lion_heart002 написа: То като цяло на Френските, ако има нещо хубаво в тях, е че са сравнително безопасни според всички тестове. Друга тема е, че през повечето време правят мизерии недаващи им да се движат

.
Това сам ли го измисли или някой ти помогна? Поддържаш ли колата си,ще имаш кола,независимо дали е японска,немска,японска,италианска или френска. То 99% от разбирачите дето се изкарвате,закъсвате,заради термостати,ремъци или филтри по пътищата,после колите ви криви.

.
За съжаление познавам хора, които нонстоп правят колите си, и то коли 2004-5-6, и постоянно излиза нещо. Под постоянно имам предвид днеска и сменя маркучи и кабели, след 1000 километра му спира климатика, след още 2-3-4К, колата му решава, че няма да го пусне в нея - без да е слагана допълнителна аларма, преди това турбото беше умряло, и т.н и т.н. И това не е изолиран случай, и то при кола купена от дилъра на 3 години и доказани километри, към момента е на няма 190К. След 150К километра, взе да седи повече в сервиза отколкото на пътя. Да кажем, че човека е изкарал късата клечка. Нямам един познат с френска или ако имам се броят на пръсти, който би повторил, и за капак работих във фирма с 90 служебни Пежа, чисто нови. Те вярно, че се караха като служебни, ама от отдел с 4 коли, все по 1 беше в бокса, а човека отговарящ за автопарка беше пропищял. ОК, да кажем, че това са случайности, но нещо френско, освен чисто ново - да го карам докато не му свърши гаранцията небих си взел. Кажи го лично мнение. А че дефект може да се случи на всякаква марка кола - факт. Ако си немърлив, ще те изостави - отново факт. Но едно е да си немърлив, друго е да си като роб на колата си.