Колеги-мотористи

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот Kuncavia » Пон 20 фев 2017 11:16


Ти се пошегува, ама наистина щеше да излезе по-евтино :mhihi Не знаех, че мотора е стигнал то мото-форума :stumm Но да, той е. Просто претърпя лек инцидент, от който се оказа, че са се почупили 101 неща и намирането им е ужасно трудно, макар R1 да е един от най-масовите мотори. Но го има и момента, че блъснатите мотори чупят първо нещата, които аз търся :mhihi Отделно беше подготвен за смяна на съединител и касета и просто нещата съвпаднаха и ме удавиха :Mr Green Fun Хубавото, е че вече съм към края, лошото, е че ми се върти друга идея за спойлерите и не знам кога ще спре набиването в него :stumm




Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот vucata » Пон 20 фев 2017 11:30


Карай докато може... Винаги ще набиваш !!!
R1 е сериозен мотор. Свикваш му бързо, карай си го. Има време за друга машина :th_up


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот phantom_ » Пон 20 фев 2017 11:59


Найстина голяма машина е :th_up


Потребителски аватар
Ivotomov1
Мнения: 127
Регистриран на: Вто 06 дек 2016 20:26
Автомобил: VW TOUAREG
Двигател: 3 2008
Местоположение: София

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот Ivotomov1 » Пон 20 фев 2017 12:13


:Oops Моя грешка ,помислих че пита за мотора от моита снимка.


Потребителски аватар
opsi4
Мнения: 105
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 17:15
Автомобил: BMW E91 06
Двигател: Yamaha FZ6 S2 09
Местоположение: София

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот opsi4 » Пон 20 фев 2017 12:23


Kuncavia написа:Ти се пошегува, ама наистина щеше да излезе по-евтино :mhihi Не знаех, че мотора е стигнал то мото-форума :stumm Но да, той е. Просто претърпя лек инцидент, от който се оказа, че са се почупили 101 неща и намирането им е ужасно трудно, макар R1 да е един от най-масовите мотори. Но го има и момента, че блъснатите мотори чупят първо нещата, които аз търся :mhihi Отделно беше подготвен за смяна на съединител и касета и просто нещата съвпаднаха и ме удавиха :Mr Green Fun Хубавото, е че вече съм към края, лошото, е че ми се върти друга идея за спойлерите и не знам кога ще спре набиването в него :stumm


Важното е да попаднеш на читав майстор или в както гледам в твоя случай да си го правиш сам с мерак.
Иначе с частите хич не е лесно и накрая често се стига то Мотодинамикс (Ямаха) :banghead ,а там са много зле...
Набиването в мотора общо взето няма край, но не трябва да се прави компромис с консумативи и обслужване, че после става лошо.
Поздрави за ъпдейтите с моторчето, следя с интерес! :c010


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот Kuncavia » Вто 21 фев 2017 19:28


Тъкмо от там се връщам :mhihi

Vihur 26.jpg


Като цяло имах голяма дилема между TRW и OE... TRW имат не лош състезателен вариант, който се води по-усилен, но там цената е скандална. Общо взето нормално TRW или OE разликата беше около 50 лв, която се покри от отстъпката. Отделно си говорих с няколко майстора, да ме посъветват, кое да избера и всичките ми казаха, че за R1, по-добрия вариант е OE. И речено сторено (тогава не знаех, че ще мога да изравня цените и си виках, аре бе за 50 лв, няма да слагам боклуци). Разбира се имаше още няколко спортни варианта но там цифрите летяха малко над двойно и реших да пропусна. Най-малкото аз не правя нито драг, нито кантаря. Пресичам си планински маршрути и чат пат на писта, но там според мен ще се справи стоковия съединител. Голямата драма беше с касетата. Няма от къде по-евтино, нито от щатите, нито от Англия, нито от Германия. Тук без отстъпка, цената беше най-евтина (900 лв.). Има и малка касета, която като отворим ще разберем в какво състояние е, надеждите са ми да е наред или поне да изкара още малко, защото тя е около 600 лв. Обикновено заминава външната, но ако се кара по-дълго както в моя случай може и малката да даде фира.

Понеже минах през Motul 300V и Bardahl XTC C60, дойде ред и на третия претендент за тест. Добре познатия Bel Ray :) Спрял съм се на два варианта:

Полу синтетика:
exp.jpg


Пълна синтетика:
exs.jpg


Като цяло причината да пробвам трети вид масло, е че мотора започна да харчи масло. Първо с 300V на 3000 км. го идуха от раз. До 3000 км. никакво харчене, след което го избамка. Долях и не го пипна до 5000. Казаха ми, че 300V било само за писта, че си губило свойствата след 2000 км., пълни глупости, но го открих в последствие. Минах на XTC C60, същата работа на 3000 км - 1 литър, долях и спря да гори. Говорих с майстора ми и му казах, зимата го отваряме, гумички на клапани сменяме, гарнитури, болтове, оптегачи на верига и нещо друго ако е тръгнало. Той вика тия ямахи не харчат. Дай ще сложим Bel Ray (той му е един от представителите) и би трябвало да спре да харчи. Ако го харчи, ще го отворим, ама така за нищо да се отваря, няма смисъл. И Реших, че е по-разумно да дам 80-100 лв, пред 800-1200 :)

За избора на масло, ако разума надделее ще сложа полу синтетика, ако не ... ще се изръся за пълна, но това ми е последния проблем в главата :no


Потребителски аватар
opsi4
Мнения: 105
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 17:15
Автомобил: BMW E91 06
Двигател: Yamaha FZ6 S2 09
Местоположение: София

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот opsi4 » Вто 21 фев 2017 20:55


Незнам дали ще е от маслото, по скоро не. Аз съм карал с Мотул полусинтетика, Бел рей и Бардал 2 ямахи и не съм доливал нито капка. Имам и наблюдения над Мидланд пълна синтетика на още една ямаха и пак не го харчи.
Дано оправиш проблема.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот Kuncavia » Сря 22 фев 2017 9:04


Еми така де, общо взето теста е да се потвърди, че двигателя е за отваряне :mhihi Аз съм карал с Motul 300V хондата и не съм давал фира. Така, че най-вероятно мотора да е за отваряне. То си му е и време де, 55 000 не са малко километри, като знам тия преди мен как са го карали, даже са му много :mhihi


Потребителски аватар
opsi4
Мнения: 105
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 17:15
Автомобил: BMW E91 06
Двигател: Yamaha FZ6 S2 09
Местоположение: София

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот opsi4 » Сря 22 фев 2017 9:36


Kuncavia написа:Еми така де, общо взето теста е да се потвърди, че двигателя е за отваряне :mhihi Аз съм карал с Motul 300V хондата и не съм давал фира. Така, че най-вероятно мотора да е за отваряне. То си му е и време де, 55 000 не са малко километри, като знам тия преди мен как са го карали, даже са му много :mhihi


Моя на 50 000 го отворихме (лагери, маслена помпа, ангренажна верига с обтегач) и 11-12к км след това е в отлично състояние. Най- гаден е периода на разработка след основния ремонт, караш 2 000км до към 70-80км макс и после пак смяна на масло и филтри. Абе голяма разправия с 2 думи, но ако ще караш си заслужава. :P


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот vucata » Пет 24 фев 2017 17:12


Моя не арчи за сега.... Долях има няма 250мл ноември месец. Понеже старото е било Мотул некъв, са заложих на Яко. Дано няма грижи. Шита е обаче, че намерих 5-6 стружки колкото косъм дебели, 2-3мм дълги... 2 бяха на пробката залепени за магнита и останалите в маслото на дъното на легена.... Дано няма грижи. За сега мотора работи много добре, вече превключва мазно, не като преди да рита..явно старото масло е било кофти. Ще споделя мнение по натам като мина поне 3000км
DSC_8579.JPG


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот Kuncavia » Съб 25 фев 2017 12:30


Това със стружките не звучи добре, ама знам ли и аз :D 250 милилитра за колко километра :gruebel

Закрепихме го моя някак и пое към сервиза :stumm

Vihur 27.jpg


Vihur 28.jpg


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот vucata » Съб 25 фев 2017 15:41


За 5000км. Днес взех и антифриз и задни накладки на TRW.
Прикачени файлове
DSC_8581.JPG


Потребителски аватар
opsi4
Мнения: 105
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 17:15
Автомобил: BMW E91 06
Двигател: Yamaha FZ6 S2 09
Местоположение: София

Re: RE: Re: Колеги-мотористи

Мнениеот opsi4 » Съб 25 фев 2017 21:06


Kuncavia написа:Това със стружките не звучи добре, ама знам ли и аз :D 250 милилитра за колко километра :gruebel

Закрепихме го моя някак и пое към сервиза :stumm

Vihur 27.jpg


Vihur 28.jpg


Докато стане за каране има време, тъкмо ще го оправите. :)

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот Kuncavia » Нед 26 фев 2017 14:08


Абе така е, ама направо ми се свива сърцето, като грейне слънце и започнат да жужат моторите. Не става за каране, но пък лекичко да си подаваш е идеално :mrgreen


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Колеги-мотористи

Мнениеот phantom_ » Нед 26 фев 2017 14:44


Да найстина като ги чуя и аз и ме жегва, и ако мога го изкарвам,че инъче не се издържа :mhihi



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта