kaloyan22 написа:И пак си мисля че това е самовнушение-кефиш се че си се погрижил за БУ-то и ти се струва че мърка като котенце.Нещо като секс с ново гадже


kaloyan22 написа:И пак си мисля че това е самовнушение-кефиш се че си се погрижил за БУ-то и ти се струва че мърка като котенце.Нещо като секс с ново гадже
доста народ написа:И пак си мисля че това е самовнушение-кефиш се че си се погрижил за БУ-то и ти се струва че мърка като котенце.Нещо като секс с ново гадже
Що ли ми се струва,че някъде съм чувал за това масло LM 10W40 MoS2 http://www.liquimoly.ru/images/catalog/1931.jpgzmej написа:dude написа:като сложих 10 вместо 15 винаги по-тихо и равномерно става...
И аз така...
Castrol GTX 10W40 - добре
Valvolin 15W40 - ужас, никога повече
LM 10W40 MOS2 - най-добре от тези три
zmej написа:доста народ написа:И пак си мисля че това е самовнушение-кефиш се че си се погрижил за БУ-то и ти се струва че мърка като котенце.Нещо като секс с ново гадже
Младежи, не се излагайте, ако беше така, както я мислите, всички щяхме да караме с М10Д и да си свиркаме с кеф. На студен мотор разликата е огромна - особено ако караш колата непрекъснато и си така свикнал с нея, че знаеш как ти звучи мотора във всеки един момент (лирично отклонение - с 15/40 при мен повдигачите тракаха така, както никога не са тракали, и то не само първите няколко секунди; докато с LM10/40 ги чувам секунда-две само в най-големия студ; и това е само едно от нещата). Аз лично не мога да асимилирам как се получава така, че не можете да усетите разликата.
teodor6769 написа:Колега да направя и аз едно лирично отклонение, ако паднат темп.под -20гр да си пробваме колите на кой чукат по силно повд. аз съм с 15W40 IGOL.[/list]
4ep написа:teodor6769 написа:Колега да направя и аз едно лирично отклонение, ако паднат темп.под -20гр да си пробваме колите на кой чукат по силно повд. аз съм с 15W40 IGOL.[/list]
Това за някои хараткеристики на марковите т.е. нементеливите масла:
Low Temperature Cranking Viscosity (cP @oC): 0W = 6200 at -35oC, 5W = 6600 at -30oC, 10W = 7000 at -25oC, 15W = 7000 at -20oC, 20W = 9500 at -15oC
Low Temperature Pumping Viscosity (=60000cP @oC): 0W = -40oC, 5W = -35oC, 10W = -30oC, 15W = -25oC, 20W = -20oC
От тук се вижда защо под -20 не бива да се кара с 15Wxx, а не че не може разбира се, то западняка на нас ще ни обяснава кое как.Аре бе ние че го отнесем като българин европейски съюз че го отнесем.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта