Формула 1, Сезон 2011

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
escrime
Мнения: 3073
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
Двигател: OM642

Re: Формула 1, Сезон 2011

Мнениеот escrime » Пон 28 мар 2011 11:40


Ние си "анализираме" тук, но да не стане като с прогнозите преди първия старт...?! mhihi

Няма нищо 100% сигурно и с малко out of the box мислене може да има изненади. ;)




Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Формула 1, Сезон 2011

Мнениеот Barboukov » Пон 28 мар 2011 12:49


Току що излезе информация, че Ред Бул ще ползват КЕРС в Малайзия. Пистата има дълги прави и системата ще е нужна на отбора. Очаква се с нея биковете да са още по-бързи от Австралия.

Е да де, ама това са повече килограми, по-малко баласт. Шанс за другите да се преборят за победата.


Потребителски аватар
escrime
Мнения: 3073
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
Двигател: OM642

Re: Формула 1, Сезон 2011

Мнениеот escrime » Пон 28 мар 2011 12:52


Barboukov написа:Току що излезе информация, че Ред Бул ще ползват КЕРС в Малайзия. Пистата има дълги прави и системата ще е нужна на отбора. Очаква се с нея биковете да са още по-бързи от Австралия.

Е да де, ама това са повече килограми, по-малко баласт. Шанс за другите да се преборят за победата.


Мартине... Какъв баласт, при положение, че отношението между осите е фиксирано за всички отбори? ;)

Негативите от КЕРС са по-скоро разположение на системата и охлаждане на компонентите. Или пък в случая с Хамилтън - проблем в КЕРС на квалификацията => проблем в баланса на спирачките.

П.П.: За баластите тази година и аз не съм 100% сигурен как стоят нещата. Някой с повече инфо? :roll:


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12132
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Формула 1, Сезон 2011

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 28 мар 2011 13:05


Килограмите баласт не знам, но дочух коментаторите да казват че само за тази година е фиксирано разпределението на масите между преден и заден мост 48 към 52% май, а е вдигнато с още 20 кг изискването за минималното тегло на болида от 620 на 640 кг. Проблема преди беше особено явен мисля при Кубица, защото е дълъг и тежък и заради теглото нямаше място и за него и за КЕРС-а в колата, докато при Ник Хайдфелд тогава не съществуваха такива ядове


Потребителски аватар
escrime
Мнения: 3073
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
Двигател: OM642

Re: Формула 1, Сезон 2011

Мнениеот escrime » Пон 28 мар 2011 13:22


За тази година е фиксираното разпределение на теглото.

Отпред - от 45.5% до 46.7%

Отзад - от 53.3% до 54.5%

Иначе от тази година действително е 640 кг. минималното тегло. А и за Кубица и Хайдфелд си я спомням историята. Тогава Кубица се подлагаше на доста стриктна диета за да е с нужните килограми.

От разпределение на баласти като позитив виждам само слагането им по пода в центъра, т.е. там където искат центъра на тежестта. Но от друга страна така или иначе отборите разполагат там батериите за системата. :roll:


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Формула 1, Сезон 2011

Мнениеот Ludia » Пон 28 мар 2011 13:50


няма значение дали имаш керс или не - все си си толкова тежък. Така че по-добре е да имаш mhihi
Ред бул имат само една причина да не го ползват в Австралия - или нямат готова система, или имат проблеми с нея или разполагането й в болида. Това дали ще я имат в Малайзия ще видим, но като цяло аз предвещавам много технически проблеми за отбора през този сезон.... иначе съм неприятно изненадан от бързината на Фетел. Надявам се Ферари да влязат в час по-скоро :?


Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Формула 1, Сезон 2011

Мнениеот Barboukov » Пон 28 мар 2011 13:51


Е така де :) Като я няма системата се слага допълнително баласт по пода на авомобила, за да се стигне до минималното тегло. Тези тежести могат да се разпределят както искат, стига теглото да е рапределено на 45.5-54.5. От там взависимост как е разположеен баласта може да се постигне по-добър баланс на колата.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Формула 1, Сезон 2011

Мнениеот hooligan_sk » Пон 28 мар 2011 15:20


Преднината на ред бул наистина е като през миналата година... обаче вече имат индистръктъбъл кола, няма да чупи спирачни доскове, няма да изпушва, те изрично акцентираха че това е най-здравия ред бул създаван до сега! Представете си миналата година ако нямаше техническите проблеми и грешките си Фетел... щеше още тогава да повтори Бътън от 2009 :да: За това си мисля че сега на там отиват нещата


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Формула 1, Сезон 2011

Мнениеот Ludia » Пон 28 мар 2011 15:33


hooligan_sk написа:Преднината на ред бул наистина е като през миналата година... обаче вече имат индистръктъбъл кола, няма да чупи спирачни доскове, няма да изпушва, те изрично акцентираха че това е най-здравия ред бул създаван до сега! Представете си миналата година ако нямаше техническите проблеми и грешките си Фетел... щеше още тогава да повтори Бътън от 2009 :да: За това си мисля че сега на там отиват нещата

индестръктъбъл болид в ръцете на Фетел, мисля че няма mhihi


Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Формула 1, Сезон 2011

Мнениеот Barboukov » Пон 28 мар 2011 16:49


hooligan_sk написа:Преднината на ред бул наистина е като през миналата година... обаче вече имат индистръктъбъл кола, няма да чупи спирачни доскове, няма да изпушва, те изрично акцентираха че това е най-здравия ред бул създаван до сега! Представете си миналата година ако нямаше техническите проблеми и грешките си Фетел... щеше още тогава да повтори Бътън от 2009 :да: За това си мисля че сега на там отиват нещата

Защо ли си мисля (дано не изляза прав), че здрав и бърз болид, правен от Нюй неможе да съществува. Сега беше едва първия старт. Не се знае моторите на Рено дали са с подобрени от към издръжливост. Скоростни кутии за 5 състезания - още не са минали. Може да има подобрения по всички слаби елементи от миналата година, но въпреки това си мисля, че все нещо ще излезе.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Формула 1, Сезон 2011

Мнениеот hooligan_sk » Пон 28 мар 2011 16:53


Barboukov написа:
hooligan_sk написа:Преднината на ред бул наистина е като през миналата година... обаче вече имат индистръктъбъл кола, няма да чупи спирачни доскове, няма да изпушва, те изрично акцентираха че това е най-здравия ред бул създаван до сега! Представете си миналата година ако нямаше техническите проблеми и грешките си Фетел... щеше още тогава да повтори Бътън от 2009 :да: За това си мисля че сега на там отиват нещата

Защо ли си мисля (дано не изляза прав), че здрав и бърз болид, правен от Нюй неможе да съществува. Сега беше едва първия старт. Не се знае моторите на Рено дали са с подобрени от към издръжливост. Скоростни кутии за 5 състезания - още не са минали. Може да има подобрения по всички слаби елементи от миналата година, но въпреки това си мисля, че все нещо ще излезе.


Така е, все нещо ще цъфне обаче ти спомняш ли си някой от последните шампиони да е финиширал всички кръгове от сезона? При 20 състезания, надали някой ще успее да изкара всичките mhihi


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Формула 1, Сезон 2011

Мнениеот Ludia » Сря 30 мар 2011 7:18


Хамилтън - новия Сена ? :roll:

- Винаги ще смятам, че мой враг и най-близък съперник е Фернандо. Просто заради историята ни, когато дебютирах в спорта. Виждам го като моя Прост - ако бяхме Прост и Сена. Ако ми кажат да избера пилот, на когото приличам, със сигурност ще посоча Аертон. И вероятно Алонсо ще е Прост. А Фетел - ако продължи да разполага с такава кола, каквато има сега, може и да ми е противник. Но при еднакви условия състезанието би било крайно оспорвано. Може би той е новият Менсъл? Не че бих го сложил на едно ниво с Менсъл - заяви с очевидно самочувствие Хамилтън.


на мен ми звучи малко самонадеяно..


Потребителски аватар
escrime
Мнения: 3073
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
Двигател: OM642

Re: Формула 1, Сезон 2011

Мнениеот escrime » Сря 30 мар 2011 7:52


И мен не ме кефи, особено както е написано. :banghead:

Всъщност статията в оригинал има малко различен привкус от преразказаното по нашите сайтове...

:arrow: http://www.guardian.co.uk/sport/2011/ma ... lain-prost

П.П.: Единственият паралел, според мен, е че Хамилтън успя наистина да избута привидно по-големия пилот в отбора. В крайна сметка това се случва и между Сена и Прост...

П.П.2: Аз не виждам да се е самопровъзгласил за Сена. Не се чете "Аз съм новият Сена!"...


Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Формула 1, Сезон 2011

Мнениеот Barboukov » Сря 30 мар 2011 11:49


Току що ми изпратиха на скайп една много интересна статия за бързината на Ред Бул:

Най-накрая откриха защо Ред Бул са толкова бързи.

Отборът на "Енергийните напитки" във Ф1 втори пореден сезон показва завидна скорост и стабилност, за която всички мечтаят. След провеждани с месеци анализи се разкри истината за бързината на австрийския болид. Толкова е било просто, но никой не се бе замислил върху това. Подвижнито предно крило дава това предимство. При движение с висока скорост крайните части на елемента се огъват към асфалта, а при намаляване на скоростта отново се изправят. И като погледнем реално на нещата това движение симулира движенията на крила на птица. Болидът симулира летене. Сега вие разсъждавайте върху въпроса дали девиза на Ред Бул "Ред Бул дава криле" е случаен?

:063: :063: :063:


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Re: Формула 1, Сезон 2011

Мнениеот mariovasi » Сря 30 мар 2011 18:45


:roll:
Що това помните ли, сезон 2006-а ,или...
http://www.monitor.bg/article?id=78911


wnxw.png

RB-крилото на правата и в завой,
FIA смята че е по правилата така че ... :D

А тук може да се сравняват , което е интересно...линкчето си го бива.
:arrow: http://mclarenf-1.com/index.php?page=srs&s=7



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта