Лики Моли

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Orlio
Мнения: 491
Регистриран на: Съб 28 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Orlio » Пет 24 ное 2006 14:17


на колко километра са сменя това масло 10000 или 15000км




L-M
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот L-M » Пет 24 ное 2006 15:34


roadrunner написа:По този повод имам пак една история: Лятото си сменях маслото в кварталния сервиз (в БГ),и специално си го бях донесъл от немско, щото четох във форума за него. Авер на момчето дето ми го смени, като го видя, веднага ме пита "Колко го взе", и аз без бои си признах - 32 евро 5 литра. 10 мин слушах след тва как маслото не струвало,щото за 2-3 дни графита му се отлагал във филтъра и го запушвал, та сичко било та"ак работа...

Кво ще кажете по въпроса, има ли нещо такова?



Няма как да запуши филтъра, молибденовите частици са с големина около 0,5микрона, а във филтъра отворите са от порядъка на 5-9, тъй че.

Orlio, минералното и полусинтетичното на 10000 - 12000, пълната синтетика на 15000 - 17000


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Пет 24 ное 2006 18:05


Какво е мнението ви за следната мисъл:
"По добре е по-евтино масло по-често, отколкото по скъпо но по-рядко"

Пояснявам:
По-добре да си взема две туби полусинтетика 10w40 и да го сменям на всеки 7500км, отколкото да си взема една туба пълна синтетика 5w40 за същите пари и да го сменя на 15000км.

Споделете мнението си


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 24 ное 2006 18:28


L-M написа:
roadrunner написа:По този повод имам пак една история: Лятото си сменях маслото в кварталния сервиз (в БГ),и специално си го бях донесъл от немско, щото четох във форума за него. Авер на момчето дето ми го смени, като го видя, веднага ме пита "Колко го взе", и аз без бои си признах - 32 евро 5 литра. 10 мин слушах след тва как маслото не струвало,щото за 2-3 дни графита му се отлагал във филтъра и го запушвал, та сичко било та"ак работа...

Кво ще кажете по въпроса, има ли нещо такова?



Няма как да запуши филтъра, молибденовите частици са с големина около 0,5микрона, а във филтъра отворите са от порядъка на 5-9, тъй че.

Orlio, минералното и полусинтетичното на 10000 - 12000, пълната синтетика на 15000 - 17000
В Сенакс ли бачкаш????????


L-M
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот L-M » Пет 24 ное 2006 18:47


Да, по-точно в магазина.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 24 ное 2006 18:50


L-M написа:Да, по-точно в магазина.
Ще има ли Молиген скоро???Или ще идва скъпичко???


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 24 ное 2006 18:55


http://www.liquimoly.ru/catalog2006/Die ... 5W-40.html или ей това дали го има и на к,ва цена са 5-те литра???


L-M
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот L-M » Пет 24 ное 2006 19:04


Молигена е доста скъп и не го вкарваме

Дизеловата синтетика е 82,00лв. 5л.

Сега пускаме това TOP TEC 4200 5 W-30 на 115,00лв. 5л.
достига VW 505.01/506.01

http://www.liqui-moly.de/web/lmhomeen.nsf/pages/index_produkte


SpeedyMan
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 20 авг 2007 6:49
Автомобил: Audi A4 Avant AFN
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: ЛИКИ МОЛИ

Мнениеот SpeedyMan » Пет 27 мар 2009 15:19


Привет колеги!
По принцип това не е моя форум, но реших да пиша. От скоро съм с Liqui-Moly 10W-40 LeichtLauf MoS2, на малко под 1000 км. след смяната.
Доста добре звучи мотора, като за полусинтетика и за сега съм доволен. Колата е АУДИ Б4 АБК мотор.

От както съм я взел я карам само със синтетика, но сега реших да пробвам Лики Молито.

Поизчетох доста нещо в интернет:

1. Експертиза на руснаците от "ЗА РУЛЕМ": http://www.zr.ru/articles/37413
-MoS2 намалява износването с 35%, но съществува риск от агломерация.

2. Ето тук дискусия на други колеги, които ползват това масло: http://arhiv.forum.abv.bg/cgi-bin/showp ... e=flat&sb=

Та какво мислите за маслото? Още ли го харесвате?


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Re: ЛИКИ МОЛИ

Мнениеот evgenyh » Пет 27 мар 2009 16:23


Като изключим, че темата е от 2005г. :idea: , ДА, маслото е много добро, напрактика за 10хил. беше намаляло с около 2мм. на щеката.

Но маслата с MoS2 на Лики Моли НЕ са сертифицирани за VW :idea: и това е видно от етикета им.


SpeedyMan
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 20 авг 2007 6:49
Автомобил: Audi A4 Avant AFN
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: ЛИКИ МОЛИ

Мнениеот SpeedyMan » Пет 27 мар 2009 18:46


Да, знам че нямат VW норми, подхванах темата защото има противоречиви мнения, форумът на Алфа Ромео че и тук има хора, които се оплакват. Но предполагам става въпрос за ментета...

Иначе за маслата по принцип съм писал доста във форума на Ауди...


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Re: ЛИКИ МОЛИ

Мнениеот evgenyh » Пет 27 мар 2009 20:24


Сравнявайки между Mobil, Total, Motorex и това, всичките полусинтетика 10w40 мисля, че маслото е отлично.


Потребителски аватар
valerius
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: ЛИКИ МОЛИ

Мнениеот valerius » Съб 28 мар 2009 5:41


Аз ползвам това за моя AFN мотор :arrow:


SpeedyMan
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 20 авг 2007 6:49
Автомобил: Audi A4 Avant AFN
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: ЛИКИ МОЛИ

Мнениеот SpeedyMan » Сря 08 апр 2009 13:35


И как се държи? Някакви забележки?


Потребителски аватар
valerius
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: ЛИКИ МОЛИ

Мнениеот valerius » Съб 16 май 2009 21:13


SpeedyMan написа:И как се държи? Някакви забележки?


Преди него карам 3 смени с Shell 10w40 Diesel и на 10хил.км не ми пипа. На 8хил. км чувствам, че поореднява и до 9-10 го сменям. Сипах това на Liqui Moly понеже правих малко ремонт по мотор и ми препоръчаха по-рядко, а именно Toptech 4100 5w40 на Liqui Moly, което и пройзводителя дава по спецификация за моя мотор. Меннието ми е, че не маже достатъчно. Причука. Шума от турбото се увеличи, разбиха се втулките и на 1000км е слязло 5мм на пръчката (през турбината). Ремонт на турбо след 2000км и като подкарах пак се чуваше съскане като триене на метал от турбото. Изхвърлих маслото и сипах пак Shell-ско и шума изчезна, чукането също.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта