Vucata ти колко коли турбинирани дизели на по 15 години,си карал?И колко турбини до сега смени или ревизира?Нали се сещаш че тия дизели са карани от западняци с 1500 евро средна заплата и 1,40 евро за литър нафта,смятай за какво каране е ставало на въпрос.Ако тая лачена а3-ка с надпис "уникат" на обявата се продава от автокъща x за цена от 4000лв тоест 2000 евро,и на собствен ход и на автовоз под 400 евро няма как да дойде нито от италия,нито от германия.печалбата му е най-малко 200-300 евро от такава кола,значи той трябва е взел за 1300 евро.Я разцъкай малко мобилето в италия или германия и ми намери добра а3-ка за тия пари.Той ти е докарал само "уж не ръждясалото" купе от северна италия,сложил ти е тука един двигател от моргата и ти си мислиш че си надхитрил дявола

Аз лично съм докарвал а3-ки от западна европа,ако искаш читава бензинова а3-ка само там ти стъпва на най-малко на 2000 евро,дизеляците започват от 2300 и то на по 250-300 000км най-малко ама реални.До като я докараш ти идва на 2800 евро+регистация още 250 евро(500 лева)+обслужване та ето ти над 6000 лева

А за колегата с дилемата,понеже е решил да е ауди, с възможно най-малко разходи по него,за това му препоръчах а3/8L 1.8 инжекцията.Сега ако му е тясна,иска широко ауди,трябва бая солено да се бръкне за подръжка от към окачване.Сега ако иска хем да е голяма колата,хем с качеството на ауди,хем и с ефтината подръжка на поло,такива коли няма
