Масло=по-безшумен двигател?!?!

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
nylon
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1988
Местоположение: Русе

Мнениеот nylon » Пет 05 яну 2007 17:54


kaloyan22 написа:И пак си мисля че това е самовнушение-кефиш се че си се погрижил за БУ-то и ти се струва че мърка като котенце.Нещо като секс с ново гадже :D


:applause: ха ха ха ха Колега ти го каза точно както аз го мисля бре :handshake: Все пак сигурно ако на някоя мелачка и се налее разтопена грес вместо масло може да си смени малко меленето.




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 05 яну 2007 20:28


kaloyan22 написа:И пак си мисля че това е самовнушение-кефиш се че си се погрижил за БУ-то и ти се струва че мърка като котенце.Нещо като секс с ново гадже :D

    :да:


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пет 05 яну 2007 22:04


доста народ написа:И пак си мисля че това е самовнушение-кефиш се че си се погрижил за БУ-то и ти се струва че мърка като котенце.Нещо като секс с ново гадже :D


Младежи, не се излагайте, ако беше така, както я мислите, всички щяхме да караме с М10Д и да си свиркаме с кеф. На студен мотор разликата е огромна - особено ако караш колата непрекъснато и си така свикнал с нея, че знаеш как ти звучи мотора във всеки един момент (лирично отклонение - с 15/40 при мен повдигачите тракаха така, както никога не са тракали, и то не само първите няколко секунди; докато с LM10/40 ги чувам секунда-две само в най-големия студ; и това е само едно от нещата). Аз лично не мога да асимилирам как се получава така, че не можете да усетите разликата. :dontknow:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 05 яну 2007 22:26


zmej написа:Аз лично не мога да асимилирам как се получава така, че не можете да усетите разликата. :dontknow:


Това е усещане :) както казва жена ми "мъжете разпознават марки коли, а жените марки дрехи" :wink:


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 05 яну 2007 22:34


zmej написа:
dude написа:като сложих 10 вместо 15 винаги по-тихо и равномерно става...


И аз така...

Castrol GTX 10W40 - добре
Valvolin 15W40 - ужас, никога повече
LM 10W40 MOS2 - най-добре от тези три
Що ли ми се струва,че някъде съм чувал за това масло LM 10W40 MoS2 http://www.liquimoly.ru/images/catalog/1931.jpg mhihi mhihi :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :drive :drive :drive :drive :drive :drive :drive


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 05 яну 2007 22:45


zmej написа: На студен мотор разликата е огромна - особено ако караш колата непрекъснато и си така свикнал с нея, че знаеш как ти звучи мотора във всеки един момент

:idea:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 05 яну 2007 22:52


zmej написа:
доста народ написа:И пак си мисля че това е самовнушение-кефиш се че си се погрижил за БУ-то и ти се струва че мърка като котенце.Нещо като секс с ново гадже :D


Младежи, не се излагайте, ако беше така, както я мислите, всички щяхме да караме с М10Д и да си свиркаме с кеф. На студен мотор разликата е огромна - особено ако караш колата непрекъснато и си така свикнал с нея, че знаеш как ти звучи мотора във всеки един момент (лирично отклонение - с 15/40 при мен повдигачите тракаха така, както никога не са тракали, и то не само първите няколко секунди; докато с LM10/40 ги чувам секунда-две само в най-големия студ; и това е само едно от нещата). Аз лично не мога да асимилирам как се получава така, че не можете да усетите разликата. :dontknow:
    Колега да направя и аз едно лирично отклонение, ако паднат темп.под -20гр да си пробваме колите на кой чукат по силно повд. аз съм с 15W40 IGOL.


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Пет 05 яну 2007 23:15


И аз съм с 15-40в на Кастрол и само да ви кажа,че повдигачи трудно тракат сега зимата на това замръзнало масло-тракат лятото като е топло то и тогава се разбира колко са ти зле повдигачите,а не зимата :wink:
Сега няма грам тракане даже много плътно и тихо си бачка мотора докато лятото си потракват доста повечко :wink:

И да колегата е прав с 15-40в повдигачите трябва осезаемо по малко да ти тракат тъй като е по-гъсто от 10-40в :wink:
При мен с 10-40в на Фуш ми тракаха повече преди да сложа Кастрола и сега съм много доволен :wink:


Потребителски аватар
oSViRePql
Мнения: 1735
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот oSViRePql » Пет 05 яну 2007 23:37


Аз до 2-3 дена трябва да го сменя и като гледам отговорите до сега ще е Мотук 15w40 ;)


Потребителски аватар
nylon
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1988
Местоположение: Русе

Мнениеот nylon » Съб 06 яну 2007 10:35


Какво масло да си налея?

Последна промяна от nylon на Съб 06 яну 2007 14:37, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Съб 06 яну 2007 11:43


Почнаха се легендите пак :lol: А до преди 10г като нямаше друго освен 15-40в хората да не би да не си караха соц.возилата през зимата :lol: Само да вметна,че миналата зима на -25градуса след нощна смяна с 15-40в палих от раз без проблем колата и така цяла седмица и колата нищо и няма :wink:
Всеки да кара скаквото си иска масло само стига с тия градски легенди-валове малове айде със здраве :lol:


4ep
Мнения: 219
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот 4ep » Съб 06 яну 2007 17:33


teodor6769 написа:Колега да направя и аз едно лирично отклонение, ако паднат темп.под -20гр да си пробваме колите на кой чукат по силно повд. аз съм с 15W40 IGOL.[/list]

Това за някои хараткеристики на марковите т.е. нементеливите масла:

Low Temperature Cranking Viscosity (cP @oC): 0W = 6200 at -35oC, 5W = 6600 at -30oC, 10W = 7000 at -25oC, 15W = 7000 at -20oC, 20W = 9500 at -15oC
Low Temperature Pumping Viscosity (=60000cP @oC): 0W = -40oC, 5W = -35oC, 10W = -30oC, 15W = -25oC, 20W = -20oC
От тук се вижда защо под -20 не бива да се кара с 15Wxx, а не че не може разбира се, то западняка на нас ще ни обяснава кое как. :lol: Аре бе ние че го отнесем като българин европейски съюз че го отнесем. :wink:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 06 яну 2007 18:07


4ep написа:
teodor6769 написа:Колега да направя и аз едно лирично отклонение, ако паднат темп.под -20гр да си пробваме колите на кой чукат по силно повд. аз съм с 15W40 IGOL.[/list]

Това за някои хараткеристики на марковите т.е. нементеливите масла:

Low Temperature Cranking Viscosity (cP @oC): 0W = 6200 at -35oC, 5W = 6600 at -30oC, 10W = 7000 at -25oC, 15W = 7000 at -20oC, 20W = 9500 at -15oC
Low Temperature Pumping Viscosity (=60000cP @oC): 0W = -40oC, 5W = -35oC, 10W = -30oC, 15W = -25oC, 20W = -20oC
От тук се вижда защо под -20 не бива да се кара с 15Wxx, а не че не може разбира се, то западняка на нас ще ни обяснава кое как. :lol: Аре бе ние че го отнесем като българин европейски съюз че го отнесем. :wink:
    Данните са верни но западняка ги е дал за колите които кара, тези които ние караме той смята че са в моргата вече.А и колко пъти у нас темп. пада под -20%.Писал съм вече всеки преценява какво масло да сипва на колата си.Слагал съм 10W40 но съм доливал 1.5л на 10х кил. С това не доливам и съм доволен от работата на двиг.


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Съб 06 яну 2007 18:52


nylon написа:Какво масло да си налея?
ново :wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 06 яну 2007 18:54


santo_trafficante написа:
nylon написа:Какво масло да си налея?
ново :wink:


Според колегата dxd, слагай смело М10Д, няма смисъл да пълниш гушите на разни измамници (производители на масла), които всъщност продават едно и също нещо, но с различни етикети :wink:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта