

TURL написа:... с това вътрешно съпротивление и да го зареждам се тая, няма да се оправи
TURL написа:HIOKI-то е много сериозно и точно /остава и да не е 2500лв./ ....
.......това с товарните вилки е отживелица.......
И да ти го опиша се тая /без лоши чувства съдя по-факта, че не си и чувал за подобни технологични чудесаmilmar написа:TURL написа:HIOKI-то е много сериозно и точно /остава и да не е 2500лв./ ....
.......това с товарните вилки е отживелица.......
Точност, точност ... абе около 2500лв.![]()
Добре , няма да питам по какъв точно метод на измерване работи, макар че ми е любопитно .
Най-точен е директния метод за измерване на вътр. съпротивление на източник (акумулатора в случая) , т.е. при зададен ток се отчита промяната на напрежението в сравнение с ЕДН ( напрежението без товар) . То за друг метод не се сещам . Този метод (на вилката) сигурно се ползва и в твоя уред , но вероятно не знаеш
. В електротехниката , както и в математиката отживелици няма
.
TURL написа:И да ти го опиша се тая /без лоши чувства съдя по-факта, че не си и чувал за подобни технологични чудесаmilmar написа:TURL написа:HIOKI-то е много сериозно и точно /остава и да не е 2500лв./ ....
.......това с товарните вилки е отживелица.......
Точност, точност ... абе около 2500лв.![]()
Добре , няма да питам по какъв точно метод на измерване работи, макар че ми е любопитно .
Най-точен е директния метод за измерване на вътр. съпротивление на източник (акумулатора в случая) , т.е. при зададен ток се отчита промяната на напрежението в сравнение с ЕДН ( напрежението без товар) . То за друг метод не се сещам . Този метод (на вилката) сигурно се ползва и в твоя уред , но вероятно не знаеш
. В електротехниката , както и в математиката отживелици няма
.
(все пак ще провам:интерполира тока и напрежението с/при промяна на натоварването като взима впредвид и температурата)/, ако искаш по-подробна информация се обърни към HIOKI. Както споменах с негова помощ можеш да определиш на 90% състоянието на един акумулатор /сравнено с данни получени от тестови изпитания на акумулатори в лицензирана по БДС лаборатория в гр. Пазарджик и последвало замерване с HIOKI-то/
TURL написа:И да ти го опиша се тая /без лоши чувства съдя по-факта, че не си и чувал за подобни технологични чудесаmilmar написа:TURL написа:HIOKI-то е много сериозно и точно /остава и да не е 2500лв./ ....
.......това с товарните вилки е отживелица.......
Точност, точност ... абе около 2500лв.![]()
Добре , няма да питам по какъв точно метод на измерване работи, макар че ми е любопитно .
Най-точен е директния метод за измерване на вътр. съпротивление на източник (акумулатора в случая) , т.е. при зададен ток се отчита промяната на напрежението в сравнение с ЕДН ( напрежението без товар) . То за друг метод не се сещам . Този метод (на вилката) сигурно се ползва и в твоя уред , но вероятно не знаеш
. В електротехниката , както и в математиката отживелици няма
.
(все пак ще провам:интерполира тока и напрежението с/при промяна на натоварването като взима впредвид и температурата)/, ако искаш по-подробна информация се обърни към HIOKI. Както споменах с негова помощ можеш да определиш на 90% състоянието на един акумулатор /сравнено с данни получени от тестови изпитания на акумулатори в лицензирана по БДС лаборатория в гр. Пазарджик и последвало замерване с HIOKI-то/
muns61 написа:TURL написа:И да ти го опиша се тая /без лоши чувства съдя по-факта, че не си и чувал за подобни технологични чудесаmilmar написа:TURL написа:HIOKI-то е много сериозно и точно /остава и да не е 2500лв./ ....
.......това с товарните вилки е отживелица.......
Точност, точност ... абе около 2500лв.![]()
Добре , няма да питам по какъв точно метод на измерване работи, макар че ми е любопитно .
Най-точен е директния метод за измерване на вътр. съпротивление на източник (акумулатора в случая) , т.е. при зададен ток се отчита промяната на напрежението в сравнение с ЕДН ( напрежението без товар) . То за друг метод не се сещам . Този метод (на вилката) сигурно се ползва и в твоя уред , но вероятно не знаеш
. В електротехниката , както и в математиката отживелици няма
.
(все пак ще провам:интерполира тока и напрежението с/при промяна на натоварването като взима впредвид и температурата)/, ако искаш по-подробна информация се обърни към HIOKI. Както споменах с негова помощ можеш да определиш на 90% състоянието на един акумулатор /сравнено с данни получени от тестови изпитания на акумулатори в лицензирана по БДС лаборатория в гр. Пазарджик и последвало замерване с HIOKI-то/
И старата товарна вилка интерполира тока и напрежението ( или обратно май беше, а?).
![]()
![]()
milmar написа:Ами не ми се коментираше повече , защото темата не е затова да се надцакваме .
Само ако се знае значението на думата интерполация , щеше да е ясно че се употребява в случая без никакъв умисъл , но както и да е !!
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта