най-добрата халогенна крушка?!

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 07 яну 2007 11:08


provigo написа:...

Привет, provigo !
Би ли споделил какъв ти е автомобила, и с какво и как по-точно си полира фаровете. Моите също са пластмасови, и мисля да ги полирам, но чета отзиви, че ефекта е краткотраен - за около половин година.
Благодаря предварително !




Потребителски аватар
CCCP_FAN
Мнения: 916
Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CCCP_FAN » Нед 07 яну 2007 11:29


За да попитам за Г3 кой е най удачния варянт за крушка и габарит защото мойте фарове са под секва критика, светят си жълтеникаво и не достатъчно силно.А и тая рабора с релетата мойе ли да се случи на Г3,и ако може как?


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Нед 07 яну 2007 14:18


CCCP_FAN написа:За да попитам за Г3 кой е най удачния варянт за крушка и габарит защото мойте фарове са под секва критика, светят си жълтеникаво и не достатъчно силно.А и тая рабора с релетата мойе ли да се случи на Г3,и ако може как?


Тая работа с релета е голяма работа. Аз ги сложих защото изгорих ключа, но разликата е осезаема!! Крушки 55/60 светват като 100!


Потребителски аватар
CCCP_FAN
Мнения: 916
Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CCCP_FAN » Нед 07 яну 2007 14:40


IVD написа:
CCCP_FAN написа:За да попитам за Г3 кой е най удачния варянт за крушка и габарит защото мойте фарове са под секва критика, светят си жълтеникаво и не достатъчно силно.А и тая рабора с релетата мойе ли да се случи на Г3,и ако може как?


Тая работа с релета е голяма работа. Аз ги сложих защото изгорих ключа, но разликата е осезаема!! Крушки 55/60 светват като 100!

А как се случват нещата че съм малко бос във тая област?


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20236
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Нед 07 яну 2007 14:44


CCCP_FAN написа:
IVD написа:
CCCP_FAN написа:За да попитам за Г3 кой е най удачния варянт за крушка и габарит защото мойте фарове са под секва критика, светят си жълтеникаво и не достатъчно силно.А и тая рабора с релетата мойе ли да се случи на Г3,и ако може как?


Тая работа с релета е голяма работа. Аз ги сложих защото изгорих ключа, но разликата е осезаема!! Крушки 55/60 светват като 100!

А как се случват нещата че съм малко бос във тая област?


Моля - по темата! А именно "Най-добрата халогенна крушка".

За релетата си има тема в направи си сам! Подробно е описано!
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2835

:търсачкаа


provigo
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 4:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Канада

Мнениеот provigo » Нед 07 яну 2007 17:59


Няма го вече.

Последна промяна от provigo на Пон 08 яну 2007 7:06, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20236
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Пон 08 яну 2007 2:49


provigo написа:Колата дето карам е Субару '95 година.
Както бях споменал, единия от фаровете ми имаше едни петна, и затова реших да пробвам да ги махна. И след като съм ги махнал, не знам как ще се появят от самосебе си след половин година, ако е истина това което казваш, че не е трайно. Но ще видим, има време. Значи след като прочетох на етикета на препарата, пишеше че съдържа някакви микро-абразивни частици, и препарата е като плажно мляко. слагам върху памучно парче плат, и почвам да търкам фаровете. След това със суха старана от плата, почвам да търкам като замаян за да се махне нанесеното преди това количество, и така се постига ефекта. Абе нищо сложно няма.
Туй чудо се казва: Meguiar's Plastx


Това по темата ли е?!??!


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Сря 10 яну 2007 2:30


vasstop написа:
lilo&stich написа:
kav4o написа:А някой да има наблюдения върху крушките на Нарва :? Тука на тия сравнения дето ги гледах показват или най добри или втори резултати(през нощта),а май няма много хора с такива :hmmmm
аз съм точно с такива 100/90 :wink:

Аз също карам с такива - 6.50лв бройката. Доволен съм.

Васе,лошо ли е ако сложа крушки 100/90в без да имам ъпгрейт по инсталацията и релета(естествено първо ще замеря волтажа на изхода).
Става въпрос за PHILIPS Н4 100/90W Rally или NARVA като твоите :?


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16338
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 10 яну 2007 9:59


kav4o написа:?

точно с такива крушки без релета стопих клемореда на ключа на Г2 :idea:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 10 яну 2007 11:14


Не мислех да пиша по темата, но 14 страници написани и нищо съществено.
Пробвал съм какво ли не Osram, Hella, Narva и т.н.
Исках да си купя Philips Blue Vision, но ми попадна един сравнителен каталог на AutoBild за сравнение на 30 модела крушки на различни производители.
Оказа се, че Philips Blue Vision имат почти същите показатели като Philips Power2Night GT150 а са по-скъпи!
Отделно не исках да имат син отенък фаровете.
В момента съм с
Изображение
и съм много доволен.
И как да не съм след като Mitko_DVD ми ги донесе лично и то на перфектна цена! :bowdown
Уточнявам, че на голфа са монтирани релета с доста дебели кабели. :wink:
Наложи се да регулирам фаровете една идея по-ниско от нормалното защото насрещно движещите се често ми присветкваха. :?
По-наглите ги лекувах с ама тва е друга тема.....


Потребителски аватар
Станислав
Мнения: 76
Регистриран на: Сря 03 май 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Станислав » Сря 10 яну 2007 12:03


Може ли да го сканираш този сравнителен тест между крушките и да го поместиш тук. Предполагам, че за доста хора освен мен ще представлява интерес.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19697
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 10 яну 2007 12:10


kav4o написа:Васе,лошо ли е ако сложа крушки 100/90в без да имам ъпгрейт по инсталацията и релета(естествено първо ще замеря волтажа на изхода).
Става въпрос за PHILIPS Н4 100/90W Rally или NARVA като твоите :?

Колега, не съм човека, който питаш :), но да споделя, че до преди няколко седмици се оказа, че едната ми крушка е била PHILIPS H4 100/90 W. Помня, че аз съм я слагал на времето, но съм забравил, че е такава.
Аз също нямам релета (поне за сега), а с Osram COOL BLUE 60/55W в момента получавам същата осветеност.
Конкретно на въпроса ти: Не съм имал проблеми с ключа, но на мен само едната ми беше подсилена.
Препоръка: Сложи релета. Ако не ти се слага... ми пробвай без, ама си е на твой риск. Аз лично бих рискувал, обаче.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 10 яну 2007 12:25


kav4o написа:[Васе,лошо ли е ако сложа крушки 100/90в без да имам ъпгрейт по инсталацията и релета(естествено първо ще замеря волтажа на изхода).
Става въпрос за PHILIPS Н4 100/90W Rally или NARVA като твоите :?

Лошо е - защото натоварваш ключа.
Едно, че сигурно имаш загуби по ел. системата и второ най-малкото, което може да ти се случи е да ти се стопи ключа за вкл./изкл. на фаровете. Слагането на релета е препоръчително (аз бих казал задължително) ако мислиш да ползваш 90/100W крушки.
Ако пък си решил да рискуваш - дано да не изпищиш после в някоя друга тема. :roll:


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Сря 10 яну 2007 14:40


vasstop написа:
kav4o написа:[Васе,лошо ли е ако сложа крушки 100/90в без да имам ъпгрейт по инсталацията и релета(естествено първо ще замеря волтажа на изхода).
Става въпрос за PHILIPS Н4 100/90W Rally или NARVA като твоите :?

Лошо е - защото натоварваш ключа.
Едно, че сигурно имаш загуби по ел. системата и второ най-малкото, което може да ти се случи е да ти се стопи ключа за вкл./изкл. на фаровете. Слагането на релета е препоръчително (аз бих казал задължително) ако мислиш да ползваш 90/100W крушки.
Ако пък си решил да рискуваш - дано да не изпищиш после в някоя друга тема. :roll:

ОК,Благодаря за съвета :respect :да: :bowdown
Ако сложа такива,няма да е без релета и по-дебели кабелаци....в противен случай вземам филипс вижън плюс :wink:


Потребителски аватар
_WV_
Мнения: 138
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот _WV_ » Сря 10 яну 2007 21:44


днес сложих и релета и вече няма на къде:D -ксенон :?
от 11.8вт на 13.6вт!ето резултата-
с обикновен филипс и без релета-
Изображение
с блу вижън и без релета-
Изображение
с блу вижън и релета-
Изображение
къси-
Изображение
дълги-
Изображение

Незнам,аз ли съм кьорав,та не виждам син отенък :roll:

Последна промяна от _WV_ на Сря 10 яну 2007 23:48, променено общо 1 път.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта