hidalgo написа:Това за Волво, особено за по-старите, колко са сигурни и безопасни са силно преувеличени градски легенди
hidalgo написа:Това за Волво, особено за по-старите, колко са сигурни и безопасни са силно преувеличени градски легенди
То като цяло на Френските, ако има нещо хубаво в тях, е че са сравнително безопасни според всички тестове. Друга тема е, че през повечето време правят мизерии недаващи им да се движат.
.Piqndurnik написа:Основното е "бай бабо да те не среща мечка". Особено когато става въпрос за стари коли. Там не се знае коя от системите за сигурност ще сработи и коя - не.
lion_heart002 написа:То като цяло на Френските, ако има нещо хубаво в тях, е че са сравнително безопасни според всички тестове. Друга тема е, че през повечето време правят мизерии недаващи им да се движат.
Това сам ли го измисли или някой ти помогна? Поддържаш ли колата си,ще имаш кола,независимо дали е японска,немска,японска,италианска или френска. То 99% от разбирачите дето се изкарвате,закъсвате,заради термостати,ремъци или филтри по пътищата,после колите ви криви..

превъзпитаващия ефект мога да кажа, че си е силен и определено показва как не трябва да се кара, и какво става за секунда. По наблюдения най-добре са тези в големите джипове като патрул, ленд крузър, мерцедеси. Следват ги големите и тежки лимузини. След това са по-съвременните автомобили и накрая са тези от 90-те и преди това - разни дребни, компактни и ладички. Та извода ми е много желязо отпред, голяма маса на автомобила и колкото се може по-нов. 







Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986 и 57 госта