Мнения за Алфа 155!!!
- hristian37
 - Мнения: 1603
 - Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
 - Автомобил: Голф 6 ТДИ
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
- vw_golf_2_Memphis
 - Мнения: 3836
 - Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
...
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 19:49, променено общо 1 път.
									
			
										
						- hristian37
 - Мнения: 1603
 - Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
 - Автомобил: Голф 6 ТДИ
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
- emohrisstov
 - Мнения: 1487
 - Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Село София
 - Контакти:
 
мерси много момчета за съдействието, просто ви питам да видя и вие какво мислите. май ще се окаже че поддръжката е по-скъпа от тази примерно на голфа. вътре казваш че е по-широка. аз не съм се возил ама май не е много по-широка. между другото аз питах точно за 1.8 8В, май тя е най-удачния вариант. 
hristian37, кажи са кое предпочиташ ти като собственик и на двете коли, голфа или алфата??
			
									
										
						hristian37, кажи са кое предпочиташ ти като собственик и на двете коли, голфа или алфата??
що сравнявате 155 с голф???
те са в различни класове
за разлика във въртешното пространство просто няма какво да се говори
колега не те убеждавам да си зимаш алфа - като написах не е за всеки
да майсторите ги гледат като изкопаеми - факт
а мемфисе - сашо ауто освен за смяна на масло за друго не стават като и това е съмнително че го могат
а КР цепи хехе - на 300 метра евентуално;)
ПС само да не спорим кое върви повече 0 такива спорове се правят с парит на капака и колите на чертата;)
			
									
										
						те са в различни класове
за разлика във въртешното пространство просто няма какво да се говори
колега не те убеждавам да си зимаш алфа - като написах не е за всеки
да майсторите ги гледат като изкопаеми - факт
а мемфисе - сашо ауто освен за смяна на масло за друго не стават като и това е съмнително че го могат
а КР цепи хехе - на 300 метра евентуално;)
ПС само да не спорим кое върви повече 0 такива спорове се правят с парит на капака и колите на чертата;)
- santo_trafficante
 - Мнения: 7159
 - Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
някой спомена нещо за ремонт на алтернатор на Алфа?моя алтернатор го оправиха в Ауто Италия за 150лв като му смениха половината работи!не знам за какви жифри говорите 300лв...ала бала .а и не знам кой си прави колата в Александър Ауто.части може да взимаш от там но не и да си правиш колата!абе те и чарковете не са много там...ама айде..
			
									
										
						- ACCELERATOR
 - Мнения: 2979
 - Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София - Враца
 - Контакти:
 
Чак пък "съвсем различен клас", и "огромна разлика във вътрешното пространство"...  
 
Не знам дали знаеш, но Алфа 155 използва платформата на Типо, има абсолютно същата база, и е с 3см по-широка от него.
 
Хубавото на голфа, като масова кола е, че има части под път и над път, моргите са пълни с 3-ки, абсолютно всеки майстор разбира от голф. А и държи цена, за разлика от Алфата. Това са все достатъчно важни неща, ако говорим за кола на старо. Иначе - да, алфата е по-красива. Да, ще е по-нова (защото не държи цена). Само че като тръгнеш след 1г да я продаваш, на голфа ще можеш да му вземеш повече пари, и ако тази разлика я прибавиш сега към цената на Алфата, ще видиш, че като цена ще ти излязат приблизително еднакво
			
									
										
						Не знам дали знаеш, но Алфа 155 използва платформата на Типо, има абсолютно същата база, и е с 3см по-широка от него.
да майсторите ги гледат като изкопаеми - факт
Хубавото на голфа, като масова кола е, че има части под път и над път, моргите са пълни с 3-ки, абсолютно всеки майстор разбира от голф. А и държи цена, за разлика от Алфата. Това са все достатъчно важни неща, ако говорим за кола на старо. Иначе - да, алфата е по-красива. Да, ще е по-нова (защото не държи цена). Само че като тръгнеш след 1г да я продаваш, на голфа ще можеш да му вземеш повече пари, и ако тази разлика я прибавиш сега към цената на Алфата, ще видиш, че като цена ще ти излязат приблизително еднакво
- santo_trafficante
 - Мнения: 7159
 - Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
- vw_golf_2_Memphis
 - Мнения: 3836
 - Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
...
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 19:48, променено общо 1 път.
									
			
										
						- hristian37
 - Мнения: 1603
 - Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
 - Автомобил: Голф 6 ТДИ
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
emohrisstov написа:мерси много момчета за съдействието, просто ви питам да видя и вие какво мислите. май ще се окаже че поддръжката е по-скъпа от тази примерно на голфа. вътре казваш че е по-широка. аз не съм се возил ама май не е много по-широка. между другото аз питах точно за 1.8 8В, май тя е най-удачния вариант.
hristian37, кажи са кое предпочиташ ти като собственик и на двете коли, голфа или алфата??
Казвам ти абсолютно честно - ако взимах по голяма заплата от моментната ми 420лв - бих си сменил голфа с 155ца - квото и да говорим тя с голф не може да се сравнява. Ама с малката заплата едва ми стига за подръжка за голфа и гаджето- съ4етавам ги двете , но за газ на алфа според мене е супер неудачно. А чета тука пишете че не била по широка от голфа - явно не сте се возили за да пишете такива работи, а багажника е доста по голям от на венто, ако имаш други въпроси питай
- hristian37
 - Мнения: 1603
 - Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
 - Автомобил: Голф 6 ТДИ
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Mемфисе, сега дочетох темата, ти пак си даржиш на КР-а, не съм сигурен, но 146 2.0 16в май няма, ама има 145, аз съм се возил на такава и съм се возил на ПЛ, той е по слаб алфата го отвя много яко, а беше сток, Пл беше с сменеи изпускателни колектори и някакви други тунинги. Според мене най хубавото в алфите  е двигателя - имахме преди 33ка 1.3 - с два карбуратора, 85 коня, знаеш колко са нашита голфове с тебе, знаеш колко коня е 1.3 на голфа -MH мотора и пове4е няма какво да говорим за двигатели. По мои наблюдения голфовете са направени  по доизпипани откам качеството, доколкото жабарите правят на бройки и не гледат толкова на качеството. Но все пак подръжката е по скъпа, но в сравнение с пасат 94 - 96 год е нищожна. И пак пиша защото продължавате да пишете 155цата - е в класа на Пасата. Голфа е в класа на 145, макар 4е и тя е по тежка от него.
			
									
										
						- vw_golf_2_Memphis
 - Мнения: 3836
 - Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
...
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 19:48, променено общо 1 път.
									
			
										
						- kokovanev
 - Мнения: 1170
 - Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Плевен
 
По темата: имам приятел със 155 1.8 ТС, поддържа я съвестно в срок - за всичко. Сложи газова /не е инжекцион/. Смени кабели, свещи /ТС!/, други работи и с много бърникане и регулиране докара разхода в прилични граници /12-14 градско/, без да я "скопи" прекалено. Лошото е, че "гърми" вече трети път - хвърчат натрошени пластмаси, смени си принудително някакви къси гумени маркучета на вх. колектор и още какво ли не - абе икономията му излезе солено. Рейката му протече /ние също не сме застраховани/, намери от морга от някакъв Фиат и се оправи. Смени съединител - комплект /не беше евтино/, но и до сега му прави проблеми педала, все не успява да я обезвъздуши и просълзява масълце /не е с жило/. Предницата я прави минимум веднъж годишно. Смени лагери и дискове отпред и всички накладки, амортисьори, тампони на макф. и други "дреболии". Наскоро смени задно гърне /кара на газ все пак/. Първо му съобщиха невероятна цифра. После негов човек му каза да вземе гърне от Вектра 2000 ГТ и му го преправи. Имаше и други "дреболии" - датчици, термостат, проблеми с ел. екстри, ама хайде стига съм писал.
Колата на пътя е прекрасна - Алфа е направена за фенове. Салона поскръцва доста повече от моя и пластмасите не струват. Части и консумативи се намират мааалко по-трудно и често са чувствително по-скъпи от на Голф и Пасат. По-трудоемка е /и мааалко по-трошливичка/ при обслужване и ремонти и майсторите наистина не я обичат много /колкото и Фордове 16В Зетек поколение - хи, хи/...
			
									
										
						Колата на пътя е прекрасна - Алфа е направена за фенове. Салона поскръцва доста повече от моя и пластмасите не струват. Части и консумативи се намират мааалко по-трудно и често са чувствително по-скъпи от на Голф и Пасат. По-трудоемка е /и мааалко по-трошливичка/ при обслужване и ремонти и майсторите наистина не я обичат много /колкото и Фордове 16В Зетек поколение - хи, хи/...
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: maloumnik и 81 госта
			   

  