


Девет годишна кола или нова на изплащане
- leavon
- Мнения: 923
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Според мен все още не е дошло времето масовия потребител да си позволява безпроблемно купуването на нова кола. Имам предвид най-вече финансовата страна на въпроса. Идеалният вариант би бил да се вземе ново от магазина, да се кара 2-3 год. и да се сменя с още по-ново. Това е във възможностите на богатите хора, предполагам не само у нас. За по-малко имащите са тези върнатите и рециклирани в оторизирания сервиз коли, които би трябвало да са на цени до 2/3 или 1/2 от началната цена на новата кола. Аз лично не се сещам някой представител на автомобилна марка За още по-малко имащите - нов внос, карани само от бабички или дядовци, за да си купуват весници! Лично аз бих предпочел да използвам 20-30 хил. лв. за стари коли и мисля, че ще ги ползвам доста по-дълго време отколкото една нова. Не коментирам качеството на изработка на новите, в което влиза и качеството на материалите, зависимостта от високо специализиран сервиз за ремонт на все по-сложната електроника и т.н. Дай Боже да дойде времето, когато ще гледаме на ежедневните си коли като на ръчни часовници или мобилни телефони, а за глезотийките...
- chinadracon
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 14:10
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: AKL 1999
- Местоположение: София
- Контакти:
мисля че доста народ с четворки са изпадали в такива дилеми като колегата forski , модела си е скъп за поддръжка като цяло, но лично за мен е неоправдано след като човек е вкарал доста сериозни суми в колата си и знае вече що-годе реално в какво състояние е, да се отказва и да се мята наново, пък било то и за нов автомобил на лизинг.
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Девет годишна кола или нова на изплащане
Ами след като по Шваке такава кола се оценява на около 9000лв... малко множко си далforski написа:Купих я за 11500лв преди около пет месеца и за парите си получих кола в добро състояние с някоя друга забележка тук там и надежди за дълги и безаварийни километри.
- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
И на мене ми се подпали главата от цифри...
Карам Бората вече 40-50к км. До сега сериозен ремонт не съм правил, но се почва. Предстои ми смяна на съединител (1200лв), задни лагери (лагер главина е 170лв броя), накладки, дискове, ремъци, ролки, водна помпи и сигурно още нещо дето забравям. До тук сметката е около 2200лв. Баси народната кола!
Новата кола си е нова!
Карам Бората вече 40-50к км. До сега сериозен ремонт не съм правил, но се почва. Предстои ми смяна на съединител (1200лв), задни лагери (лагер главина е 170лв броя), накладки, дискове, ремъци, ролки, водна помпи и сигурно още нещо дето забравям. До тук сметката е около 2200лв. Баси народната кола!
Новата кола си е нова!
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ех - ако знаеш колко време съм мислил по проблема и как всеки ден мисля по него
Аз си пиша всяко нещо, което сменям по колата - само бензина не.
Е познай какво - за 2 години съм дал толкова колкото струваше голфа - към 6000лв.
Ама в тия 6000лв:
1200 гуми
800 каско
400 ксенон
300 ГО
300 още други данъци
- ето ти на 1 дъх 3000лв които заминават без да се усетиш къде и как ..
Ако сложа и джанти като теб не ми се мисли.
Сериозни ремонти не съм правил - само ъпгрейди
На новата кола пак ще дадеш пари за горните неща и то много повече.
Така че разликата между новата и старата кола са ремонтите срещу данъците и обезценката на 2-те.
1 колега продава Ц4 - много съблазнителна оферта, но откакто я е купил за 2 години се е обезценила с 12 000лв + разходите, който е направил са още 3-4000лв. Е какво излезе - щях да съм 16 000лв назад ако бях купил Ц4, а сега съм 6000 назад като карам голфи.
Ако можеш да си го позволиш и за теб е важно да караш нова кола - давай напред, ако не - като мен



Аз си пиша всяко нещо, което сменям по колата - само бензина не.
Е познай какво - за 2 години съм дал толкова колкото струваше голфа - към 6000лв.
Ама в тия 6000лв:
1200 гуми
800 каско
400 ксенон
300 ГО
300 още други данъци
- ето ти на 1 дъх 3000лв които заминават без да се усетиш къде и как ..
Ако сложа и джанти като теб не ми се мисли.
Сериозни ремонти не съм правил - само ъпгрейди

На новата кола пак ще дадеш пари за горните неща и то много повече.
Така че разликата между новата и старата кола са ремонтите срещу данъците и обезценката на 2-те.
1 колега продава Ц4 - много съблазнителна оферта, но откакто я е купил за 2 години се е обезценила с 12 000лв + разходите, който е направил са още 3-4000лв. Е какво излезе - щях да съм 16 000лв назад ако бях купил Ц4, а сега съм 6000 назад като карам голфи.
Ако можеш да си го позволиш и за теб е важно да караш нова кола - давай напред, ако не - като мен

- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Всичко, което си изброил, са консумативи.
Ако мислиш, че в гаранцията на чисто-новата ти кола влизат консумативи като гуми, масла, филтри, накладки, дискове, чистачки, спирачна течност, антифриз, жестоко се лъжеш. За всичко си бъркаш в джобчето. И то в официалния сервиз, който не стига, че е по-скъп, ами и не можеш да го смениш, ако не ти хареса. А той почти сигурно няма да ти хареса, защото живеем в България. Само застраховката ти е 2-3-4 хиляди лв, в зависимост от колата. Загубата на стойност я коментираха колегите...
Според мен, ако искаш да караш сравнително нова кола, най-изгодно е да си вземеш 3-4 годишна.
Ако мислиш, че в гаранцията на чисто-новата ти кола влизат консумативи като гуми, масла, филтри, накладки, дискове, чистачки, спирачна течност, антифриз, жестоко се лъжеш. За всичко си бъркаш в джобчето. И то в официалния сервиз, който не стига, че е по-скъп, ами и не можеш да го смениш, ако не ти хареса. А той почти сигурно няма да ти хареса, защото живеем в България. Само застраховката ти е 2-3-4 хиляди лв, в зависимост от колата. Загубата на стойност я коментираха колегите...
Според мен, ако искаш да караш сравнително нова кола, най-изгодно е да си вземеш 3-4 годишна.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта