент на дизела, просто при дизела този въртящ момент е до към 4000 оборота, докато при бензиновия вариант го има до 6500 ...

Ми аз досега не съм чул някой с 1.8Т да зарежда А92 - няма кво да се лъжем и двата мотора не са от най-евтините за поддръжка/земеш ли ги само най-скъпото гориво на ОМВ слагаш/ ,но за това което дават са направо супер.Малкия обортен диапазон е предимство ,а не недостатък :!: Дизела в сток ще по добър от бензина/не само на светофара ,а като ходови качества изобщо/ заради въртящия момент,но при слагане на чипа+няколко леки добавки бензина ще си покаже рогата/все пак това е най-слабия 1.8Т ,а нагоре има ощееее/и излиза доста напред.Да си купиш кола за 20к+ и да и сложиш газ към днешна дата е в сферата на чешене на езиците/след годинка-две сигурлно друго ще казвам,но засега си е така/.Всичко обаче това са празни приказки на фона на това което е забелязъл Brabus - ТДИ с добро оборудване/повечето са доста голички/ и на нормални километри струва неоправдано мнооооооооооого :cry:




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 12 ное 2007 21:22


боби написа:защо ми се струва че ако вземеш дизел и го караш яко... като бензинова кола ще го скапеш мн. по бързо. може да не съм прав но бензина издържа мн. повече на спортно каране от дизела... най малкото от разликата в компресията... а който си взема такава кола / поне в бг. / се опитва да я счупи... поне аз съм така. а ръчкан дизел пуши повече и от кремиковски комин. :twisted:

Грешиш.Едната кола се кара с максимум 4000 оборта другата с 6500-7000.Дизела да му усетиш "пауъра" можеш още на 2000-2500.Иначе дизелите пушат яко щото са карани,карани,карани ,а и 50% са със чип.


Потребителски аватар
doktora_gti
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 392
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 10:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот doktora_gti » Пон 12 ное 2007 21:29


Твьрдо за TDI-то без да се чудя,пред GTI-150ps,не пред Юбито :!: :!:
Но задьлжително GTI-ПАКЕТ :!: :!: :!:


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Пон 12 ное 2007 21:43


според мен избери това което ти е на сърце!аз примерно съм фен на бензиновите коли и дизел бих си купил само ако припадне нещо читаво за без пари просто на дизелите не ми харесва шума на двигателя при запалване и външна температура -15 градуса!всичките ни коли в службата са дизел и че не са мой като чуя шума на желязо от двг ме заболява сърцето камо ли ако е моя!лично мнение!


боби
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 09 фев 2006 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот боби » Пон 12 ное 2007 21:54


Rabbit_TDI написа:
боби написа:защо ми се струва че ако вземеш дизел и го караш яко... като бензинова кола ще го скапеш мн. по бързо. може да не съм прав но бензина издържа мн. повече на спортно каране от дизела... най малкото от разликата в компресията... а който си взема такава кола / поне в бг. / се опитва да я счупи... поне аз съм така. а ръчкан дизел пуши повече и от кремиковски комин. :twisted:

Грешиш.Едната кола се кара с максимум 4000 оборта другата с 6500-7000.Дизела да му усетиш "пауъра" можеш още на 2000-2500.Иначе дизелите пушат яко щото са карани,карани,карани ,а и 50% са със чип.

дизела има само два плуса... 1 малко по икономични са. 2 по-бързо си показват силата под капака./ бензина има само 2 минуса.. пак те./


jordanpar
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот jordanpar » Вто 13 ное 2007 23:19


Нищо че и аз съм почитател на дизела,все пак и аз предпочитам да е бензиновия вариант.
Както каза и musura разходите по една кола въобще не са само за горивото,каквото дизела дава като икономия /на 2,09лв за литър едва ли тази дума вече е най-пододяща/,си го избива за сметка на другите консумативи.
Преди карах бензинки,последните ми две коли са дизел---еми не е същото.Сега маслото го сменям на 7000-7500км,преди съм карал и по 12000 с едно масло,Въздушен филтър на около 4-5000-а преди на смяна на маслото.Да не говорим за горивния филтър--с нашенската перфектна нафта какви боклуци съм намирал вътре.
А за спирачни дискове,накладки,дори цените на маслата за дизели са по-високи---е къде е Киро на кирия.
Вярно е едно--удоволствието от по-ранния въртящ момент,Извънградско-само 5 предавка/или 6-та/.Но надали на някой му харесва да види стрелката на оборотомера на дизеларката му да стои над 3500-4000 оборота постоянно,а бенца съм го ръчкал и над 6000 безпроблемно.
А за газта,както отново колегата musura даде като идея-по-евтинко и от дизела ако е инжекционче.Защо да е несъвместимо кола бегачка за над XX 000 лева с добър газов инжекцион--и на Porshe Cayenne съм се возил с газ /е не турбо версията/.Да не забравяме че доста европейски страни обръщат внимание на екологията и започват да ограничават трафика на бензинови машини в големите си градове.Много големи световни автомобилни марки започнаха заводски да произвеждат някои версии двигатели с природен газ.

Метнете едно погледче и на това 2007-AC-Schnitzer-BMW с двигател на LPG ,552 к.с. и 398 Nm въртящ момент.

http://seriouswheels.com/cars/2007/top-2007-AC-Schnitzer-GP3-10-Concept-based-on-BMW-3-Series.htm


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 14 ное 2007 1:06


Въпреки, че съм почитател на дизела, за съжаление в случая бензина е по-изгоден. Разбира се - с хубав газов инжекцион.


Потребителски аватар
nadasdi
Мнения: 576
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 5:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nadasdi » Сря 14 ное 2007 5:16


А аз не знам, само в България ли дизела е по-евтин от бензина, или така е като цяло в Европа? Щото в Щатите толкова добавки блъскат вътре, че е по-скъп с 35-40ст от обикновенния бензинец. И това само за да се намалят емисиите, иначе ако отидеш с българския ще те питат що мразиш природата толкова.
Иначе за бензина на четворките, днеска я сефтосах мойта с а-95 и поне при каране не усетих разлика в сравнение с а-98. Двигатела как се чувства вече негова си работа. :arrow:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 14 ное 2007 11:06


Който си купи такъв автомобил, бензинов, и му сложи газ, предлагам да го набием и да му вземем колата. :evil:


kircheto

Мнениеот kircheto » Сря 14 ное 2007 12:14


И аз съм на тва мнение, кат имаш над 10к лв начи би трябвало да имаш пара за бенз,или си зимаш нещо слабичко !


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 14 ное 2007 12:42


Абсолютно :!: Аз за тва казах че газ на такава кола е само в сферата на чешене на езиците.Не че няма такива дето са го правили ,ама са единични случей.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 14 ное 2007 14:00


Toва за газта са мега глупости и показва супер ограничено мислене.
Първо мога да дам за пример баща ми - като си купи вектрата навремето за 14000, първото, което направи беше да й сложи газов инжекцион за 2000лв. Оттогава досега никога, подчертавам НИКОГА не е имал проблеми, свързани с газовата. (Имал съм 2 коли на газ, само че обикновена система, и там е съвсем друга бира..). Отделно ВЪРВЕНЕТО не се различава от това на бензин. Нямаш плочки, имаш комп, който автоматично си превключва газ/бензин, така че по бензиновата инсталация нищо не се скапва. Това са вече почти 100 000км без проблем!
Второ, това може да го каже само някой, който минава по 15000 на година примерно. Аз на година под 35 000 не падам, а понякога и повече. При разход 10/100 това прави 7350 лв на година. Само за бензин. Това струва горе долу колкото половин голф 4. На газ разходите са точно два пъти по-малко. Някой ще ми каже ли основателна причина защо тези 3675лв на година да не ги дам за нещо друго, например за екскурзия някъде по света, която никога няма да забравя, или примерно за нов плазмен ТВ, или за каквото и да е друго, вместо да ги похарча за ЕГОТО СИ, ДА МОГА ВЕДНЪЖ ГОДИШНО ДА НАПИША ВЪВ ФОРУМА - "ГАЗТА Е ЗА МИЗЕРНИЦИ, АЗ КАРАМ НА БЕНЗИН". :roll:

М/у другото съм виждал много скъпи и луксозни коли на ГАЗ, като почнем от S-classe, минем през 7-ца, и стигнем до Cayenne! Е сигурно собствениците на тези коли нямат пари да си плащат бензина?! Не, просто са си направили простата сметка, че тези пари могат да се ползват по по-подходящ начин.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 14 ное 2007 14:12


имаше един пич във форума дето беше направил такава калкулация че за 2 години да си купи нова кола като кара на газ :lol:
изкърти всичките мифки в люлин ебати :lol:


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 14 ное 2007 14:20


Vizor написа:имаше един пич във форума дето беше направил такава калкулация че за 2 години да си купи нова кола като кара на газ :lol:
изкърти всичките мифки в люлин ебати :lol:

Aми теоретично е така, но дефакто - не, защото като ти е по-евтино, просто караш повече :lol:
Пак искам да подчертая, че говоря за Газов Инжекцион на пропан-бутан.
Имал съм коли с обикновена газова, и е голяма мъка по настройки, дребни проблемчета, които могат да те подлудят, на газ върви малко, на бензин - понякога въобще не ще и т.н. Точно затова си купих дизелова кола, от която оплаквания също нямам никакви. Но с тези цени на дизела, и с тази разлика м/у цените на бензинова и дизелова кола, вече започвам да се замислям дали има смисъл следващата ми кола да е дизелова.
При ГИ тези проблеми ги няма, просто горивото ти е по-евтино.
По принцип предимството на дизела е, че лесно може да се тунингова с един чип, защото е с турбо, и ефекта е много осезаем. Само че с 1.8Т това предимство на дизела над бензина бързо се изпарява.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Сря 14 ное 2007 14:50


Темата доста се отклони не мислите ли?



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта