
Избор на акумулатор. Факти, митове, легенди.
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Имал съм монбат, магнети марели, искра, бош-силвър. Само от последния засега нямам дългосрочни наблюдения. Затова и споделям.
Местата, на които няма да отида повече се знаят от почти всички (е, поне тия дето са имали поне два акумулатора за последните 2 години). Не смятам тук да правя (анти)реклама на който и да е. Но в Л.С. мога да споделя, за който се интересува, къде има голям шанс да се сдобие с кофти тръпка.
Те това е.
Не ангажирам никого с мнението си.
Местата, на които няма да отида повече се знаят от почти всички (е, поне тия дето са имали поне два акумулатора за последните 2 години). Не смятам тук да правя (анти)реклама на който и да е. Но в Л.С. мога да споделя, за който се интересува, къде има голям шанс да се сдобие с кофти тръпка.
Те това е.
Не ангажирам никого с мнението си.
- Ugeorge
- Мнения: 325
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На кратко да изложа и моето мнение по въпроса и да споделя и малко опит. Купих си колата Г2 1.3NZ с акумулатор Bosch Silver 62Ah и проблем с паленето не съм имал никога, но пък сменям вече 2ри път ремък на алтернатора, защото се натоварва доста от това че работи вечно на макс. Следващия акумулатор ще ми бъде 55 така съм решил, все пак имам аларма и радио които консумират при изгасен двигател и трябва това да се отчете. И да не забравя че един недозареден акумулатор се сулфатизира и капацитета и стартовия му ток намаляват, за това е по-добре да се кара с по-малък и заред акумулатор, просто ще искара повече и все пак по-голям от предписания (но с мярка), защото по колата има неща които не са смятани.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
проблем с паленето не съм имал никога, но пък сменям вече 2ри път ремък на алтернатора, защото се натоварва доста от това че работи вечно на макс. Следващия акумулатор ще ми бъде 55


Успех


- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
добре де! четох четох и нищо не разбрах!
За мойто AFH-че какво ме съветвате да си закупя и от къде! Насочил съм се по принцип към AC Delco!!! От къде в Софето мога да си го купя и колко Аh?? За поло според ЕТКА е 36, 44 или 61Ah. Ще ми се 61 ... ама ще ми го зарежда ли стартера добре и т.н.? КАжете си мнението моля. А ако си купя с голям стартов ток дали мога да прецакам стартера?

За мойто AFH-че какво ме съветвате да си закупя и от къде! Насочил съм се по принцип към AC Delco!!! От къде в Софето мога да си го купя и колко Аh?? За поло според ЕТКА е 36, 44 или 61Ah. Ще ми се 61 ... ама ще ми го зарежда ли стартера добре и т.н.? КАжете си мнението моля. А ако си купя с голям стартов ток дали мога да прецакам стартера?
Koksan написа:добре де! четох четох и нищо не разбрах!
За мойто AFH-че какво ме съветвате да си закупя и от къде! Насочил съм се по принцип към AC Delco!!! От къде в Софето мога да си го купя и колко Аh?? За поло според ЕТКА е 36, 44 или 61Ah. Ще ми се 61 ... ама ще ми го зарежда ли стартера добре и т.н.? КАжете си мнението моля. А ако си купя с голям стартов ток дали мога да прецакам стартера?
Отзад - напред

Стартерът ти няма да се прецака от голям пусков ток

АЛтернаторът ти ще успява да зарежда и 61 Ан, ако си караш колата достатъчно....
Според мен не е нужно да слагаш чак 61, освен ако нямаш сериозни консуматори (клима, усилвател и т.н.). Ако почетеш назад в темата ще видиш, че според juve, ronin и др. не е зле да сложиш и 74 стига да се събере

В София AC Delco можеш да си купиш от магазина на фирма Имахижу на ул.Симеон близо до пресечката с Опълченска от към нечетните номера, от Сливница м/у Сточна гара и Раковски, или където видиш тяхна реклама.
Понеже аз съм от тези с "малките", бих ти препоръчал BOSCH SILVER 52 Ah или VARTA SILVER пак толкова

Успех
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
До преди два три дни карах с Бош-силвър 64 Ач. видимо бе малко за дизелака.Е издъхна на 13 и така си взех най после 74 Ач. нещо което мисля че е оптимално за мотора ми.
Да речем че алтернатора ми е зареждал добре предишната батерия да ама това не ме спаси от фаул при запалване.
А и мястото отредено за батерията в двигателния отсек
се напълни.Преди стоеше някак празно.
Да речем че алтернатора ми е зареждал добре предишната батерия да ама това не ме спаси от фаул при запалване.
А и мястото отредено за батерията в двигателния отсек

- editionvr6
- Мнения: 113
- Регистриран на: Съб 25 ное 2006 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Мон Бат 65 Ам/ч или 75 Ам/ч необслужваеми с контролно "око".
Кой от двата да купя, предвид многото консуматори - климатроник, 2 бр усилватели...?
благодаря предварително за съветите.
А бе колега , ти въобще прегледа ли някоя страница от всичките 11 дотук и още 10 тината теми с подобна насоченост ?



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rld и 38 госта