


Лики Моли
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 24 ное 2006 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
roadrunner написа:По този повод имам пак една история: Лятото си сменях маслото в кварталния сервиз (в БГ),и специално си го бях донесъл от немско, щото четох във форума за него. Авер на момчето дето ми го смени, като го видя, веднага ме пита "Колко го взе", и аз без бои си признах - 32 евро 5 литра. 10 мин слушах след тва как маслото не струвало,щото за 2-3 дни графита му се отлагал във филтъра и го запушвал, та сичко било та"ак работа...
Кво ще кажете по въпроса, има ли нещо такова?
Няма как да запуши филтъра, молибденовите частици са с големина около 0,5микрона, а във филтъра отворите са от порядъка на 5-9, тъй че.
Orlio, минералното и полусинтетичното на 10000 - 12000, пълната синтетика на 15000 - 17000
Какво е мнението ви за следната мисъл:
"По добре е по-евтино масло по-често, отколкото по скъпо но по-рядко"
Пояснявам:
По-добре да си взема две туби полусинтетика 10w40 и да го сменям на всеки 7500км, отколкото да си взема една туба пълна синтетика 5w40 за същите пари и да го сменя на 15000км.
Споделете мнението си
"По добре е по-евтино масло по-често, отколкото по скъпо но по-рядко"
Пояснявам:
По-добре да си взема две туби полусинтетика 10w40 и да го сменям на всеки 7500км, отколкото да си взема една туба пълна синтетика 5w40 за същите пари и да го сменя на 15000км.
Споделете мнението си
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
В Сенакс ли бачкаш????????L-M написа:roadrunner написа:По този повод имам пак една история: Лятото си сменях маслото в кварталния сервиз (в БГ),и специално си го бях донесъл от немско, щото четох във форума за него. Авер на момчето дето ми го смени, като го видя, веднага ме пита "Колко го взе", и аз без бои си признах - 32 евро 5 литра. 10 мин слушах след тва как маслото не струвало,щото за 2-3 дни графита му се отлагал във филтъра и го запушвал, та сичко било та"ак работа...
Кво ще кажете по въпроса, има ли нещо такова?
Няма как да запуши филтъра, молибденовите частици са с големина около 0,5микрона, а във филтъра отворите са от порядъка на 5-9, тъй че.
Orlio, минералното и полусинтетичното на 10000 - 12000, пълната синтетика на 15000 - 17000
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
http://www.liquimoly.ru/catalog2006/Die ... 5W-40.html или ей това дали го има и на к,ва цена са 5-те литра???
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 24 ное 2006 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Молигена е доста скъп и не го вкарваме
Дизеловата синтетика е 82,00лв. 5л.
Сега пускаме това TOP TEC 4200 5 W-30 на 115,00лв. 5л.
достига VW 505.01/506.01
http://www.liqui-moly.de/web/lmhomeen.nsf/pages/index_produkte
Дизеловата синтетика е 82,00лв. 5л.
Сега пускаме това TOP TEC 4200 5 W-30 на 115,00лв. 5л.
достига VW 505.01/506.01
http://www.liqui-moly.de/web/lmhomeen.nsf/pages/index_produkte
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 20 авг 2007 6:49
- Автомобил: Audi A4 Avant AFN
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: ЛИКИ МОЛИ
Привет колеги!
По принцип това не е моя форум, но реших да пиша. От скоро съм с Liqui-Moly 10W-40 LeichtLauf MoS2, на малко под 1000 км. след смяната.
Доста добре звучи мотора, като за полусинтетика и за сега съм доволен. Колата е АУДИ Б4 АБК мотор.
От както съм я взел я карам само със синтетика, но сега реших да пробвам Лики Молито.
Поизчетох доста нещо в интернет:
1. Експертиза на руснаците от "ЗА РУЛЕМ": http://www.zr.ru/articles/37413
-MoS2 намалява износването с 35%, но съществува риск от агломерация.
2. Ето тук дискусия на други колеги, които ползват това масло: http://arhiv.forum.abv.bg/cgi-bin/showp ... e=flat&sb=
Та какво мислите за маслото? Още ли го харесвате?
По принцип това не е моя форум, но реших да пиша. От скоро съм с Liqui-Moly 10W-40 LeichtLauf MoS2, на малко под 1000 км. след смяната.
Доста добре звучи мотора, като за полусинтетика и за сега съм доволен. Колата е АУДИ Б4 АБК мотор.
От както съм я взел я карам само със синтетика, но сега реших да пробвам Лики Молито.
Поизчетох доста нещо в интернет:
1. Експертиза на руснаците от "ЗА РУЛЕМ": http://www.zr.ru/articles/37413
-MoS2 намалява износването с 35%, но съществува риск от агломерация.
2. Ето тук дискусия на други колеги, които ползват това масло: http://arhiv.forum.abv.bg/cgi-bin/showp ... e=flat&sb=
Та какво мислите за маслото? Още ли го харесвате?
- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
Re: ЛИКИ МОЛИ
Като изключим, че темата е от 2005г.
, ДА, маслото е много добро, напрактика за 10хил. беше намаляло с около 2мм. на щеката.
Но маслата с MoS2 на Лики Моли НЕ са сертифицирани за VW
и това е видно от етикета им.

Но маслата с MoS2 на Лики Моли НЕ са сертифицирани за VW

-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 20 авг 2007 6:49
- Автомобил: Audi A4 Avant AFN
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: ЛИКИ МОЛИ
Да, знам че нямат VW норми, подхванах темата защото има противоречиви мнения, форумът на Алфа Ромео че и тук има хора, които се оплакват. Но предполагам става въпрос за ментета...
Иначе за маслата по принцип съм писал доста във форума на Ауди...
Иначе за маслата по принцип съм писал доста във форума на Ауди...
- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
Re: ЛИКИ МОЛИ
Сравнявайки между Mobil, Total, Motorex и това, всичките полусинтетика 10w40 мисля, че маслото е отлично.
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: ЛИКИ МОЛИ
Аз ползвам това за моя AFN мотор 

-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 20 авг 2007 6:49
- Автомобил: Audi A4 Avant AFN
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: ЛИКИ МОЛИ
И как се държи? Някакви забележки?
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: ЛИКИ МОЛИ
SpeedyMan написа:И как се държи? Някакви забележки?
Преди него карам 3 смени с Shell 10w40 Diesel и на 10хил.км не ми пипа. На 8хил. км чувствам, че поореднява и до 9-10 го сменям. Сипах това на Liqui Moly понеже правих малко ремонт по мотор и ми препоръчаха по-рядко, а именно Toptech 4100 5w40 на Liqui Moly, което и пройзводителя дава по спецификация за моя мотор. Меннието ми е, че не маже достатъчно. Причука. Шума от турбото се увеличи, разбиха се втулките и на 1000км е слязло 5мм на пръчката (през турбината). Ремонт на турбо след 2000км и като подкарах пак се чуваше съскане като триене на метал от турбото. Изхвърлих маслото и сипах пак Shell-ско и шума изчезна, чукането също.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта